סקירה: פיליפס 27 אינץ' - מסך מחשב מומלץ כתחנת עבודה. מה עם גיימרים?

סקירה: פיליפס 27 אינץ' – מסך מחשב מומלץ כתחנת עבודה. מה עם גיימרים?

אם אתם מחפשים מסך מחשב מומלץ לשימוש כתחנת עבודה, הדגם הזה של פיליפס יספק לכם תצוגה טובה וחיבור נוח בלי בלגן. ומה לגבי גיימרים?

מסך מחשב מומלץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בדרך כלל, צג המחשב שלנו הוא לא פריט שאנחנו משקיעים בו יותר מדי מחשבה. אולם, האמת היא שגם בעולם הזה יש שיפורים ושדרוגים כל הזמן. מסך פיליפס 27E1N5300AE/00 הוא מסך בגודל 27 אינץ' עם כמה יתרונות. אם אתם מחפשים מסך מחשב גדול ואיכותי, בהחלט שווה לשקול אותו. הנה סקירה קצרה.

גודל ותצוגה – מסך מחשב מומלץ

מסך מחשב פיליפס 27E1N5300AE/00 שייך לסדרה 5000 של החברה. הצג שטוח וגדול בגודל 27", שהם 68.6 ס"מ. זה אומר שתצטרכו לפנות לו די הרבה מקום על שולחן העבודה שלכם, ותהנו מתצוגה מאוד גדולה ונוחה לעין. זה גם אומר שחשוב שתמקמו אותו במרחק נכון מהעיניים ובגובה הנכון על השולחן, כדי שהצוואר שלכם ימוקם במיקום האידיאלי.

מדובר במסך Full HD עם תצוגה יפה ברזולוציה 1920 x 1080. קצב הרענון הוא של 75 הרץ. אמנם יש בקטגוריה הזאת מסכי OLED נהדרים, אבל הם הרבה יותר יקרים. הדגם הזה של פיליפס הוא מסך מחשב מומלץ עבור רוב המשתמשים, שמחפשים צג גדול עם צבעים חדים, בהירות ועושר צבעים – במחיר שפוי. עבור גיימרים הוא לא אידיאלי בגלל קצב רענון המסך הלא גבוה – אבל יש לו גם יתרונות עבורם.

חיבור USB-C – בלי כבלים מיותרים

אחד היתרונות של מסך המחשב של פיליפס 27E1N5300AE הוא החיבור: יש לו יציאת USB-C שמאפשרת למעשה לטעון דרכו את המכשירים האחרים שתחברו אליו – החל מהלפטופ שלכם ועד הטלפון הנייד. אם אתם משתמשים בצג כמסך גדול עבור מחשב נייד, זה יופי של פתרון. בכלל, חיבור בכבל אחד הוא פתרון מצוין למי שלא אוהב להסתבך עם החוטים המכוערים שמשתרבבים מהצג. מדובר בהתקנה ושימוש ללא בלגן. באמצעות כבל אחד בלבד, אפשר לצפות בווידאו ברזולוציה גבוהה, להעביר נתונים ולטעון את המחשב הנייד  מלבד החיבור הזה, הצג מגיע כמובן עם כבל חיבור לחשמל.

מסך מחשב מומלץ גם לגיימרים?

כאמור, קצב הרענון הוא 75 הרץ וזה לא גבוה יחסית למסכים שמיועדים לגיימרים. עם זאת, המסך הזה נותן להם מענה בכמה היבטים. יש לו MPRT (זמן תגובה של תנועה בתמונה) של 1 מילי-שניות (הכוונה היא לזמן שחולף מהרגע שבו רואים רעש מטושטש עד לקבלת תמונה נקיה וחדה, מה שאומר שלא תראו מריחות או טשטוש על המסך. בנוסף, במסך מוטמעת טכנולוגייתFreeSync™‎ של AMD – כך שאין "שבירות" בתמונה.


יש לנו עוד המון סקירות מעניינות במדור סקירות מוצרים. לחצו כאן >


אז אמנם זה לא מסך מחשב מומלץ לגיימרים במלוא מובן המילה, אבל פיליפס מציעה תצוגת משחקים חדשה עם כמה מצבים, ביניהם מצב FPS ("הראשון יורה"), שמשפר את הגוונים הכהים ומקל על השחקן לראות חפצים מוסתרים באזורים חשוכים. מצב אחר הוא מצב RTS (אסטרטגיה בזמן אמת), שמאפשר להדגיש אזור מסוים במסך.  המסך גם מאפשר שמירת פרופיל – "שחקן 1" ו"שחקן 2" – כדי לשמור הגדרות מותאמות אישית על פי המשחקים השונים.

עיצוב ויציאות

המסך הוא מסך גדול ודק, עם רגלית מעוצבת ומראה אלגנטי. בחלקו התחתון יש יציאת HDMI ו-4 יציאות USB-A. המיקום קצת לא נוח, אבל המסך לא כבד (כ-6 ק"ג כולל המעמד), ואפשר להזיז אותו די בקלות כדי להגיע ליציאות הללו. בחלקו האחורי יש מגרעת שמאפשרת לדחוף אליה את הכבלים, כדי להפחית את הבלגן הפוטנציאלי.

ניתן להתאים את גובה המסך לגובה המשתמש בקלות, וזה חשוב כדי לייצר סביבת עבודה כמה שיותר ארגונומית.

פואנטה בטלגרם

צליל ורמקולים

למסך זוג רמוקלים סטריאפוניים שמפיקים צליל חזק, כך שתוכלו לעבוד בפגישות זום או לשחק במשחקים – בהתאם לשימושים שלכם.

מחיר

כ-1200-1300 ש"ח.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות