סדרת אייפון 11 של אפל תושק ב-10 בספטמבר ותכלול 3 דגמים - פואנטה

סדרת אייפון 11 של אפל תושק ב-10 בספטמבר ותכלול 3 דגמים

אייפון 11: הסמארטפון החדש של אפל יוכרז ממש בקרוב. האם הוא יביא איתו חידושים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גם 11 שנה אחרי השקת האייפון הראשון, השקת אייפון חדש עדיין מעוררת עניין וסקרנות בכל העולם. אפל נוהגת לשמור את מועד ההשקה קרוב לחזה עד סמוך למועד האירוע, וגם הפעם השתדלה לעשות זאת עד לשליחת ההזמנות הרשמיות אל כלי התקשורת. המועד הלא מפתיע של הכרזת אייפון 11 נקבע ל-10 בספטמבר, ואף כי אין מידע ודאי או רשמי, לפי ההדלפות מדובר בסדרה של 3 מכשירים – בדומה לסדרת אייפון XS האחרונה.

הפעם השמות והמיתוג של המכשירים מעט שונה. את אייפון XR, שהיה הדגם המשונמך, יחליף אייפון 11, ובנוסף יושקו שני דגמי PRO.



לפי השמועות, אפל סוף סוף שילבה מערך צילום משולש במכשיר, וכן יכולת טעינה שיתופית (כלומר, אפשר להשתמש באייפון 11 כמטען אלחוטי למוצרים אחרים, למשל האוזניות האלחוטיות הפופולריות של אפל, אייר פודס – Air Pods). בשתי התכונות האלה אפל לא מחדשת דבר לצרכנים שיש להם מכשירים של סמסונג מהשנה האחרונה, אבל לבעלי אייפון שלא מכירים דבר אחר, זו בשורה משמחת.

למעשה, אפל ככל הנראה גם לא מתכוונת לרענן את מראה המכשיר באייפון 11, וגם לא תשיק אייפון 11 דור 5. עיקר השינויים יורגשו כנראה במעבד חזק יותר, מערכת הפעלה iOS13 ומצלמות טובות יותר. המחיר כנראה ימשיך להיות גבוה – וכל זה כחודש בלבד אחרי השקת גלקסי NOTE 10, שאחד מהדגמים שלו הוא כן דור 5. בספטמבר סמסונג צפויה גם להשיק את סמסונג גלקסי FOLD – הסמארטפון המתקפל הראשון בעולם, בעוד שאפל ככל הנראה לא תשיק אייפון מתקפל לפחות בשנה הקרובה. לפי הפרסומים, באפל עובדים על מסך גמיש, אך המכשיר המתקפל הראשון שלה יהיה בכלל אייפד, וזה יקרה עוד חודשים ארוכים.

לא על האייפון לבדו

התחושה היא שבאפל קצת נרדמים בשמירה לגבי פיתוחים וחידושים באייפון, אבל יש להניח שזה לא במקרה, אלא בשל העובדה שצרכנים נוטים לשדרג את הסמארטפון בקצב נמוך יותר מבעבר, ובשל התחרות העזה שיש לאייפון מצד מכשירים אחרים, החל מסמסונג, דרך שיאומי ועד וואווי.

אפל בוחרת לתמחר את הסמארטפונים שלה במחירים הכי גבוהים בשוק, וצרכנים רבים נוטשים את מערכת ההפעלה הסגורה iOS של החברה האמריקנית ועוברים למערכת ההפעלה אנדרואיד, אשר מוצעת על ידי המתחרים במגוון עצום של סמארטפונים שמאפשר לכל צרכן למצוא את המכשיר המתאים לו – החל ממכשירי פרימיום כמו סמסונג גלקסי NOTE 10, סמסונג גלקסי S10, וואווי P30 PRO או ONE PLUS 7 PRO, דרך מכשירי ביניים כמו סדרת גלקסי A של סמסונג, שיאומי Mi 9T המצוין או LG G8s, ועד מכשירים זולים כמו וואווי Yi9.

מה שבולט הוא שבאפל לא נחים על זרי הדפנה ומפתחים דווקא את הקטגוריות האחרות, החל מהמוצרים הלבישים, כמו השעון החכם Apple Watch והאוזניות האלחוטיות Air Pods, דרך כרטיס האשראי אפל קארד Apple Card שהושק לאחרונה ונסקר כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, ועד שירות הטלוויזיה בסטרימינג אפל TV PLUS, שצפוי להתחרות בנטפליקס, אמזון פריים וידאו ודיסני פלוס (שיושק בנובמבר).

ככל הנראה, Apple Watch Series 5 ושירות הטלוויזיה אפל TV פלוס יושקו גם הם באירוע של אפל ב-10 בספטמבר.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

אייפון 11



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות