הפיצה הטובה בישראל - יש דבר כזה?

הפיצה הטובה בישראל – יש דבר כזה?

איזו פיצה אתם אוהבים? דקה או עבה? קלאסית או מיוחדת? במשלוש או במלבן? רומאית או ניו יורקית? את כולן תמצאו בפיצריות ובמסעדות ברחבי הארץ

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש כל כך הרבה פיצות בישראל במסעדות שמציעות מזון מהיר, בפיצריות או במסעדות יוקרתיות – כך שאין דרך באמת לקבוע מהי הפיצה הטובה בישראל. מאפה הבצק האיטלקי ניתן להכנה באינספור גרסאות, גם מבחינת התוספות וגם מבחינת הבצק. אפילו כאשר נדמה שהמציאו כבר הכול, תמיד מסתבר שיש עוד שילוב שלא הכרנו. בשנים האחרונות יש גם מבחר גדול שפתוח בפני מי שמחפש פיצה טבעונית או פיצה ללא גלוטן. אז מובן שלא ניתן לבחור מהי הפיצרייה הטובה ביותר בישראל, אבל אפשר להזכיר כמה אפשרויות בולטות באזורים שונים בישראל. הנה כמה דוגמאות:

פיצה והעיר הגדולה

בתל אביב יש היצע פיצות נרחב שלא מבייש אף עיר גדולה ברחבי העולם. עם סניפים של כל הרשתות וכמובן אופציות למזון איטלקי איכותי ונאמן למקור. תמצאו כאן פיצה כשרה ולא כשרה, פיצה מקמח מלא, פיצה ללא גלוטן, פיצה טבעונית,  פיצה עם בצק עבה או דק או פיצה בגרסה אמריקאית מושחתת עם המון תוספות עסיסיות. את כלו אלו. דוגמאות: פיצריית אסתריקה, שבה תוכלו למצוא אפילו פיצה עם תפוח אדמה ותירס שעוברים אפייה מוקדמת בטאבון; Super Pizza, שבה מגישים פיצה בסגנון רומאי עם בצק עבה שמבוסס על שבעה קמחים, חיתוך מרובע ותוספות רבות; או ארציאלי, שם מגישים פיצה מבצק שתופח במשך 48 שעות. הפיצה נחתכת עבור הלקוח בגודל המבוקש.

לא רק בתל אביב

העיר רחובות היא אמנם לא הראשונה שעולה לנו בראש כשאנחנו חושבים על סצנה קולינרית תוססת, אבל מי שמחפש פיצה רחובות מגלה מספר מסעדות ששווה לבקר בהן. המוכרת מכולן היא מסעדת פבריקה, המציעה פיצות נפוליטניות בטאבון, כמיטב המסורת האיטלקית. מלבד הפיצות מומלץ לנסות את המנות הנוספות והמסקרנות הקיימות בתפריט המקום. השמועה אומרת שהפיצה כל כך טובה שווה להגיע אליה גם מחוץ לעיר, רק שימו לב כי מדובר בפיצרייה הממוקמת ברחוב הרצל הסואן וקשה למצוא חניה באזור.

פיצה וקודש

אמנם, מנות הדגל שמאפיינות את ירושלים הן חומוס או מעורב ירושלמי, אבל מן הסתם, גם שם יש שפע של פיצריות מכל הסוגים והמינים. אם מדברים על פיצה בירושלים, אי אפשר שלא להזכיר את גרין דור פיצה. זהו למעשה מאפה הכולל פיתה, רוטב עגבניות, בשר טחון, גבינה וביצים. המאפה הערבי עשוי להישמע מעט מוגזם בהתחלה, אך כבר שמענו על כך שתשעים ותשעה אחוז מהמבקרים במקום מתאהבים בפיצה הערבית, שאינה דומה במיוחד לגרסה האיטלקית.

אין כמו פיצה במדבר

אילת, בירת החופש הישראלית, היא מן הסתם עיר שופעת פיצריות, כולל כמובן כאלה שעושות משלוחים היישר אל החוף. אחת מהן היא פאסינו הוותיקה והמוכרת. פיצה פאסינו עובדת אך ורק במשלוחים ומציעה מגוון פיצות קלאסיות. מהיום, לא צריך לקום ממיטת השיזוף כדי ליהנות ממשולש פיצה חם ישירות עד אליכם.

מסעדות מזון מהיר נוספות

היתרון בפיצה הוא שגם האפשרויות המציעות מזון מהיר הינן לרוב טובות וטעימות. מותגי הפיצה המובילים בישראל מציעים סניפים בכל אזור ובעזרת חיפוש מהיר של פיצה נתניה, באר שבע, קריית שמונה או כל מקום אחר תוכלו ליהנות מהבצק המנחם והאהוב.

בשורה התחתונה, אם אתם חובבי פיצה – ולא משנה איזו (פיצה מושחתת, קלאסית, מיוחדת, כשרה, לא כשרה, עם בצק עבה או עם בצק דקיק) – תמצאו בכל מקום בישראל מענה, רק כדאי לברר מראש לאיזה סגנון של פיצריה אתם הולכים.

1
נגישות