הושק אייפון SE חדש לאפל: זול וקטן יותר מאייפון 11. על מה מתפשרים?

הושק אייפון SE חדש לאפל: זול וקטן יותר מאייפון 11. על מה מתפשרים?

חדשות טכנולוגיה: אפל הכריזה על אייפון SE החדש, שמחירו נמוך משמעותית משל מכשיר הדגל אייפון 11. כמה יעלה האח החדש והמשונמך בישראל? "פואנטה חדשות צרכנות" עם הפרטים

אייפון SE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אייפון 11 יקר מדי בשבילכם, אולי האייפון החדש של אפל יתאים יותר לתקציב שלכם. אייפון SE של אפל בא לתת מענה ללקוחות שמאוד רוצים אייפון, אך לא מעוניינים להוציא הון על אייפון 11 או או אייפון דגל אחר. הסמארטפון החדש הוא ממשיכו של אייפון SE אשר הושק ע"י אפל לפני 4 שנים, במטרה להגיע ללקוחות נוספים בעיקר במדינות מתפתחות. הדגם הצליח מאוד, וכעת אפל משיקה את ממשיכו.

עד כה, אייפון 8 (שהושק ב-2017) היה האלטרנטיבה הזולה עבור מי שחיפש אייפון. אייפון 8, בדומה לאייפון SE החדש, מגיע עם מסך של 4.7 אינץ'. כעת יחליף אותו במשבצת הזאת ה-SE. הסמארטפון החדש מתומחר במחירים נמוכים יותר מסדרת הדגל (אייפון 11), אך עדיין מגיע עם כמה תכונות ששמורות למכשירים יוקרתיים, כמו עמידות למים ואבק בתקן IP67 ומנגנון זיהוי טביעת אצבע.

ההזמנה המוקדמת בארה"ב מתחילה ב-17.4 וההגעה לחנויות כשבוע אחר כך ב-40 מדינות בעולם. בישראל הוא יהיה זמין בסוף אפריל תחילת מאי.

מה מציע אייפון SE?

מסך

אייפון SE של אפל הוא סמארטפון עם מסך יחסית קטן של 4.7 אינץ'. מדובר במסך RETINA באיכות HD, אשר השוליים שלו רחבים ובחלקו התחתון מופיע כפתור הבית שבדגמים החדשים כבר לא קיים.

מעבד

מבחינת עיצוב, הוא מזכיר את אייפון 6. היתרון שלו הוא במעבד חזק – מעבד Bionic A13, אשר מפעיל גם את מכשיר הדגל של אפל – אייפון 11 פרו.

צילום





מבחינת מערך הצילום, אייפון SE מגיע עם מצלמה בעלת עדשה אחת בלבד וחיישן 12 מגה-פיקסל. כיום רוב הסמארטפונים מציעים 3, 4 ואפילו 5 מצלמות, אך באפל אומרים כי בזכות המעבד המתקדם ויכולות בינה מלאכותית, המצלמה האחת תומכת בצילום HDR ומסוגלת לחשב עומק שדה. המצלמה מספקת גם ייצוב תמונה אופטי ותמיכה בצילום 4K ב-60 fps. מצלמת הסלפי מגיעה עם 7 מגה פיקסל בלבד.

טעינה ופרטים נוספים

בניגוד לדגמי ביניים של סמסונג, אפל מציעה כאן מכשיר ביניים שתומך בטעינה מהירה ואלחוטית.

בדומה לדגמי אייפון אחרין, אין ל-SE שקע אוזניות (מגיע בערכה מתאם).

יש לו תקן WiFi 6 שמאפשר מהירויות הורדה גבוהות. יש גם תמיכה בשני כרטיסי סים.

מחיר ונפח אחסון

אייפון SE מגיע בשלושה צבעים (אדום, שחור ולבן) וב-3 גרסאות, אשר הזולה שבהן כוללת רק 64 ג'יגה ולכן פחות רלבנטית לרוב המשתמשים.

ארה"ב ישראל (דינמיקה) איי דיגיטל
64 ג'יגה 400 דולר לפני מסים
(כ-1500 שקל לפני מסים)
2000 1,960
128 ג'יגה כ-450 דולר לפני מסים
(כ-1625 שקל לפני מסים)
2200 2,230
256 ג'יגה כ-550 דולר לפני מסים
(כ-2000 שקל לפני מסים)
2,670

בארה"ב המכשיר יימכר בשלושה צבעים, לבן, שחור ואדום. ברשת דינמיקה בישראל הוא יימכר רק בשחור ולבן.

לשם השוואה, אייפון11 בגרסת 64 ג'יגה נמכר ב-700 דולר לפני מסים, נפח 128 ג'יגה עולה 750 דולר ונפח 256 עולה 850 דולר.

 

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

 

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות