ביקורת דייסון סופרסוניק: מייבש שיער מומלץ, בפרט למתולתלות

ביקורת דייסון סופרסוניק: מייבש שיער מומלץ למי שיש לה תקציב, ובפרט למתולתלות

Dyson Supersonic הוא מייבש שיער שיכול לאפשר לכל אחת להיראות כאילו יצאה ממספרה, אבל הוא יקר. היכנסו לביקורת דייסון סופרסוניק והחליטו אם לקנות

ביקורת דייסון סופרסוניק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתן מחפשות מייבש שיער מומלץ, אפשר לומר בשורה אחת שדייסון סופרסוניק הוא בהחלט כזה. אבל, רגע, לא במקרה בחרנו לפרסם סקירה רחבה על המוצר הייחודי הזה. הרי מייבש שיער הוא בדרך כלל מוצר פשוט שאין יותר מדי מה להבין בו. Dyson Supersonic אינו כזה. זהו מוצר ייחודי שונה בנוף של מייבשי השיער. אפשר להבין את זה מיד כשמסתכלים עליו, כי יש לו עיצוב שונה לחלוטין משל מייבש רגיל. העיצוב הזה לא נועד סתם כדי לצאת דופן מבחינה ויזואלית. העיצוב נגזר מהאביזרים של המייבש. וכמובן, הוא יותר יקר ממייבש שיער רגיל. הוא עולה כ-1800 ₪. ביקורת מייבש שיער דייסון סופרסוניק נועדה לעזור לכן להחליט אם Dyson Supersonic הוא מייבש שיער מומלץ שיתאים לכן ויהיה שווה את ההשקעה.

אם אתן מחפשות את השורה התחתונה של הביקורת – הרי שמדובר ביופי של מייבש שיער. יש לו כמה יתרונות בולטים: הוא מהיר, הוא מגוון, יש לו כבל ארוך והוא מתאים לכל סוג של שיער. מי שנוהגת להעמיס על השיער שלה קרמים או מוס כדי לעצב את התלתלים, תוכל להפחית משמעותית את השימוש בהם. מי שתמיד מסתבכת עם "שוונצים" שיוצאים כשהיא אוספת את השיער – תפתור את הבעיה באמצעות אביזר ייחודי רק לזה.

עם זאת, בהחלט מומלץ לקרוא את השורות הבאות, כי לא מדובר במוצר רגיל ויש הרבה מה לדעת לפני שמחליטים אם לקנות אותו.

עבור מי דייסון סופרסוניק הוא מייבש שיער מומלץ?

אז למי דייסון סופרסוניק הוא מייבש שיער מומלץ? במילה אחת: לכולן. אם אתן נוהגות לייבש את השיער ומחפשות מייבש שיער שמתאים גם למתולתלות וגם לבעלות שיער חלק, זה מכשיר מצוין גם בגלל האביזרים (למשל הדיפיוזר הייחודי) וגם כי הוא לא עושה שימוש בחום קיצוני.

את התשובה הזאת יכולנו למעשה לתת כבר כשהמכשיר הזה הושק לפני כמה שנים, אבל לפני מספר חודשים נוספו שני אביזרים – ה-Flyaway והמסרקיה, שנתנו לו עוד קפיצת מדרגה.

ביקורת דייסון סופרסוניק

השימוש בדייסון סופרסוניק מושפע גם מהאביזר שתבחרו להשתמש בו, גם מעוצמת החום וגם מהמהירות. למעשה, כדי להגיע לתוצאות המושלמות צריך להגיע לשילוב הנכון בין כל אלה.

ביקורת דייסון סופרסוניק - שליטה במהירות ובחום
כפתורי שליטה במהירות ובחום

שלוש דרגות מהירות:

  • מהיר – לייבוש ועיצוב מהיר
  • בינוני – לייבוש רגיל
  • איטי – לפיזור

 4 דרגות חום:

  • ייבוש ועיצוב מהיר ב-C°100
  • ייבוש רגיל ב-C°80
  • ייבוש עדין ב-C°60
  • אוויר קר לקיבוע העיצוב ב-C°28

המעבר בין דרגות החום ובין המהירויות פשוט – הכפתורים ממוקמים משני צדי המכשיר וצריך פשוט להחליק את האצבע על הכפתור למיקום הרצוי.

איזה אביזרים כולל מייבש שיער Dyson Supersonic?

Dyson supersonic כולל שישה אביזרים. כל אחד מהאביזרים מורכב בקלות על המייבש ומתפרק בקלות. כמו בכל המוצרים של דייסון, מדובר בחיבור מגנטי פשוט שלא מצריך הבנה טכנית או שימוש בכוח.

דיפיוזר

מיועד לייבוש טבעי, מפזר את האוויר בצורה שווה סביב כל תלתל, ומייצר זרימת אוויר מהירה שכולאת את הלחות בתלתלים כך שהם לא מתפרקים.

Flyaway

אביזר חדש שמיועד למי שרוצה מראה חלק וישר. יש להשתמש בו על שיער יבש כאשר רוצים לנטרל חשמל סטטי בשיער ולהעלים את ה"שוונצים". מתאים למשל כשרוצים לעשות קוקו מתוח.

מסרקיה לייבוש

אביזר חדש שמאפשר ייבוש ועיצוב של השיער בו זמנית, כולל מתן נפח באזור הסמוך לקרקפת. מספק זרם אוויר עדין במהירות נמוכה.

אביזר עיצוב

לעיצוב מקטע אחד בכל פעם, עם זרם אוויר מדויק ומבוקר.

אביזר לייבוש עדין

אביזר לייבוש עדין (שמתאים למשל לבעלות קרקפת רגישה). מפזר את האוויר בזרם עדין ויותר קריר.

הצעד הראשון: להכיר את האביזרים ולקרוא הוראות

כדי שצרכנית תחליט לרכוש מייבש שיער במחיר כזה, הוא חייב להצדיק את ההוצאה. המסקנה שלי, כפי שעולה בביקורת דייסון סופרסוניק, היא שזה אכן מייבש שיער מומלץ לכל סוג של שיער – אבל ההחלטה אם לרכוש אותו תלויה בתקציב שיש לכן.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם 🙂 לחצו להצטרפות >

בנוסף, זה לא מסוג המוצרים שאפשר פשוט לשלוף מהאריזה ולהתחיל להשתמש בהם. זה מור שצריך ללמוד להשתמש בו, לקרוא את ההוראות ולהתנסות בו כמה פעמים לפני שמצליחים להגיע למראה השיער הרצוי באופן מושלם. כמו כל מוצר של דייסון, למשל מעצב דייסון AirWrap, מדובר במוצר משוכלל. הוא מגיע עם הרבה אביזרים שמאפשרים הרבה סוגי ייבוש.

מומלץ בחום ללמוד מה עושה כל אביזר, איך שולטים נכון בטמפרטורה ועוד. השימושים הראשונים אולי יהיו פחות מוצלחים ויותר מאתגרים, אבל לאחר כמה התנסויות, תגיעו לתוצאה מעולה בזמן קצר.

בשורה התחתונה

דייסון SuperSonic הוא מייבש שיער מומלץ למתולתלות, לבעלות שיער חלק ולאלה שביניהן. הנה כמה מהסיבות:

  • הוא אינו עושה שימוש בחום קיצוני.
  • הוא מאפשר לייבש את השיער במהירות.
  • הוא מאפשר לייבש את השיער במראה טבעי או להחליק אותו.
  • הוא מתאים לכל סוג של שיער, ובפרט למתולתלות שחשוב להן להשיג מראה רענן ומסודר.
  • יש לו כבל חשמל ארוך שלא מגביל את התנועה.
  • כאשר דייסון מוסיפה אביזרים – אפשר לרכוש רק אותם.

אם אתן קונות את המייבש הזה במשפחה שבה יש כמה בנות עם סוגי שיער שונים, כל אחת יכולה להתאים לעצמה את השימוש המתאים לה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות