ההודעה על סגירת מועדון לקוחות שופרסל הפתיעה אתכם? זו המשמעות

מועדון לקוחות שופרסל ייסגר וייפתח מחדש – מה המשמעות?

מאות אלפים קיבלו במפתיע הודעה על סגירת מועדון לקוחות שופרסל. מה יהיה עם ההטבות? פואנטה עם כל חדשות הצרכנות

איפה הכי זול לעשות קניות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם חברי מועדון לקוחות שופרסל, ודאי קיבלתם הודעה מפתיעה על "סגירת מועדון לקוחות שופרסל בחודש מאי". באותה הודעה נכתב כי ההטבות ייפסקו, אך באותה נשימה הובטחה גם תוכנית חדשה לחברי מועדון שופרסל – כך שרבים נותרו מבולבלים.

נזכיר כי מועדון לקוחות שופרסל הוא מועדון ותיק מאוד שיש לו מאות אלפי חברים. בשופרסל מתגאים כי זהו מועדון הלקוחות הצרכני הגדול בישראל. ההצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום, אך כמובן כרוכה במסירת פרטים רבים שנכנסים למאגר המידע העצום של רשת שופרסל.

בנוסף למועדון זה קיים מועדון לקוחות שופרסל מבוסס על כרטיס אשראי של חברת כאל. החברות במועדון זה כן כרוכה בתשלום.

מה המשמעות של סגירת מועדון לקוחות שופרסל?

לפי ההודעה על סגירת מועדון לקוחות שופרסל, ב-31 במאי 2021 תסתיים תוכנית מועדון הלקוחות וכן הטבת 10% הנחה על מוצרים נבחרים ו-5% הנחה על המותג הפרטי שופרסל ללקוחות כרטיס אשראי שופרסל.

בהמשך ההודעה מבטיחה הרשת להפתיע עם תוכנית חדשה של מועדון הלקוחות, אבל הלקוחות לא ממש מבינים האם הם צריכים להירשם מחדש.

הודעה על סגירת מועדון לקוחות שופרסל

מה עומד מאחורי סגירת מועדון לקוחות שופרסל?

מי שמחפש היגיון מאחורי סגירת מועדון הלקוחות של שופרסל, שכאמור נהנה מפופולריות רבה, יצטרך לחפש אותו במועדון החדש ששופרסל תפתח. בדרך כלל, מטרתה של סגירת מועדוני לקוחות כאלה היא לאפס את תנאי ההטבות ולחתום עם הלקוחות על הסכמים חדשים, אשר לאו דווקא מיטיבים איתם. ייתכן ששופרסל אינה מעוניינת להציע יותר מועדון לקוחות חינמי, ותאפשר רק חברות במועדון עם כרטיס אשראי.

< לפרטים על מועדון לקוחות שופרסל SUPREME החדש לחצן כאן >

כיום, מועדון הלקוחות מציע צבירה אחידה כדי לקבל החזר כספי ברשת שופרסל. לפי שיטת הצבירה, על כל קנייה ב-2 ש"ח צוברים נקודה אחת. בכל 4,000 נקודות מקבלים שובר בסך 30 ש"ח לקנייה חוזרת. ייתכן ששופרסל מתכננת לשנות את שיטת הצבירה או את שיטת המימוש.

כזכור, לפני כשנתיים שופרסל פירקה את השותפות עם לאומי קארד, שהפכה מאז לחברת MAX. שופרסל חתמה על הסכם עם חברת כאל והעבירה רבים מחברי המועדון הקודם להיות חברי מועדון לקוחות שופרסל-כאל.

למה להודיע עכשיו?

נזכיר כי לפני מספר שנים נחקק חוק שמגן על הצרכנים מפני הרעה בתנאים של מועדוני לקוחות וביטול הטבות ללא הודעה מוקדמת מספיק זמן מראש. אותו חוק נחקק בעקבות ההחלטה של חברות האשראי לשנות באופן שרירותי את שיטת צבירת הנקודות והכוכבים.

פואנטה

כיום, החוק מחייב את מפעילי מועדוני הלקוחות ליידע את הצרכנים מספיק זמן מראש על שינויים ועל הרעה בתנאים כדי שהם ישכילו לממש הטבות שנצברו במשך מספר חודשים.

שופרסל: "נשיק מועדון לקוחות חדש"

בשופרסל אומרים כי זו הסיבה שהם שחררו את ההודעה כעת, וכי בפועל מדובר בהודעה טכנית וכי חידוש החברות במועדון יהיה אוטומטי.

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

למה שלא תצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה >

להלן תגובת שופרסל: "מועדון הלקוחות של שופרסל הינו המוביל והגדול בישראל ומונה כ-2 מיליון לקוחות. תכנית ההטבות במתכונתה הנוכחית קיימת משנת 2007 ולאחר כ-13 שנים, שופרסל פועלת בימים אלו לעדכן את הצעת הערך ללקוחותיה ולשפרה באמצעות תכנית חדשנית המותאמת לצרכים האישיים של ציבור הלקוחות. תנאי התכנית הנוכחית יישמרו עד ה31.5.2021 ולאחר מכן תושק התכנית החדשה. הודעה זו הוצאה מכוח חובתנו לעדכן כ-9 חודשים מראש בהתאם להנחיית הדין״.

למרות הניסיון של שופרסל לצייר תמונה של הליכה לקראת הצרכנים, קיים חשש שיהיו חברי מועדון שימצאו את עצמם נפגעים מהשינוי. כאן בפואנטה אנו מזמינים אתכם לעדכן אותנו בכל מקרה כזה ונשמח לבדוק אותו למענכם.

היה לכם מעניין? איזה יופי, יש בטח חבר שהכתבה הזאת תעניין אותו – שלחו לו אותה… ואל תשכחו לעשות לנו לייק פייסבוק, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות