תוספים מהטבע לאיכות חיים

תוספים מהטבע לאיכות חיים

החל מרסקיו ועד ריכוזית – יש מגוון תוספי תזונה טבעיים שמסייעים להתמודדות עם מצבים שונים בחיי היומיום וזוכים לחוות דעת טובות

גינקו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(מאת: פרמה גורי)

מאז ומתמיד השתמשו בצמחי מרפא להתמודדות עם מגוון מצבים בריאותיים ורגשיים. צמחים שונים מכילים רכיבים אשר יכולים לסייע בהפחתת לחץ, מתח וחרדות, שיפור טיב השינה, קידום התפקוד הקוגניטיבי ואף העלאת האנרגיה המינית. חשוב תמיד לבחור מוצרים איכותיים שעומדים בסטנדרטים גבוהים של מותגים מובילים בתחומם. לפניכם הכרות עם מספר תוספי תזונה המבוססים על רכיבים טבעיים לתקופות שונות במהלך החיים:

איזון עם פרחי באך

ד"ר באך האמין שתמציות של פרחי באך יכולות להפחית רגשות שליליים ולשפר את הרווחה הכללית בין אם מדובר בתחושה תמידית של חוסר סבלנות ובין אם בתחושות של מתח. על פי תורתו של ד"ר באך, כל תמצית בעלת יכולת אחרת ומתאימה לסוג בנאדם שונה.

סדרת רסקיו כוללת מוצרים המשלבים חמש תמציות פרחי באך המקוריים ישירות מהגנים בבריטניה ביניהן: Impatiens, Star of Bethlehem, Cherry Plum, Rock Rose Clematis.

סדרת רסקיו רמדי כוללת ספריי, סוכריות ונוזל שניתן לטפטף על הלשון ומתאימה הן לילדים והן למבוגרים ואפילו לבעלי חיים, למצבים רגשיים או לחץ זמניים ויומיומיים.

יש גם תמציות פרחי באך מלבד סדרת רסקיו. לכל תמצית מאפיינים ייחודיים לה והשפעות שונות.

להתרכז בדרך הטובה ביותר

הפרעת קשב וריכוז היא תופעה שמקשה מאוד על מיקוד ויכולה לפגוע בהישגים הלימודיים ובניהול יחסים בינאישיים.
הסובלים מ-ADD עלולים לחוות מגיל צעיר תחושה של מוסחות, פיזור נפש, עיכוב ועוד תופעות, שעלולות לפגוע בניהול אורח חיים ממצה.

ריכוזית הינה פורמולה המבוססת על צמחים סיניים אשר נחקרה על ילדים עם הפרעת קשב וריכוזית ונמצאה כמשפרת תוצאות מבחן TOVA.

קיימים מגוון מוצרים תחת המותג ריכוזית כמו ריכוזית H לילדים ולמבוגרים, ריכוזית קולג' שמכילה גם ג'ינקו בילובה שמשפר זרימת דם במוח וריכוזית סילבר המשולבת ויטמין 6B , וויטמין 12B , אבץ וסלניום ויכולה לתרום בגיל מבוגר יותר.

תפקוד מיני מיטבי

קשיים בתפקוד המיני עלולים לפגוע במערכת היחסים הזוגית, להוריד את הביטחון העצמי ולחבל בדימוי העצמי. הבעיה היא שעם השנים, עלולות להתעורר בעיות באון וקשיים בהשגת זקפה וירידה בחשק המיני.

כאן נכנס לתמונה תוסף על בסיס רכיבים טבעיים בשם וירמקס הכולל רכיבים להם מיוחסות תכונות חיוביות בשיפור החיוניות והאנרגיה כמו שורש ג'ינסנג קוריאני, ג'ינקו בילובה, מיצוי אפימדיום, קנידיום מוניארי, דקל ננסי, אנג'ליקה פובסנטיס וחומצות אמינו: L-Arginine, L-Alanine, L-Glutamat, L-Lysine.

חשוב מאוד להתייעץ עם רופא לפני צריכת תוספי תזונה ולשמור על המינון המתאים בהתאם להוראות.

1
נגישות