טיפול בפיגמנטציה בפנים: להיפטר מהפיגמנטציה לתמיד

טיפול בפיגמנטציה בפנים: להיפטר מהפיגמנטציה לתמיד

בארצנו שטופת השמש, נשים רבות וגם גברים רבים סובלים מפיגמנטציה שפוגמת במראה הפנים. טיפול בפיגמנטציה בפנים באמצעות לייזר הוא פתרון מתקדם ונגיש

טיפול בפיגמנטציה בפנים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פיגמנטציה היא מצב שבו כתמי עור שנראים כהים יותר מגוון העור הטבעי, מופיעים על הפנים כתוצאה מייצור יתר של המלנין הפיגמנט החום. טיפול בפיגמנטציה בפנים, להסרת נגעי שמש וגיל מתבצע באמצעות מכשיר לייזר שמכוון באופן סלקטיבי למלנין ומוביל לשיפור מראה הפנים.

כשהטיפול מתבצע במרפאת מומחים פרטית, המטופלים מקבלים תוכנית טיפול אישית שמורכבת משלושה עד שישה מפגשי טיפול. הטיפול מתבצע לאחר אבחון מדויק של הנגעים עקב הפיגמנטציה, והוא מחליף בהצלחה טיפולים ישנים להסרת נגעי פיגמנטציה.

אם פתרונות מקומיים אינם פותרים את הבעיה, מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה על שיטות מתקדמות יותר של טיפול בפיגמנטציה בפנים כגון טיפולי לייזר או הליך מבוסס אור, ולהרכיב תוכנית טיפול שמותאמת למצב האישי.

מה זה פיגמנטציה?

פיגמנטציה מתייחסת לעלייה בתכולת המלנין ובהפצת כתמי עור. המלנין הוא החומר שמעניק לעור את צבעו ומגן עליו מפני השמש. יחד עם זאת, כאשר יש יותר מדי מלנין באזור אחד, עלול להתרחש מצב של שינוי צבע העור.
פיגמנטציה עשויה להתרחש כתוצאה ממספר גורמים, כולל חשיפה לאור שמש, שינויים הורמונליים, דלקות או פציעה בעור וגנטיקה.

אפשרויות טיפול בפיגמנטציה בפנים

החדשות הטובות הן שקיימות אפשרויות רבות שמנטרלות את ייצור המלנין ונפטרות מפיגמנטציה, וניתן להחזיר את גוון העור הטבעי במספר קצר של מפגשי טיפול. טיפול בפיגמנטציה בפנים מורכב אישית לכל מטופל בהתאם למספר גורמים, כולל סוג הפיגמנטציה וגוון העור.

טיפול על ידי רופא מומחה מאיץ משמעותית את התוצאות, כי כתמי שמש וגיל אינם חולפים מעצמם ודורשים טיפול מומחה. מרפאת מומחים פרטית מציעה מגוון רחב של טיפולים יעילים ולכל מטופל מורכבת תוכנית אישית של טיפול בפיגמנטציה בפנים בגישות שאינן ניתוחיות.

טיפול בפיגמנטציה בפנים בגישות שאינן ניתוחיות

טיפול בפיגמנטציה בפנים באמצעות לייזר מבוסס על מיקוד קרן לייזר לפיגמנט בעור, להבהרת או מחיקת אזורי שינויי הצבע ושיפור המרקם. הטיפול מסיר את השכבות העליונות של העור בגישה מדויקת מאוד, שמובילה להיווצרות עור חדש ובריא עם הפחתת הסיכון להבהרת העור.

טיפול לייזר משתמש בקרני אור זעירות שמכוונות לעור שנפגע מהשמש או מהגיל והתוצאה היא טיפוח הדרגתי של העור והשגת תוצאות טובות של גוון עור מאוזן ויפה יותר.

בשורה התחתונה, אין צורך לסבול מכתמים שפוגעים במראה הפנים

טיפולי לייזר הורסים תאים שמייצרים מלנין באמצעות קילוף שכבת העור השטחית. טיפולים אלו כרוכים בדרך כלל בשלושה עד שישה מפגשי טיפול שנפרשים על פני כמה חודשים, עד להשגת התוצאות משביעות הרצון.

למרות שפיגמנטציה אינה מהווה איום מידי על בריאות העור, גוון עור שאינו אחיד יכול להיות מצב מתסכל. על ידי טיפול בפיגמנטציה בפנים בגישה הנכונה, שינויי הגוון ייעלמו ועם הגוון האחיד והזוהר של הפנים יחזור גם הביטחון העצמי.

1
נגישות