מלחיץ: חיידק התגלה במפעל מטרנה. לדברי החברה, המוצרים טרם שווקו

מלחיץ: חיידק התגלה במפעל מטרנה. לדברי החברה, המוצרים טרם שווקו

הסיוט של כל הורה, במיוחד אחרי פרשת רמדיה: חיידק נמצא בתחליף החלב מטרנה. היכנסו לפרטים

מטרנה חיידק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שימו לב, הורים לתינוקות, בפרט אם אתם צרכנים של מטרנה. במפעל של מטרנה נמצא חיידק – והמפעל הפסיק את ייצור כלל תחליפי החלב. ממטרנה נמסר כי החיידק זוהה במטרנה שלב 1 בכשרות מהדרין – עוד לפני שהמוצרים הגיעו לחנויות. לכן, הופסק בתחילה ייצור המוצר הספציפי הזה. אולם, משרד הבריאות הגיע למפעל והוציא הודעה שנמצאו ממצאים נווספים – ועל כן המפעל נסגר כרגע באופן מוחלט לצורך ביצוע בדיקות וניקיון. לפי הודעת מטרנה, צפוי מחסור רק במטרנה שלב 1 מהדרין, מכיוון ששאר המוצרים קיימים במלאי.

החיידק שנמצא הוא ממשפחת הכרונבקטר, במשרד הבריאות מציינים שהוא עלול לגרום לתחלואה בעיקר בקרב תינוקות מתחת לגיל חודשיים ואלו שנולדו פגים, בעלי מערכת חיסון מוחלשת או במשקל לידה נמוך.

חיידק במטרנה – כך הוא זוהה

חברת אסם, המחזיקה במטרנה, פרסמה כי הממצאים התגלו במסגרת תהליכי בקרת איכות ובדיקות שגרתיות שמבוצעות במפעל באופן שוטף וטרם שחרור מוצרים לשוק. כעת היא מעדכנת שצפוי מחסור בתמ"ל (תחליף מזון לתינוקות) בשל עצירת פעילות הייצור במפעל לתחזוקה.

כדי להרגיע את ההורים, במטרנה מדגישים שמוצרי החברה משווקים לחנויוות רק לאחר שעברו את הבדיקות הנדרשות.

  • המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה זמין בטלפון 1-800-32-33-33.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות