חבילת סלולר בדואר ישראל ב-16 ש"ח לחודש - משתלם? חדשות הסלולר בפואנטה

חבילת סלולר בדואר ישראל ב-16 ש"ח לחודש – משתלם?

לראשונה אפשר לרכוש חבילת סלולר בדואר ישראל ב-16 ש"ח לחודש (פוסט מובייל). המחיר נמוך – אבל האם הוא משתלם? מה תוקף החבילה? פואנטה מציגה השוואת חבילות סלולר זולות

חבילת סלולר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




חבילת סלולר ב-16 שקל לחודש – זו החבילה החדשה שנמכרת בדואר ישראל תחת המותג פוסט מובייל (Post Mobile). מאחורי השם "פוסט מובייל" עומדת למעשה חברת גולן טלקום, אשר מספקת את החבילה. החבילה כוללת 11 ג'יגה גלישה, 3,000 דקות, 3,000 סמסים ו-60 דקות שיחה לחו"ל. בחברה אומרים כי היא ללא הגבלת זמן – וזו נקודה שיש לשים אליה לב (משום שהיא לא מוגדרת "חבילה לכל החיים").

חבילת סלולר בדואר ישראל – מה המשמעות?

זו הפעם הראשונה שנמכרת חבילת סלולר בדואר ישראל. בדואר יצאו למכרז שבו השתתפו מספר חברות סלולר, וגולן טלקום זכתה במכרז.

כאן יש לזכור כי בקרוב מאוד גולן טלקום תהיה חלק מקבוצת סלקום – אם תאושר העסקה. כפי שפורסם כאן באתר פואנטה, רשות התחרות אינה מתנגדת לעסקת מיזוג סלקום – גולן טלקום, כי היא טוענת שלא תהיה פגיעה בתחרות. אם העסקה תאושר, המשמעות היא שכל מי שיצטרף לחבילת "פוסט מובייל" בדואר ישראל, יהיה בעצם לקוח של סלקום.

איך מצטרפים לחבילת סלולר בדואר ישראל?

החבילה החדשה מוצעת בכ-90 סניפים נבחרים של חברת הדואר ברחבי הארץ.

לקוחות שיגיעו לסניפי הדואר יוכלו לרכוש את חבילת הסלולר, לאחר שיאשרו את פרטיהם במערכת ויקבלו סים במחיר חד פעמי של 19 שקל בסניפי הדואר.

 

קבלו עדכונים חמים בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

 

לאחר מכן נציג של גולן טלקום יצור עמם קשר טלפונית ויסגור את העסקה, לרבות ניוד והפעלת הקו. התשלום וההתקשרות יתבצעו מול חברת גולן טלקום.

שמעון פסח, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בדואר ישראל אמר "מדובר בשירות נוסף שמצטרף לסל רחב של מוצרים ושירותים בעלי ערך, אותם אנו מציעים למאות אלפי לקוחות הדואר, הפוקדים את הסניפים מדי שבוע.
אנו גאים על כך שמותגים מובילים גילו בשנים האחרונות את עוצמת הריטייל של הדואר וחברו אלינו על מנת להגיע לקהלי יעד רחבים ומגוונים. בשנים האחרונות יצרנו שיתופי פעולה בתחום הסחר המקוון עם חברות רבות בהן שופרסל, סופרפארם, עזריאלי, gett וחברות מובילות נוספות, שהגדילו את פעילותן בעקבות שיתוף הפעולה עמנו".

האם חבילת פוסט מובייל משתלמת?

נזכיר כי מדובר בחבילה עם נפח גלישה לא גדול של 11 ג'יגה בלבד. כיום, מוצעות חבילות עם נפח גלישה הרבה יותר גדול – במחיר קצת יותר גבוה.

השוואת מחירי חבילות סלולר זולות, 5.7.20

פוסט מובייל
(דואר ישראל וגולן טלקום)
גולן טלקום WE4G רמי לוי 019
מחיר חודשי בשקלים 16 20 20 20 22
נפח גלישה 11 ג'יגה 12 ג'יגה 12 ג'יגה 20 ג'יגה 30 ג'יגה
תוקף לא ידוע לכל החיים שנתיים שנה לכל החיים
עלות סים 20 ש"ח 10 ש"ח 5 ש"ח 49 ש"ח 10 ש"ח

 

עוד נזכיר כי המושג "חבילה ללא הגבלת זמן" הוא מושג בעייתי מאוד מבחינת הלקוחות. הוא מקנה אשליה שמדובר במחיר קבוע לכל החיים – אבל לא כך הדבר. להפך, החברה יכולה לייקר את המחיר מתי שמתחשק לה.

חברת סלקום כבר הוכיחה שהיא מייקרת את המחירים כשמתחשק לזה, ואפילו הוגשה תביעה ייצוגית נגד סלקום בנושא הזה (היכנסו לכתבה "הטריק של סלקום יעלה לה ביוקר? הבטיחה מחיר קבוע והעלתה מחירים").

 

היה לכם מעניין? איזה יופי, שלחו את הכתבה לחברים – ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

קראו עוד חדשות צרכנות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. היי,
    צריך לשים לב שב 019 בטיוטת הסכם כתוב "תוקף החבילה היינה לכל החיים , 019 מובייל תהיה רשאית להעלות את מחיר התכנית בכל מקרה בו:
    (1(תחול עלייה בשיעור המע"מ;
    (2 (ל 019 מובייל תהיה תשתית דור 5"

    וכמובן…..סעיף 2 מרמז שהחבילה לא לכל החיים…

נגישות