מדרסים מומלצים בהתאמה אונליין בלי לצאת מהבית: בדקנו את נטסטפ

מדרסים מומלצים בהתאמה אונליין בלי לצאת מהבית: בדקנו את נטסטפ

אחרי כמה שבועות של התנסות, מצאנו מדרסים מומלצים – וההתאמה מתבצעת אונליין! כל הפרטים על החברה החדשה שרוצה לעשות מהפכה בכפות הרגליים

מדרסים מומלצים של חברת NETSTEP
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כל מי שזקוק למדרסים יודע עד כמה הרגליים יכולות להציק לו, וכמה מאתגר למצוא מדרסים מתאימים ונוחים. לאחר כמה שבועות של התנסות, אתר פואנטה שמח לספר על מדרסים מומלצים שתהליך ההתאמה שלהם נעשה אונליין. מדובר במדרסים של חברת נטסטפ (NETSTEP), אשר מייצרת ומשווקת מדרסי פרימיום בהתאמה אישית באמצעות הדפסת תלת ממד. הרעיון של התאמת מדרסים בלי לצאת מהבית נשמע אמנם מוזר בתחילה – אבל מסתבר שזה עובד, ועובד טוב. הנה הפרטים.

מדרסים מומלצים של נטסטפ: כך עובדת ההתאמה

כאמור, חברת נטספר מביאה איתה כמה בשורות – האחת היא הדפסת המדרסים בתלת ממד והשנייה היא תהליך ההתאמה. בדרך כלל, אדם שצריך מדרסים מגיע למומחה או למכון שבו יש ציוד מתאים להתאמת המדרסים. הוא מניח את כפות הרגליים והמומחה מבצע את ההתאמות.

בחברת נטסטפ כל השלב הזה לא קיים – והלקוח לא צריך בכלל לצאת מהבית. התהליך מורכב משלושה שלבים:

1. אבחון באתר החברה

מדרסים מומלצים - שאלון נטסטפ

 

הלקוח עונה אונליין על שאלון קצר להתאמת המדרסים ללקוח. הוא נשאל היכן כואב לו, האם הוא עושה ספורט ועוד.

2. קבלת ערכת הטבעה הביתה

מדרסים מומלצים בהזמנה אונליין של NETSTEP

 

הלקוח מקבל הביתה ערכת הטבעה לכפות הרגליים בצירוף עלון הסבר. הוא מטביע את כפות רגליו בחומר הנמצא בקופסה, ושליח בא לאסוף את הערכה חזרה אל החברה.

3. ייצור ומשלוח ללקוח

מדרסים בהזמנה אונליין של נטסטפ
מדרסים בהזמנה אונליין של נטסטפ. צילום: יח"צ

 

החברה מבצעת סריקה של טביעת כף הרגל, ולאחר כשבועיים הלקוח מקבל את המדרסים הביתה.

האם אפשר לייצר מדרסים מומלצים בלי מדידה אישית?

כאמור, הדרך המקובלת לייצר מדרסים בהתאמה אישית היא באמצעות מדידה שמבצע מומחה אורתופדיה לכפות רגליו של המטופל. לכן, הנטייה הטבעית היא להיות חשדן כלפי ההבטחה לקבל מדרסים מומלצים מבלי שהם הותאמו באופן אישי ללקוח. אולם, מסתבר שהחשדנות שלנו הייתה מיותרת, ובכל מקרה חברת נטסטפ נותנת 90 ימי אחריות, כולל החזר כספי וללא התניה.

במבחן שלנו, שנמשך כמה שבועות, המדרסים החדשים עמדו בהצלחה מעל למצופה.

הנסיינית, שנוהגת ללכת עם מדרסים כבר שנים ארוכות, דיווחה כי כאבי הרגליים שלה פחתו. היא ציינה לטובה את העובדה שניתנה לה האפשרות להזמין מדרסים מתאימים גם לנעליים צרות (סניקרס).

לדבריה, המדרסים נוחים, הם דקים ולא תופסים יותר מדי מקום בתוך הנעליים ומספקים בדיוק את התמיכה הדרושה לכפות הרגליים שלה. בנוסף, היא ציינה לטובה שקל להעביר אותם מנעל לנעל.

מיהי חברת נטסטפ?

את נטסטפ הקימו מומחי כף הרגל (אורטוטיסטים) מוסמכים של משרד הבריאות בישראל, רופאי כף הרגל מארצות הברית, וכן פיזיותרפיסט וכירופרקט מספרד. אליהם חברה חברת 'א.א. אורטופדיה' שלה ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ייצור מדרסים. החברה עובדת עם משרד הבריאות, הביטחון, מכון לואיס וקופות החולים בישראל.

כאמור, מדרסי נטסטפ מתוכננים בטכנולוגיית תלת ממד, אשר מעתיקה באופן מדויק את טביעות כפות הרגליים. טכנולוגיית הייצור נעשית בהדפסת תלת ממד או CNC, המאפשרות לחברה לייצר מדרסים חזקים, דקים, ביו-מכניים, מתקני יציבה ובעלי גימור מיוחד (ניתן לבחור צבע באתר).

לחברה מגוון רחב של מדרסים המותאמים הן לספורט, לייף סטייל והן לטיפול בכאבים. כל מדרס בנוי תוך התייחסות מעמיקה לסוג הפעילות:

  • מדרסי ספורט: למשחקי כדורגל, כדורסל, כדור יד, טניס, פעילויות כמו רכיבה על אופניים, ריצה, חדר כושר, אירובי, סקי, טיולים ועוד.
  • מדרסי לייף סטייל: מדרסים לנעלי אלגנט, לנעלי סניקרס, לנעלי צבא, לנעלי נוחות ואף מדרסי כפכפים מותאמים אישית.
  • מדרסים טיפוליים: מדרסים לחולי סוכרת, לטיפול בשחיקת סחוס הבוהן, מטטרסלגיה, דורבן, פלטפוס-כף רגל שטוחה, קשת קמורה, דלקת בגיד השוקה האחורי ועוד.

החברה מאפשרת להזמין מדרסים באורך מיוחד, קצרים יותר וסופר דקים המיועדים לנעליים ללא רפידה נשלפת וכפכף מדרס לימי הקיץ החמים.

פואנטה בטלגרם

המדרסים מאושרים FDA, תו תקן CE וצוות המומחים עובד בשיתוף משרד הבריאות הישראלי.

המדרסים מיוצרים במפעל EDSER בברצלונה שם ממוקמת מעבדה המשלבת תעשייה פורצת דרך של מחקר ופיתוח, חידושים בשיטות ייצור ובחומרים חדשניים. החברה מייצרת מגוון רחב של פתרונות אורתופדיים בתחום האורתוטיקה, בהתאמה אישית, עבור מאות רופאים ב-9 מדינות בעולם.

מחיר מדרסי (נטסטפ) NETSTEP

משתמשי המדרסים יודעים שמדובר בעסק יקר שמגיע לאלפי שקלים. במקרה הזה, יחסית למדרסי פרימיום בהתאמה אישית, המחיר קצת יותר נמוך מהמחיר הנפוץ.

מחיר המדרסים: 1000- 1,700 שקל. 

  • אחריות מלאה לשנה והמשך טיפול במידת הצורך בלמעלה מ-30 נקודות שירות ברחבי הארץ.
  • החזרת מדרסים תוך 90 יום, כולל החזר כספי מלא ללא שאלות, למעט תשלום הוצאות טיפול בעלות של 224 ש”ח.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות