אסיקס GEL NIMBUS 25 - כמו לרוץ על ענן

אסיקס GEL NIMBUS 25 – כמו לרוץ על ענן

כל נעל ריצה יוקרתית מבטיחה טכנולוגיה מהפכנית, קצף אוורירי וסוליה מרופדת. ריצה עם אסיקס נימבוס ג'ל 25 הוכיחה שלפחות לגבי הנעל הזאת, זה נכון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל

מי שמכיר את המותג ASICS והתנסה בנעלי ריצה שלו, בדרך כלל נשאר נאמן לו. כספורטאית התנסיתי במגוון נעליים, רבות מהן מצוינות, אבל לסדרת אסיקס GEL NIMBUS שמורה פינה חמה – ולא רק אצלי. למרות שמדובר בסדרת פרימיום יקרה, זו אחת הסדרות הפופולריות ביותר של המותג היפני. החברה משקיעה חלק ניכר ממאמציה בסדרת הדגל הזו, ומצליחה לשמור על הבידול שלו. לכן, כאשר נודע לי שיוצא דגם חדש בסדרה – אסיקס GEL NIMBUS 25 – רף הציפיות שלי היה גבוה מאוד. האם ציפיותיי התגשמו? התשובה היא שבהחלט כן – בעיקר בהיבט של הנוחות. מבחינת עיצוב הנעל, נדרשת קצת הסתגלות. הדור החדש שונה מקודמיו ויש לו נראות מאוד בולטת ודומיננטית.

סקירה: אסיקס GEL NIMBUS 25 – כמו כפפה לרגל

כמו תמיד באסיקס, גם נעלי GEL NIMBUS 25 מספקות תחושה עוטפת. זה כמו להיכנס לכפפה נוחה. הדגם החדש גבוה ב-4 מ"מ בהשוואה לדגם האחרון בסדרה, כך שהרגשתי כאילו אני רצה או מתאמנת על ענן.

גובה הסוליה נובע מהקצף הייחודי שמאפיין את טכנולוגיות נעלי הריצה של השנים האחרונות. יש מי שייהנה מזה, ויש מי שירגיש שהנעל מעט גדולה או מגושמת. ככל שהמידה גדולה יותר, כך תרגישו שהנעל ענקית. כתוצאה, המראה פחות מעודן ויותר בומבסטי מאשר מראה של נעלי ריצה אחרות. המטרה העיקרית של הסגנון הזה היא גלגול מיטבי של הרגל בזמן הריצה – ולטעמי זה מחיר ששווה לשלם.

אסיקס נימובס ג'ל 25
אסיקס נימובס ג'ל 25. צילום: דפנה הראל כפיר

 

לצורך סקירת אסיקס GEL NIMBUS 25, ביצעתי עם הנעליים אימוני ריצה בשטח ובסטודיו, וכן אימונים שונים על משטחים שונים.

רצתי עם הנעל על מסילת ריצה וכמו כן בשטח. בשני סוגי הריצה החוויה הייתה מצוינת. הנעל ממש הקפיצה אותי למעלה וקדימה. הסולייה החיצונית מעוצבת בצורת כסא נדנדה שמאפשר מיקסום מיטבי של גלגול כף הרגל בעת הריצה, ומשקלה רק 292 גרם. הנתון הזה, כמו גם הריפוד החדש (ששמו FF BLAST PLUS ECO), מעניקים בזמן הריצה תחושה נעימה במיוחד מבחינת בלימת הזעזועים. ההחזר מהקרקע מרגיש כאילו משהו מניע אותך קדימה. באסיקס אומרים שהריפוד החדש כולל 20% יותר קצף בהשוואה לדגמים הקודמים, וזה מורגש.


אוהבים סקירות על מוצרים חדשים? עקבו אחרינו בטלגרם. לחצו כאן >


הנעל מתאימה מאוד גם לאימונים פונקציונליים. היא מאפשרת לקפוץ באופן מיטבי ולבצע סטים דינאמיים באימונים פונציונליים. היא מתפקדת מצוין גם על פרקט – לא גורמת להחלקה אך לא מגבילה את המתאמן.

יתרון של הדגם, שקיים גם בנעלי ריצה אחרות, הוא שהגפה עשויה אריג נושם ואלסטי שמרגיש כמו גרב. עם זאת, יש גם חיסרון לאריג הזה: אחרי ריצה בשטח, הוא נראה די עייף. יש לציין שאת הסקירה אנחנו מפרסמים שבועות מעטים אחרי השקת הנעל, ועדיין אין לנו נתונים לגבי העמידות של האריג. בחודשים הקרובים נעקוב אחר קצב ההתבלות של הנעליים. זאת, לאור אכזבה מהדגם הקודם, שנקרע תוך 3 חודשים.

אגב, בעקב ישנו מחזיר אור – פרט חשוב למי שרץ בלילה ובמקומות פחות מוארים.

למי שסובל מכאבים בכפות הרגליים, ובכריות כף הרגל – מדובר בנעל רכה ביותר. ייתכן שיהיה מי שעבורו ההנעל תהיה רכה מדי, כדאי לקחת בחשבון את המבנה שלה ולשים מדרסים במיד הצורך.


אנחנו גם באינסטגרם! לחצו כאן >


כך או כך, אם לסכם את חוויית הריצה שלי עם הנעליים בשבועות האחרונים, הרי שזו חוויה מוצלחת מאוד, שעמדה בציפיות שלי מהמותג ואף מעבר לכך.

מחיר אסיקס נימבוס ג'ל 25

הדגם נמכר במגוון צבעים ומידות, לנשים ולגברים. אפשר כמובן גם ללכת על צבעי שחור לבן – למי שמחפש נעליים שיתאימו לכל סט של ביגוד.

הנעליים נמכרות בחנויות Asics, ברשת אוריג'ינלס ובחנויות ספורט, במחיר של כ-720-800 ש"ח.

מומלץ לבחון גם את מחירי הדגם הקודם, שירדו לאור השקת הדגם החדש.

קצת על אסיקס

המותג Asics הוא מותג יפני הנמכר בכל העולם ומציע דגמים לגברים, נשים, וילדים בכל הגילאים. כאן בישראל נמכרות נעלי אסיקס במגוון חנויות, וכן בחנויות המותג. חנות הדגל של אסיקס ממוקמת בנמל תל אביב, שם נמכרים גם בגדים ואביזרים בתחומי ריצה, שטח, טניס ואופנה. החנות משלבת כלים טכנולוגיים המאפשרים ללקוח לאתר את המוצר המדויק עבורו, יש כמותה רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם.

לאחרונה אימץ המותג Asics אתלטים מובילים בארץ, ביניהם איימרו עלמיה, חבר בסגל באולימפי, אלוף ישראל בריצת מרתון (2019), בריצת 1500 מטר (2014) ובריצת 5000 מטר (2013–2016). לצדו גשאו איילה, חבר בסגל האולימפי, שיאן ישראל ב-10,000 מטר, וכן טסמה מוגס, אלוף ישראל 3 פעמים 5000 מ' (2012, 2010, 2009),שלוש פעמים בריצת 10,000 מ' (2012, 2010, 2009) ושיאן ישראל בעבר במקצוע זה. אתלט נוסף הוא רועי זוארץ, אלוף הארץ בטריאתלון לשנת 2019.

הכותבת היא מאמנת כושר, בעלת סטודיו Shape It


בואו נהיה חברים גם בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות