סקירה: אורל בי GENIUS X - מברשת שיניים חשמלית שמשנה הרגלים

סקירה: אורל בי GENIUS X – מברשת שיניים חשמלית חכמה

אורל בי Genius X היא מברשת שיניים חשמלית שמודיעה לכם כשאתם מחפפים בצחצוח השיניים. עם בינה מלאכותית ואפליקציה, האם היא שווה את מחירה הגבוה? סקירת פואנטה

סקירה אורל בי GENIUS X
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אורל בי GENIUS X היא מברשת שיניים נודניקית… אבל זה טוב. תכל'ס, כמה זמן אתם מצחצחים שיניים? לא בטוח שאתם יודעים, וייתכן מאוד שלא מספיק זמן. אולי אתם גם מפעילים יותר מדי לחץ באזורים מסוכנים, ופוגעים בחניכיים…? מידע מהסוג הזה אפשר לקבל ממברשת השיניים החשמלית אורל בי Genius X, אשר באמצעות בינה מלאכותית מנטרת את צחצוח השיניים ונותנת למשתמש טיפים כיצד לייעל את הצחצוח. מברשת השיניים Genius X היא הדגם המתקדם והמשוכלל ביותר של אורל בי, והמחיר בהתאם. בתקופה האחרונה התנסינו בה ובדקנו מה מקבלים בתמורה למחיר הגבוה, והנה סקירת פואנטה:

אורל בי Genius X – איך זה עובד?

המברשת החשמלית של אורל בי GENIUS X מבטיחה "לאמן" את המשתמש ולהדריך אותו עד להשגת הרגלי צחצוח נכונים. זאת, באמצעות משוב שהוא מקבל גם בזמן אמת וגם בדיעבד – הן באמצעות המברשת עצמה והן באמצעות אפליקציה שהמשתמש מתקין בסמארטפון.

המשוב ניתן, כאמור, גם לגבי משך הזמן שהמשתמש משקיע בצחצוח השיניים וגם לגבי איכות הצחצוח. התצוגה באפליקציה מוגשת כשרטוט של מבנה השיניים. זמן הצחצוח צריך לארוך 2 דקות.

למברשת GENIUS X של אורל בי יש מתג הפעלה ומתג נוסף עבור חיבור בלוטות'.

על הידית אפשר לבחור בין מצבים שונים – אשר בהתאם אליהם משתנה עוצמת המנוע והמהירות: צחצוח יומיומי, טיפול חניכיים, צחצוח רגיש, הלבנה, ניקוי מתקדם, ניקוי לשון.

בנוסף אפשר לראות על הידית מה מצב הסוללה, כך שלא תמצאו אתכם יותר מופתעים שהמברשת מפסיקה לעבוד באמצע הצחצוח.

אורל בי פיתחה אפליקציה והמשתמש מזין את פרטי זיהוי המברשת שלו לאפליקציה. המברשת מזהה את האזורים שבהם המשתמש מצחצח שיניים, מודדת את עוצמת הלחיצה ויודעת על איזה אזורים הוא מדלג. בנוסף לעניין הפיזי של הצחצוח, המברשת גם מודדת את זמן הצחצוח. המידע מופיע על צג הטלפון – כך שהמשתמש בעת הצחצוח רואה כמה זמן הוא כבר מצחצח שיניים וכמה זמן עוד נותר.
המשוב שהמשתמש מתקבל הוא גם בזמן אמת על צג הטלפון, וגם בדיעבד, באמצעות אפליקציית אורל-בי. בנוסף, הוא מקבל הדרכה איך לשפר את הצחצוח.

אורל בי GENIUS X – מופע אורות

בזמן שהמשתמש מצחצח את שיניו, על הידית עצמה נדלקת נורת חיווי – וכאשר הוא לוחץ חזק מדי – הצבע שלה משתנה וכך הוא יודע שעליו להפחית את הלחץ.

המשתמש יכול לבחור אם לצחצח את השיניים כאשר האפליקציה עובדת והמידע נשמר בה ומוצג מולו, או לא להפעיל את האפליקציה – ואז לקבל רק את החיווי דרך נורות המברשת עצמה. כאשר הוא מצחצח את השיניים בזמן שהאפליקציה עובדת – הוא רואה את שרטוט השיניים נצבע בלבן בהתאם למשך הצחצוח.

איזה עוד מידע אפשר לקבל באפליקציית אורל בי

אפשר להשתמש באפליקציה כדי לבקש ממנה תזכורות שונות:

  • האפליקציה יכולה לתזכר את המשתמש לצחצח שיניים מספר פעמים ביום
  • אפשר לקבל תזכורת לשימוש במי פה וחוט דנטלי
  • אפשר לקבל תזכורת מתי צריך להחליף את ראש מברשת השיניים בחדש
  • אפשר לקבל מדליות על צחצוח נכון ולשתף ברשתות החברתיות

למה הכוונה ב"בינה מלאכותית" ב-Genius X?

חשוב להבין שהמברשת לא לומדת את הרגלי המשתמש עצמו. מה שאורל בי עשתה בתהליך הייצור של GENIUS X הוא לצבור מידע מאלפי משתמשים במשך תקופה – לעבד את המידע הזה ובאמצעותו לתת טיפים לכל משתמש על סמך אופן הצחצוח שלו עצמו.

באורל בי אומרים כי בדגם Genius X מיושמים לקחים שהופקו ע"י שימוש בבינה מלאכותית ומתבססים על עשרות אלפי סגנונות צחצוח שונים.

מה כוללת הערכה של אורל בי ג'יניוס X?

אורל בי genius X
ערכת נסיעות של אורל בי ג'ניוס X: צילום: דפנה הראל כפיר

כאמור, מדובר בדגם יקר – והוא גם מגיע בערכה גדולה שכוללת קצת יותר ממברשת שיניים וכבל חשמלי. בקופסה של אורל-בי Genius X מגיעים מספר פריטים:

  • מתקן פלסטיק לנסיעות: המתקן מאפשר לאחסן את המברשת, להכניס שני ראשים וגם לטעון אותה. מדובר במטען שימושי מאוד, כי יש לו יציאת USB שמאפשרת לטעון גם מכשירים אחרים, כמו הסמארטפון שלכם. אפשר להעמיד שם את הטלפון כדי לראות את המסך כאשר האפליקציה עובדת בזמן הצחצוח.
  • מטען ביתי ומעמד למברשת השיניים
  • ראש מברשת Oral-B Sensi Ultrathin

הסוללה היא כמובן סוללה מובנית. מדובר בסוללת ליתיום שמצריכה טעינה של 12 שעות, וללא טעינה היא מחזיקה שבועיים.

מחיר אורל-בי Genius X

המחיר המומלץ לצרכן, לפי אורל בי, הוא כ-1000 שקל, אך ניתן להשיג את המברשת במחיר נמוך יותר.

השורה התחתונה

אורל-בי Genius X היא מברשת שיניים מצוינת שמספקת למשתמש מידע שימושי אשר ללא ספק ישפר את צחצוח השיניים שלו, וכפועל יוצא את בריאות שיניו. להערכתי, רוב המשתמשים לא יתמידו בשימוש באפליקציה לאורך זמן, אך אפשר כמובן להשתמש במברשת באופן יומיומי גם ללא האפליקציה ולקבל התראות נקודתיות. מחירה של המברשת גבוה מאוד, ולכן על הצרכנים להבין שמדובר במוצר שמצריך מהם קצת יותר התעסקות בצחצוח שיניים מכפי שהם היו רגילים. מי שסובל מבעיות בשיניים יכול בהחלט להיעזר במברשת הזאת כדי לשנות את הרגלי היומיום שלו ולשפר את בריאותו.

היה לכם מעניין? תהי חברים, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות