מחפשים מסעדות מומלצות בתל אביב? מסעדת OCD מככבת בעוד דירוג

עוד דירוג בינלאומי מרשים למסעדת OCD של השף רז רהב

עם מנות יצירתיות ותפריט שמשמר את אלמנט ההפתעה, אין פלא שמסעדת OCD והשף רז רהב כובשים עוד תואר. אחרי הדירוג במדריך סן פלגרינו למסעדות, הפעם מדובר בדירוג היוקרתי של LA LISTA. לידיעת מי שמחפש מסעדות מומלצות בתל אביב

מסעדת OCD
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

לא חסרות מסעדות מומלצות בתל אביב. אחת מהן היא ללא ספק מסעדת OCD של השף רז רהב. בפברואר האחרון היא דורגה במקום השלישי בדירוג המסעדות היוקרתי של 50 המסעדות הטובות מזרח התיכון וצפון אפריקה, והשבוע היא יכולה להתגאות בעוד הישג: השף רז רהב נבחר לאחד השפים המבטיחים ביותר השנה בזירה הבינלאומית בדירוג המסעדות הבינלאומי La Liste. דירוג המסעדות הבינלאומי La Liste, מאגד את המסעדות הטובות, המובילות והייחודיות ביותר בכל העולם, מדרג אותן בכל שנה מחדש, וממש בימים אלה פרסם את רשימת הזוכים המאושרים לשנת 2023.

לצד רהב ברשימת הכשרונות החדשים של השנה, נמצאים 5 שפים בלבד מכל העולם: השף מקס נאטמסניג (מסעדת אלואיס, מינכן, גרמניה), השף זינב חטאב (מסעדת Kle, ציריך, שוויץ), השפית אמנדה שולמן (המקום שלה, פילדלפיה, ארה"ב), השף Joris Bijdendijk (מסעדת רייקס, אמסטרדם, הולנד) והשפית מארי-ויקטורין מנואה (Aux Lyonnais, פריז, צרפת).

בנוסף, מסעדת OCD דורגה במקום גבוה מאד וגרפה ציון גבוה ומרשים של 92/100.

איך מתבצע הדירוג של LA LISTA?

הדירוג שך LA LISTA לא מתבסס על ביקור פיזי במסעדה, אלא על עיבוד ושקלול של חוות דעת. כדי ליצור את הדירוג, נאספות ביקורות על המסעדות המובילות בעולם שפורסמו בותר מ-600 ספרי הדרכה ופרסומים מהימנים. כמה אלפי שפים מתבקשים לחוות את דעתם על ספרי הדרכה מקומיים. על פי תוצאות הסקר הזה, כל ספר הדרכה מקבל דירוג "מדד מהימנות" מ-0 (לא ניתן לסמוך עליו בכלל) עד ​​10 (אמין מאוד). לאחר מכן מתאימים ומתקננים את חוות הדעת הללו למדד שמורכב ע"י לה-ליסטה. בשלב האחרון מכניסים לשקלול (בהיקף של 10%) חוות דעת של לקוחות אמת אשר פורסמו אונליין.

מסעדות מומלצות בתל אביב: כמה זמן תמתינו להזמנת מקום במסעת OCD של השף רז רהב?

לאור התארים שללא ספק מכניסים את מסעדת OCD של השף רהב לאחת מבין מספר מסעדות מומלצות בתל אביב, רשימת ההמתנה מתארכת. התואר החדש, שמתווסף לאחרים, מן הסתם יהפוך את הזמנת המקומות אליה למאתגרת במיוחד בקרוב, אבל כנראה ששווה לנסות.

כמובן, תצטרכו גם להיות מוכנים להיפרד מסכום נאה – אבל ביחס למסעדות יוקרה, הסכום הזה לא חריג ואפילו לא נחשב גבוה. מחירה של ארוחת טעימות – 420 ש"ח.

אז אם אתם כבר מתחילים לפנטז על ארוחה רומנטית או חגיגת יום הולדת במסעדה התל אביבית המעוטרת שזכתה להכרה בינלאומית, תצטרכו להתאזר בסבלנות.

מסעדה מומלצת בתל אביב – גם בגלל הסגנון הייחודי של OCD

מסעדת OCD, הממוקמת במתחם נגה ביפו, היא לא מסעדה רגילה – ולא ממש תוכלו לבדוק את התפריט מראש כדי להחליט אם הוא מתאים לכם. השיטה שבה עובדת המסעדה של רז רהב היא גם זו שמקנה לה את החוויה המיוחדת שמבדלת אותה ממסעדות אחרות. הארוחה היא ארוחת טעימות המוגשת לכלל הסועדים במקביל, והישיבה היא סביב בר מול המטבח הפתוח כך שהאורחים צופים בכל העשייה של צוות המטבח.


המסעדה עובדת בימים שני-שבת, עם שתי הושבות בלבד ביום. קחו בחשבון שלמצוא חניה בתל אביב או ביפו זה עסק לא פשוט, ולמסעדה אין חניונים באזור, אז כדאי לא להגיע ברגע האחרון.

בניגוד לתפריט במסעדות מומלצות בתל אביב בסגנונות אחרים, התפריט שבונה רז רהב במסעדת OCD לא קבוע. הוא משתנה מעת לעת, בהתאם לחומרי הגלם העונתיים והשפעת התרבות וההיסטוריה המקומית. הסועד לא יודע מה הוא צפוי לקבל, כך שנדרשת ממנו פתיחות ורון להתנסות ולהיות מופתע.

רז רהב - שף מסעדת OCD
השף רז רהב, מסעדת OCD. צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית

 

עם זאת, במידה שהסועדים צמחוניים או טבעוניים, הם יכולים לעדכן את המסעדה מראש כדי לקבל מנות המותאמות להם. כך אם הסועדים אוכלים אוכל כשר.

פואנטה בטלגרם


הארוחה מלווה מים מינרלים או מוגזים. אלכוהול לא כלול במחיר הארוחה ומוגש במסעדה תפריט יינות ואלכוהול. המסעדה אינה מגישה משקאות קלים מלבד מים מינרלים ומים מוגזים.

מדריך סן פלגרינו – הישג אדיר למסעדת OCD

כאמור, בפברואר 2022 זכתה מסעדת OCD בתואר הנחשק של סן פלגרינו.

מדריך סן פלגרינו, ששמו הבלתי רשמי הוא "50 בסט", השיק רק לאחרונה את הדירוג הייעודי למסעדות במזרח התיכון וצפון אפריקה.

מנה במסעדת OCD
טעימה מאחת המנות במסעדת OCD. צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית

טקס ההשקה נערך באבו דאבי, ובמהלכו התקיים טקס חשיפת המסעדות הזוכות במיקומים במדריך.

הדירוג, ששמו  או "מדריך סן פלגרינו", על שם נותני החסות הראשיים לתחרות, נוסד לפני למעלה מ-20 שנה ונחשב לאחד מדירוגי המסעדות היוקרתיים והמובילים ביותר בעולם.

את המסעדות במדריך דירגו 250 שופטים מ-19 מדינות באזור, ביניהן ישראל.

״זה מטורף ולא מובן מאליו", אמר השף רז רהב לאחר הזכייה. "אנחנו נרגשים מאוד לקבל הכרה בינלאומית נוספת בדרך שאנחנו סוללים לעצמינו ולהמשיך לשים את המטבח הישראלי, אותו אנו חוקרים ולומדים כל יום, על מפת הקולינריה הבינלאומית. עם כל תואר, דירוג או פרס שמגיע, יש שמחה ואופוריה, אבל השמחה והכיף היום יומי מול האורחים שלנו, הם שתמיד מזכירים לנו למה באמת אנחנו עושים את זה".

לכתבה על מסעדה אסייתית מומלצת בתל אביב – לחצו כאן >

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות