OPPO A93 - סקירה: טלפון סלולרי זול עם מצלמות לא רעות של המותג אופו

OPPO A93 – סקירה: טלפון סלולרי זול עם מצלמות לא רעות

מי שמחפש טלפון סלולרי זול, ימצא בחנויות את OPPO A93 – שמציע כמה תכונות מפתיעות ביחס למחיר. מהם החסרונות והאם הוא סלולרי מומלץ?

סלולרי מומלץ OPPO A93
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שמחפש היום טלפון סלולרי זול מוצא בחנויות הרבה יותר מגוון ממה שהיה בעבר – וזה כמובן טוב אבל גם מבלבל. אחד המכשירים הזולים החדשים בארץ הוא OPPO A93. אופו הוא מותג סיני מאוד מצליח, והוא ממש לאחרונה התחיל להימכר בארץ. A93 הוא הדגם הראשון שלו שנמכר בישראל, זמן לא רק אחרי ההשקה בחו"ל.

הדגם הזה נותן פתרון למי שמחפש למשל סלולרי זול לילדים ולא רוצה להשקיע הרבה כסף, משום שהוא מגיע עם מצלמות טובות ומסך איכותי – תכונות שילדים ובני נוער אוהבים. יש גם פשרות במכשיר הזה. הנה סקירת פואנטה לדגם OPPO A93:

OPPO A93 – מסך

המסך של המכשיר הוא אחד היתרונות שלו – מדובר במסך SUPER AMOLED בגודל 6.43 אינץ' באיכות טובה מאוד. בחלק התחתון של המסך ממוקם חיישן זיהוי טביעות אצבע שעובד מהר וטוב. בחלק העליון יש שתי מצלמות סלפי. התצוגה במסך יפה והצבעים חיים.

אופו A93 – מצלמות

OPPO A93

בדגם OPPO A93 יש 6 מצלמות – ארבע אחוריות ושתיים קדמיות. המצלמה האחורית העיקרית היא מצלמת 48MP עם מיקוד אוטומטי ומפתח צמצם f/1.7, ולצדה יש מצלמה עם עדשה רחבה של 119 מעלות ו-8MP, ושתי מצלמות עומק של 2 מגה פיקסל עם f/2.4. צילום ב-48MP לא מתבצע אוטומטית, צריך לבחור לעשות זאת – וזה טוב משום שאחרת התמונות מאוד מאוד כבדות.

צילום במצלמת OPPO A93
צילום במצלמת OPPO A93. צילום: דפנה הראל כפיר

 

צילום במצלמת OPPO A93
צילום במצלמת OPPO A93. צילום: דפנה הראל כפיר

 

המצלמות מפיקות תמונות יפות בתנאי תאורה אופטימליים של אור שמש. עם זאת, הצבעים לא מדויקים לחלוטין והמעבר למצלמה יחסית איטי. תמונות שמצולמות בין הערביים סובלות מעט מגרעון ותמונות שמצולמות במצב לילה עוברות טיפול באמצעות הבינה המלאכותית של המצלמה, אשר מוסיפה להן בהירות. התמונה נראית סביר על מסך הטלפון, אך על מסך המחשב ניתן לראות שהיא מרוחה והפרטים לא ברורים.

צילום לילה ב-OPPO A93
צילום לילה ב-OPPO A93. צילום: דפנה הראל כפיר

 

סוללה וטעינה – OPPO A93 לא מאכזב

הסוללה של OPPO A93 היא סוללת 4000mHz, מה שמאפשר לטלפון לעבוד בלי בעיה מהבוקר עד הערב ללא טעינה, וגם להישאר עם יתרה.

> רוצים להישאר מעודכנים – הצטרפו לקבוצת הסלולר שלנו >>

 

המכשיר תומך בטעינה מהירה, ו-OPPO מצרפת כאן בערכה מטען מהיר של 18W. הטעינה באמת מהירה מאוד, ותוך שעה אפשר לטעון את המכשיר מ-0 ל-100%.

נזכיר כי חברות כמו אפל וסמסונג הפסיקו לספק מטען לצרכנים שקונים אייפון 12 (או אפילו אייפון 11), סמסונג גלקסי S21 ועוד, כך שהעובדה שהיצרניות הסיניות ממשיכות לספק מטען עם המכשיר היא יתרון עבור הצרכנים (בטח כאשר מדובר במטען מהיר).

מעבד ונפח אחסון

המכשיר מגיע עם מעבד Helio P95 של Mediatek, שאינו המעבד הכי חזק שחברת OPPO מציעה כיום. המכשיר לא מאוד מהיר, אבל גם לא נתקע.

OPPO A93 מגיע עם נפח אחסון של 128GB ו-8 GB זיכרון עבודה. קיימת אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס.

יתרון שיש למכשיר הזה הוא שקע האוזניות הסטנדרטי (3.5 מ"מ) שיש בו – בניגוד לסמארטפונים רבים אחרים.

OPPO A93 – תשלומים בנייד ודור 5

מה שחסר ב-OPPO A93 הוא NFC – אותו שבב שמאפשר לנו לשלם בנייד. כיום יש הרבה אנשים שמשתמשים בסמארטפון כדי לשלם ללא מגע בתחבורה ציבורית באפליקציות כמו ANYWAY או MOOVIT וכדי לשלם ללא מגע באמצעות הסלולרי, ולאנשים כאלה התכונה הזאת משמעותית. מי שלא משלם בנייד בתחבורה ציבורית או בחנויות, לא ימצא בזה חיסרון.

האזינו לפודקאסט טריפל – והפעם על חברת OPPO

 

המכשיר הזה הוא גם לא מכשיר דור 5. כיום הפריסה של דור 5 עדיין חלקית בישראל, אבל היא הולכת ומתרחבת. בחודשים האחרונים הושק דור 5 בפלאפון, דור 5 בסלקום ועוד. כדי לגלוש במהירות הזאת יש לעבור לחבילת דור 5 בחברת הסלולר. בשלב הזה, יש צרכנים רבים שהתמיכה ב-5G לא חשובה להם, אבל יש גם כאלה שכן.

בשורה התחתונה – האם OPPO 93 הוא סלולרי זול מומלץ?

OPPO A93 הוא מכשיר שנותן תמורה נדיבה תמורת מחירו הנמוך. עבור מי שמחפש סלולרי זול לילדים, או לצרכנים מבוגרים שלא זקוקים לטלפון כמצלמה משוכללת – הוא בהחלט מכשיר אטרקטיבי.

מחיר

המכשיר משווק ע"י רונלייט במחיר די דומה בכל החנויות בשלב זה.

KSP1,195 ש"ח
מחסני חשמל1,195 ש"ח

 

היה לכם מעניין? שתפו את הכתבה – וגם ממש חשוב לנו שתפרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות