מחפשים דייסון שואב-שוטף ? כל הפרטים על V15s Detect Submarine

שואב-שוטף דייסון V15s Detect Submarine: סוף סוף Dyson שוטף

דייסון משיקה לראשונה שואב שוטף. היכנסו לפרטים על דגם V15s Detect Submarine: הדגם הכי יקר ומשוכלל של המותג כיום

שואב שוטף דייסון DYSON-V15-S-DETECT-SUBMARINE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הרבה שנים צרכנים בעולם חיכו לשואב-שוטף דייסון. עכשיו באיחור מאוד לא אופנתי, המותג שהמציא את השואב האלחוטי מצטרף לעשרות מתחריו שכבר מוכרים שואב שהוא גם שוטף. מדובר בדגם דייסון V15s Detect Submarine, שהוא All-in-One, כלומר, רטוב ויבש. בעצם, דייסון שוטף הוא לא שואב חדש לגמרי, אלא שואב מסדרת דייסון V15 שהושקה כבר לפני כשנתיים – אבל עם מברשת חדשה שהיא למעשה עושה את ההבדל. המברשת הזו כוללת גם מיכל מים והיא מאפשרת לשאוב ולשטוף משטחים קשים. ואם לדייק עוד, לא מדובר ממש בשטיפה, אלא בניגוב (זה מה שמציעים רוב השואבים השוטפים). ומה מחיר שואב שוטף דייסון V15s דיטקט סאבמרין? מחיר גבוה מאוד. למעשה, זה הדגם היקר ביותר שדייסון משווקת כיום (ראו בהמשך). מצד שני,

שואב שוטף דייסון V15s Detect Submarine: כל הפרטים

כאמור, מה שהופך את הדייסון האלחוטי הזה לשוטף הוא לא השואב עצמו, אלא המברשת. מדובר במברשת שוטפת לניקוי לח של רצפות ומשטחים. כאן בפואנטה טרם קיבלנו את דייסון V15s Detect Submarine לסקירה, אבל בחברה מבטיחים שהמברשת החדשה מסוגלת להסיר כתמים עקשניים. ברגע שמחליפים בין המברשת הרגילה למברשת השוטפת, מקבלים שאיבה, שטיפה וניגוב.

א.ל.מ4699 ש"ח

דייסון שואב שוטף V15s

לדייסון שוטף יש מנגנון שמזרים את כמות המים לצד ספיגה וייבוש. כרגיל בדייסון, הם נשענים על טכנולוגיה שפותחה לבד ע"י מהנדסי החברה.  במברשת הזאת, כך אומרים בחברה, קיימים 8 סילוני מים במרווח שווה, המשחררים בדיוק 18 מ"ל של מים בכל דקה. זאת כדי לאפשר שטיפת רצפות באופן אחיד מבלי להשאיר שאריות של רטיבות. את ההבטחה הזו נבדוק בקרוב ונעדכן את הכתבה.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות 🙂

כדי להשתמש בשטיפה יש למלא את מיכל המים הנקיים (בנפח 300 מ"ל), כאשר כל מילוי מאפשר ניקוי של עד 110 מ"ר. גליל המברשת עשוי מיקרופייבר ונשאר רווי במים לכל אורך השימוש. המים המלוכלכים עוברים למגש פסולת נפרד. המטרה, כמו תמיד בדייסון, שגם ריקון הפסולת יהיה קל. כמו בשואב הרגיל, גם כאן אפשר להגיע גם אל מתחת לספה או לרהיטים אחרים.

דייסון שוטף V15s Detect Submarine:

תאורת לייזר ומסך LCD – כמו בכל דגמי דייסון V15

כאמור, דייסון שוטף הוא הרחבה של סדרת דייסון V15. זה אומר שהדגם הזה נהנה מהיתרונות שיש בשואב דייסון V15 אבסולוט, כמו תאורת הלייזר (שרלבנטית רק במברשת מסוימת).

כמובן, יש כאן גם מסך שבו אפשר ממש לראות תצוגה מספרית של כמות חלקיקי האבק שנשאבת.

>> בואו נהיה חברים גם בפייסבוק. לחצו כאן 🙂

מבחינת עוצמה, הדגם הזה דומה לגמרי לדייסון V15 אבסולוט ומגיע עם מנוע חזק מאוד של W240. מהניסיון שלי בדגם הקודם, זו עצמת שאיבה חזקה מאוד, יותר טובה מזו שמציעים רוב המתחרים. עבור מי שמחפש שואב אבק מומלץ, אין בכלל שמבחינת עוצמת שאיבה דייסון V15 דיטקט אבסולוט הוא יופי של שואב.

זמן השאיבה במצב חסכוני מגיע ל-60 דקות. במצב לא חסכוני הזמן כמובן מתקצר – כאשר את הזמן שנותר אפשר כמובן לראות על הצג.

א.ל.מ4699 ש"ח

כאשר משתמשים במברשת הלא שוטפת אלא במברשת Fluffy Optic, עוצמת השאיבה מותאמת אוטומטית באמצעות חיישן שמזהה את סוג האבק ואת סוג המשטח.

מברשות דייסון V15 שואב שוטף

לצד המברשת הייעודית לשטיפה, הדגם הזה כמובן מגיע עם כל המברשות המוכרות והאביזרים של דייסון. חלק מהמברשות עובדות בטכנולוגיה שדייסון מכנה De-tangle ומונעת הסתבכות שיער:

  • מברשת Submarine:  מברשת שוטפת. מיועדת לרצפות ומשטחים
  • מברשת Fluffy Optic: בעלת סיבי ניילון וסיבי פחמן אנטי סטטיים, אוספת בו זמנית לכלוך גדול ואבק מיקרוסקופי מרצפות ופרקטים.
  • מברשת Digital Motorbar:מתאימה עצמה אוטומטית למשטחים שונים בשימוש במצב Auto. פועלת בטכנולוגיית De-tangle למניעת הסתבכות שיער.
  • מברשת חובטת ממונעת לספות ומזרנים (גם De-tangle): מברשת בצורת חרוט המונעת הסתבכות שיער סביב המברשת ושואבת אותו ישירות למכל האיסוף. מתאים לשאיבת שיער אדם ושיער חיות מחמד.
  • אביזר דו מצבי: לניקוי כללי.
  • אביזר לפינות ומסילות.

השואב מגיע עם תחנת עגינה שיש בה מקום לאחסון חלק מהמברשות.

>> אוהבים עדכוני טכנולוגיה? פתחנו קבוצה בשבילכם. לחצו להצטרפות 🙂

האם אפשר לקנות רק את המברשת השוטפת דייסון SUBMARINE?

החלק המרגיז בהשקה של שואב שוטף דייסון V15s Detect Submarine הוא שאין אפשרות לקנות רק את המברשת השוטפת. גם מי שרכש במיטב כספו את דגם V15 לא יוכל להצטייד רק במברשת.

מחיר דייסון שוטף V15s Detect Submarine

כאמור, מחיר דייסון שוטף V15s Detect Submarine יותר גבוה משאר הדגמים, וזה הגיוני, כי זה הדגם היחיד של דייסון שוטף.

א.ל.מ4699 ש"ח

סכום כזה מעמיד את הדגם הזה בצמרת שואבי DYSON מבחינת מחיר. זה כמובן לא מפתיע.

באופן כללי, בדומה לאייפון של אפל, דייסון מקפידה למצב את המוצרים שלה בצמרת, מעל המתחרים.

גם מוצרי עיצוב השיער של המותג, כמו דייסון Airwrap או דייסון סופרסוניק הם מוצרים מאוד יקרים. ההבדל הוא שמוצרי השיער מאוד ייחודיים לדייסון, ואילו שואבים שוטפים יש בשפע. לכן, יהיה מעניין לראות את הצרכנים יהיו מוכנים לשלם מחיר כה גבוה.

בין המתחרים המעניינים אפשר למצוא את טינקו, שיאומי (שמציע דגם עם שטיפה במים חמים) ועוד.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות