רכב 0 קילומטר – דרך טובה ליהנות מהוזלה על הרכישה

רכב 0 קילומטר – דרך טובה ליהנות מהוזלה על הרכישה

למרות היתרונות ברכישת רכב 0 קילומטר, נראה שלא כל הצרכנים מודעים לקיומה של האפשרות הזאת, שמאפשרת כמעט לכל אחד להצטייד ברכב חדש. כך זה עובד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יוקר המחיה גורם גם לאנשים אשר משתכרים שכר הנחשב לממוצע או אפילו מעט גבוה ממנו, לשקול טוב כל הוצאה כספית מתוכננת. כמובן, שככל שהרכישה מצריכה הוצאה כספית גבוהה יותר, כך ההחלטה תהיה מורכבת יותר וכתוצאה מכך, ישנן אף רכישות אשר עלולות להידחות במשך חודשים ארוכים ואף שנים. כידוע, רכישת רכב מהווה את אחת הרכישות המשמעותיות אותם אנשים מבצעים לאורך השנים – ובעיקר כאשר מדובר ברכישת רכב חדש אשר עלותו יכולה לנוע בין עשרות אלפי שקלים למאות אלפי שקלים – סכומי כסף שעבור רוב האנשים הינם משמעותיים.

מהסיבה הזאת, אנשים אשר מבקשים לרכוש רכב, יתכננו לרוב את הרכישה לאורך תקופת זמן ארוכה, כשהמטרה היא להבין באיזה רכב הם מעוניינים (בהתאם לדרישות ולצרכים הפרטניים שלהם), האם המטרה היא לחסוך ולרכוש רכב חדש או לחפש רכב מ-יד 2, מהו גובה ההון ההתחלתי אותו הם יכולים או מעוניינים להשקיע במטרה והאם הם זקוקים לפתרונות מימון כאלו או אחרים על מנת להשלים את הרכישה.

רכב חדש או רכב יד 2?

כאמור, ההתלבטות בין רכישת רכב חדש לבין רכישת רכב מיד 2 היא התלבטת אשר מהווה את נחלתם של אנשים רבים אשר מעוניינים לרכוש רכב.

מצד אחד, השאיפה היא כמובן ליהנות מרכב חדש, אשר מספק חוויית נסיעה מפנקת ומהנה יותר ונחשב גם בטיחותי יותר. מצד שני, עלות של רכישת רכב מהיבואן הינה גבוהה ואנשים רבים יכולים למצוא את עצמם מתקשים לעמוד בה.
החדשות הטובות הן שיש אפשרות נוספת, והיא רכישת רכב 0 ק"מ.

הרעיון ברכב 0 ק"מ הוא שמדובר ברכב חדש לחלוטין, אשר הבעלים הראשון שלו (היד הראשונה) הוא החברה שממנה קונים את הרכב. הבעלים הראשון כמובן לא נסע ברכב, כך שזו יד ראשונה רק על הנייר, אבל באופן הזה המחיר לצרכן נמוך יותר מאשר רכב חדש שלא היו לו בעלים קודמים.

רכישת רכב 0 קילומטר, מאפשר מחד ליהנות מרכב חדש מהניילון על כל היתרונות אשר טמונים בו. מאידך, הרכב יימכר בהוזלה כספית משמעותית, כך שאנשים אשר מעוניינים לרכוש רכב חדש מדגם מסוים ומה שהפריד עד כה בינם לבין הרכישה זאת מגבלה כספית, יגלו שהודות להנחה הניתנת בעסקת 0 קילומטר, הם יוכלו להרשות לעצמם לקנות את הרכב החדש בו הם מעוניינים.

מה חשוב לדעת על רכב 0 קילומטר?

עסקאות רכב 0 קילומטר מתבצעות לרוב מול חברות ליסינג או סוכנויות רכב. גופים אלו רוכשים כמות גדולה של מכוניות מהיבואן, וכחלק מכך, הם זוכים ממנו להנחה.

אותם הגופים, אשר רושמים את הרכבים על שמם, יכולים להציע את הרכב למכירה בסכום כסף הנמוך במידה כזאת או אחרת מהמחיר המומלץ על ידי היבואן.

ההפחתה במחירון הרכבים בעסקאות "אפס קילומטר" עומדת ברוב המקרים, על מינימום 13%.

כאמור, החיסרון המשמעותי בעסקה שכזאת טמון ברישום הבעלות – חברת הליסינג או סוכנות הרכב נרשמות כיד הראשונה מה שאומר שרוכש הרכב נרשם כיד השנייה.

למרות החיסרון הטמון בה, עסקה שכזאת יכולה להיחשב כמשתלמת ויש אנשים שעסקה שכזאת אף תהווה בעבורם כדרך היחידה לרכישת רכב חדש.

יחד עם זאת, ההמלצה היא לא למהר ולהסתנוור מהמחיר הנמוך יחסית, אלא לבחון בקפידה את תנאי העסקה ולוודא שהיא אכן משתלמת ושהיתרונות הגלומים בה אכן עולים על החסרונות.

עסקת רכב 0 קילומטר היא דרך יצירתית ויחסית חדשה ליהנות מהוזלה על רכישת רכב חדש. כמובן, שזאת לא הדרך היחידה ומי שישקיע קצת זמן ומחשבה בכל מה שקשור לרכישת רכבים, עתיד לגלות גם מבצעים אטרקטיביים, פתרונות מימון נוחים ועוד.

המסקנה היא שגם אם אתם שוקלים לקנות רכב וגם אם אתם נמצאים לפני רכישה משמעותית אחרת, תמיד מומלץ להשקיע זמן ואנרגיות בתהליך החיפוש, מכיוון שמאוד יכול להיות שתגלו דרכים יצירתיות להוזלת עלויות.

1
נגישות