מבחן טעימה: אייס קפוצ'ינו של טרה ללא תוספת סוכר

מבחן טעימה: אייס קפוצ'ינו של טרה ללא תוספת סוכר

והפעם – מבחן טעימה של אייס קפוצי'נו של טרה ללא תוספת סוכר. האם הוא טעים ומה הוא מכיל? פואנטה עם הסקירה

אייס קפוצ'ינו טרה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




האם אפשר להיות בלי ולהרגיש עם? בשנים האחרונות מושקים עוד ועוד מוצרי מזון מופחתי סוכר, כאשר האתגר של היצרניות הוא להימנע גם ממתיקים מלאכותיים. אחד כזה הוא אייס קפוצ'ינו של טרה ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים. ההבטחה של טרה היא שלמרות כל האילוצים – הוא בכל זאת מתוק. המתיקות מושגת על-ידי ממתיק צבעי מצמח הסטיביה. בנוסף, אייס קפוצ'ינו טרה הוא משקה דל לקטוז, ומכיל רק 1.5 אחוז שומן.

אז אחרי כל ההבטחות האלה, השאלה מה כן מכיל משקה אייס קפוצ'ינו והאם מדובר באייס קפה טעים…

אייס קפוצ'ינו טרה ללא תוספת סוכר

את הקונספט של משקאות ללא תוספת סוכר פיתחה טרה ב-2018 עם השוקו שהשיקה אז. מדובר בפיתוח של החברה, שמאז הרחיבה את הסדרה עם שוקו אגוזים ומשקאות המוקה והבננה ללא תוספת סוכר.

הצורך לפתח מוצרים מופחתי סוכר נובע גם מהרצון של צרכנים לצרוך פחות משקאות ממותקים וגם מרפורמת המדבקות האדומות. הרפורמה מחייבת את היצרניות לסמן מוצרי מזון במדבקות אדומות אם הם מכילים כמות גבוהה של סוכר, מלח או שומן רווי.

אז מהם המרכיבים של אייס קפוצ'ינו של טרה?

מי שמעדיף לא לשתות משקה עם סוכר מטעמים בריאותיים, צריך לקחת בחשבון שאמנם אין פה תוספת סוכר, אבל חומרי טעם וריח ויש צבע מאכל.

  • חלב מפוסטר (76%)
  • מים
  • רכיבי חלב
  • צבע מאכל (E-150a)
  • מיצוי קפה (0.4%)
  • חומרי טעם וריח
  • מייצב (גלן גאם)
  • מלח
  • ממתיק מצמח הסטיביה (סטיביול גליקוזיד)

אייס קפוצ'ינו של טרה – מבחן הטעם

התגובה המיידית של כל הטועמים ששתו את האייס קפוצ'ינו הייתה שהמשקה מתוק. למעשה, עבור חלקם הוא היה אפילו מתוק מדי. במידה מסוימת, זו הייתה הפתעה בשל הידיעה כי מדובר במשקה ללא תוספת סוכר.

המתיקות הזאת, כמובן, מגיעה מצמח הסטיביה.

התגובה השנייה הייתה שיש למשקה טעם נלווה שמורגש בסיום הלגימה. הטעם הזה מגיע מהסטיביה. יש כאלה שלא ירגישו בו, ויש כאלה שהוא עלול להפריע להם.

השורה התחתונה היא שמדובר בקפה קר עם רמת מתיקות גבוהה. השם "אייס קפוצ'ינו" מטעה קצת, כי לא מדובר במשקה של קפה עם קצפת. היה עדיף להפחית את המתיקות ולעדן את טעם הסטיביה.

מחיר: 11.20 ש"ח לליטר.

 

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות