לראשונה: אלה 10 הסרטים הנצפים בנטפליקס. האם צפיתם בכולם?

נטפליקס חושפת לראשונה: אלה 10 הסרטים הנצפים

עשרת הסרטים הנצפים בנטפליקס (סרטי מקור) כוללים סרטי אימה וקומדיות בכיכובם של סנדרה בולוק, בן אפלק, ג'ניפר אניסטון ורוברט דה נירו. פואנטה עם חדשות נטפליקס

הסרטים הנצפים בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מה אתם אומרים על הסרט Extraction בנטפליקס? והאם צפיתם בסרט Spenser Confidential? אם אתם מנויי נטפליקס ולא צפיתם בהם, אתם במיעוט. שני הסרטים האלה הם שניים מתוך עשרת סרטי המקור הנצפים ביותר בנטפליקס – כפי שהחברה חשפה לראשונה באתר בלומברג השבוע. אז מיהם עשרת הגדולים? מיד נפרט, אך לפני כן כמה מילים על נטפליקס.

המגוון בנטפליקס הוא היתרון הגדול של החברה, אך הוא במידה מסוימת גם חיסרון. עודף אפשרויות משאיר את הצופים מבולבלים, והם בדרך כלל מבקשים המלצות צפייה ומחפשים אחר סרטים מומלצים בנטפליקס. אמנם, הסרטים הפופולריים הם לאו דווקא המומלצים, אבל חוכמת ההמונים יכולה לסייע במידה מסוימת לבחור מה לראות…

לראשונה: עשרת סרטי המקור בנטפליקס

עד לא מזמן, נטפליקס נמנעה מלשתף את הציבור במידע כמו מהו התוכן הפופולרי ביותר בשירות. בזמן האחרון המדיניות משתנה. צופי נטפליקס הבחינו כבר לפני מספר חודשים כי הם יכולים בכל רגע נתון לראות מהו התוכן הפופולרי בשירות. המידע הזה מן הסתם נותן להם כיוון לגבי סדרות בנטפליקס או סרטים בנטפליקס שכולם מדברים עליהם.

כעת, נטפליקס חושפת לראשונה מהם סרטי המקור שלה שזכו לאחוזי הצפייה הגבוהים ביותר. מהרשימה אפשר ללמוד איזה ז'אנר הוא החביב ביותר על צופי נטפליקס. ארבעה מבין עשרת הסרטים הנצפים הם מותחנים או סרטי אקשן, ושלושה מהם קומדיות.

> עוד לא הצטרפתם לערוץ של פואנטה בטלגרם ?

> אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

> הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה >

כל הסרטים ברשימה עלו לשידור בשלוש השנים האחרונות, ורובם בשנה האחרונה. זה לא מפתיע, מפני שמאז שנת 2019 נטפליקס גייסה יותר מ-43 מיליון מנויים חדשים, כך שכל סרט שהיא מוציאה זוכה מיידית לחשיפה הרבה יותר גדולה מאשר בעבר.

עשרת הסרטים הנצפים בנטפליקס (סרטי מקור)

בנטפליקס סופרים כל מי שצפה בסרט יותר משתי דקות כ"צופה".

1. Extraction (טיילור רייק: חילוץ)

 

במקום הראשון מככב המותחן Extraction, או בשמו בעברית "טיילור רייק: חילוץ".

הסרט הזה, לפי נתוני נטפליקס, זכה בארבעת השבועות הראשונים לעלייתו לשידור למספר הצופים הגבוה ביותר שאי פעם זכה לו סרט מקור של נטפליקס. מדובר ב-99 מיליון צופים.

הנתון הזה אולי מעט מפתיע, מפני שמדובר בסרט שהביקורות עליו היו מעורבות. אמנם, המשחק זכה לשבחים, אך העלילה ורמת האלימות הגבוהה ספגו ביקורת.

במרכז הסרט, שעלה לשידור באפריל 2020, עומד שכיר חרב (כריס המסוורת') אשר נשלח לבנגלדש להציל את בנו של ברון סמים.

2. Bird Box (קופסת הציפורים)

 

במקום השני ברשימת הסרטים הנצפים בנטפליקס מככבת סנדרה בולוק, מה שוודאי תרם לפופולריות שלו. הסרט Bird Box (קופסת הציפורים), הוא מותחן בדיוני שיצא בשנת 2018 וצפו בו 89 מיליון צופים. במרכזו עומדת מלורי, אם לשני ילדים, אשר לוקחת אותם למסע מסתורי כשעיניהם מכוסות. ברקע ההחלטה עומדת תופעה המונית של התאבדויות של אנשים שראו ישות מסתורית.

3. Spenser Confidential (הצדק של ספנסר)

 

גם Spenser Confidential (הצדק של ספנסר) הוא סרט פעולה. הסרט יצא רק במרץ 2020 וכבר התברג ברשימת עשרת הסרטים הנצפים בנטפליקס (סרטי מקור).

הסרט עוקב אחר המסע של ספנסר, שוטר לשעבר, שחובר לשותפו כדי לפענח רצח של שני שוטרים לשעבר במשטרת בוסטון.

בסרט, בכיכובם של מייק וולברג, וינסטון דיוק ואלייזה שלזינגר, צפו 85 מיליון צופים.

4. U6 Underground(מחתרת השישה)

 

הסרט מחתרת השישה גם הוא סרט אקשן/מתח. בסרט, שיצא בשנת 2019, מככבים ראיין רינולדס ומלאני לורן. במרכזו עומד הייטקיסט עשיר שמזייף את מותו ומגייס צוות של סוכנים שמזייפים גם הם אותם. המטרה: חיסולו של דיקטטור אכזרי. בסרט צפו 83 מיליון צופים.

5. Murder Mystery (תעלומת רצח)

אחרי כל סרטי המתח והאקשן, הנה קומדיה שנכנסה לעשירייה של סרטי המקור הפופולריים של נטפליקס. הכוכבים שמעטרים את קומדיה הזאת ללא ספק תרמו לשיעורי הצפייה הגבוהים: ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר.

במרכז הסרט זוג נשוי – שוטר וספרית – שיוצא סוף סוף לחופשה באירופה, אך מוצא את עצמו נאלץ לפענח חקירת רצח על יאכטה של מיליארדר.

גם בסרט הזה, שיצא לפני כשנה (יוני 2020), צפו 83 מיליון איש.

6. The Irishman (האירי)

סרטי מאפיה הם בדרך כלל הימור די בטוח, וכאן נטפליקס לא רק הימרה על בטוח מבחינת עלילת הסרט, אלא מבחינת הליהוק. הסרט "האירי", בבימויו של מרטין סקורקזה, מככבים אל פצ'ינו, רוברו דה נירו, ג'ו פשי והארווי קייטל. הסרט, שנמשך יותר משלוש וחצי שעות, עוקב אחר חייו של מחסל מאפיה לשעבר – פרנק שירן. כאשר הוא כבר מבוגר, על כיסא גלגלים ומשוחרר מלחמה, הוא משחזר את תקופת עבודתו בשורות המאפיה.

בסרט, שיצא בסוף נובמבר 2019 והיה מועמד לאוסקר, צפו 64 מיליון איש.

7. Triple Frontier (משולש הגבולות)

 

עוד מותחן מבית היוצר של נטפליקס, הפעם בכיכובו של בן אפלק.

במרכז הסרט משולש הגבולות (Triple Frontier) עומדת חברות בין חמישה חברים יוצאי הכוחות המיוחדים של ארה"ב, היוצאים לשדוד ברון סמים דרום אמריקאי.

 

8. The Wrong Missy (מיסי מסתבכת)


עוד קומדיה של נטפליקס. טים סבור שהזמין לנסיעת עבודה בהוואי את האישה שתמיד חלם עליה, אבל מגלה מאוחר מדי שהוא שלח בטעות הודעת טקסט לדייט הכי גרוע שהיה לו…

בסרט, שיצא רק במאי 2020, צפו כבר 59 מיליון איש.

9. The Platform

סרט אימה דובר ספרדית על אסירים שכלואים בתנאי התעללות. המזון מוגש להם באמצעות משטח שמשתלשל מלמעלה, כך שאלה שנמצאים בקומות העליונות שבעים, ואלה שנמצאים למטה נותרים רעבים. המרד הוא בלתי נמנע…

בסרט, שיצא בשנת 2019, צפו 56 מיליון צופים.

10. The Perfect Date (הדייט המושלם)

את רשימת הסרטים הנצפים מבית היוצר של נטפליקס סוגרת קומדיה קומית: The Perfect Date (הדייט המושלם). תלמיד במכללה שרק רוצה להרוויח קצת כסף יוצר אפליקציה שבה הוא משכיר את שירותיו כ"דייט בכאילו". הוא רק שוכח לקחת בחשבון שהוא עלול להתאהב באמת…

בסרט, שיצא ב-2019, צפו עד כה 55 מיליון צופים.

 

היה לכם מעניין? איזה יופי. תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות