שמן זית גלילי איכותי תוצרת סינדיאנת הגליל

שמן זית איכותי תוצרת סינדיאנת הגליל

שמן זית גלילי ידוע באיכויות שלו, וכאשר הוא מיוצר בעמותה כמו סינדינאת, מקבלים לא רק מוצר איכותי אלא גם מוצר עם ערך

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

באזור כפר כנא שבגליל התחתון פועלת מזה שנים רבות עמותת "סינדיאנת הגליל", למען קידום ערכים של שוויון, אחווה ושותפות בין תרבויות ואוכלוסיות שונות. בלב פעילות העמותה נערכת פעילות משותפת לנשים יהודיות וערביות, במסגרתה הן מייצרות יחד שמן זית גלילי משובח ביותר.

שמן הזית המיוצר בשיתוף פעולה של נשים ערביות ויהודיות במסגרת פעילות עמותת "סינדיאנת הגליל" נחשב איכותי ביותר על ידי מביני דבר (כולל פרסים ותעודות המגבים זאת…), אך מלבד לאיכות השמן עצמו כל פח שמן זית שכזה אוצר בתוכו עולם שלם של ערכים, הבאים לכדי ביטוי בכל שלב ושלב בתהליך הייצור.

שמן זית מעולה עם ערך מוסף הנחוץ כל כך בישראל של ימינו

שמן זית גלילי של סינדיאנת הגליל, פרי עבודת ידן המשותפת של נשים ערביות ויהודיות בגליל התחתון, מיוצר תוך הקפדה על כל התנאים הנדרשים על מנת שהשמן שיתקבל יהיה איכותי מהדרגה הראשונה. השמן מופק בכבישה קרה, כמובן, ותוך הקפדה על זמן עצירה קצר ועל תנאי גידול וייצור אופטימליים. התוצאה המתקבלת היא כאמור שמן זית הנחשב לבוטיק ממש, הזוכה בתארים ובתחרויות מקומיות ובינלאומיות גם יחד.

שמן זית גלילי סינדינאת הגליך

מלבד איכותו של השמן, מדובר כאמור במיזם אשר נושא בצידו ערך מוסף משמעותי ביותר, מהסוג הנחוץ כל כך בחברה הישראלית נכון לתקופה הנוכחית: הפקת השמן – אחת הפעילויות העיקריות העומדות במרכז חזונה של העמותה, נעשית באופן שוויוני ומשותף על ידי נשים יהודיות וערביות גם יחד, תוך קידום התרבות והחיים המשותפים לנו כאן בארץ וחתירה לקירוב בין האוכלוסיות השונות. אפילו ילדיהן היהודים והערבים של נשים אלו משתתפים לעיתים בחלק מהפעילות, ולאחרונה למשל נפגשו על מנת לצייר יחד את התוויות החדשות של בקבוקי ומארזי שמן זית גלילי של העמותה.

אפשרות רכישה משתלמת של שמן זית גלילי במרכז המבקרים של העמותה

המעוניינים ליהנות משמן זית גלילי (וכך, "על הדרך", גם לתרום לפעילותה של העמותה ולערכים שהיא שואפת לקדם), יכולים כמובן לקנות באתר האינטרנט פח שמן זית או מארז שמן זית הכולל גם מוצרים גליליים משובחים נוספים (דוגמת תבלינים, סבונים, צנצנות זעתר וכיוצ"ב).

לחילופין (או בנוסף), ניתן ומומלץ גם להגיע לביקור במרכז המבקרים של העמותה – מרכז מבקרים בצפון. הוא נמצא בכפר כנא שבגליל התחתון וניתן למצוא את מוצרי דו הקיום המעולים (בקבוק או פח שמן זית, מארזים שונים ועוד) במחירים אטרקטיביים בחנות המפעל של העמותה.

מלבד חנות המפעל, כולל מרכז המבקרים אולם אירוח רחב ידיים בו ניתן ללמוד על פעילות העמותה ממקור ראשון. המקום כולל גם מתחם של מערכות הידרופוניות מרשימות המדגימות כיצד ניתן לגדל ירקות בצורה יעילה וחסכונית ביותר.

מרכז מבקרים בצפון של העמותה מציע גם מגוון סדנאות לקבוצות או למשפחות, הכוללות פעילויות מקומיות מהנות ומחכימות כמו סדנאות בישול עם שפים וסדנאות בישול לכל המשפחה. חוויה בלתי נשכחת של למידה, יצירה, קידום ערכים חיוביים ונחוצים והתנסות בסוגי הפעילויות המדוברות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות