סרטים וסדרות בנטפליקס בספטמבר 2019 - מהסדרה על אלי כהן עד ספיידרמן

סרטים מומלצים בנטפליקס וסדרות בספטמבר 2019 – מהסדרה על אלי כהן עד ספיידרמן

בין הסדרות המומלצות בנטפליקס בספטמבר 2019, אפשר למצוא את "אלי", על המרגל אלי כהן. הנה הצצה לסדרות ולסרטים בנטפליקס לזמן הקרוב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לסדרות וסרטים מומלצים בנטפליקס במרץ 2020 לחצו כאן

סיפורו של המרגל הישראלי אלי כהן עומד במרכזה של סדרת מקור חדשה של נטפליקס, שעולה לשידור ב-6 בספטמבר ומככבים בה סשה ברון כהן ומוני מושונוב. מלבד הסדרה המסקרנת הזאת, מציעים כמובן בנטפליקס החודש מגוון תכנים מעניינים – מהסרט "ספיידרמן – השיבה הביתה" ועד העונה השמינית של הסדרה Suits.

הנה הצצה לסרטים המומלצים בנטפליקס, לסדרות שחוזרות לעונות נוספות, לסדרות המקור של Netflix ולמגוון התכנים שיגיעו לשירות הסטרימינג האמריקני בספטמבר 2019.

אלי (The Spy)

כאמור, סדרת הדרמה The Spy מביאה אל מאות מיליוני המנויים של נטפליקס את סיפורו של המרגל הישראלי אלי כהן, אשר נתפס והוצא להורג בסוריה. מדובר בסדרת מקור של נטפליקס בכיכובם של סשה ברון כהן, שעד כה שיחק תפקידים קומיים, מוני מושונוב, אורי פפר והדר רצון רותם (חטופים), המגלמת את אשתו של אלי, נאדיה.

אליטה (Elite) – עונה 2

בעונה השנייה של אליטה – סדרת הדרמה והמתח הספרדית שתחל ב-06/09/19, מצטרפות דמויות חדשות. הסדרה הקודמת הסתיימה בכך שתלמידה אחת איננה עוד והחשד נופל על תלמיד שאינו הרוצח. כעת, תלמיד אחר נעלם, מפת הנאמנויות משתנה, והסודות האפלים – סופם שיתגלו.

ברוקלין תשע-תשע (Brooklyn Nine-Nine) – עונה 5

BROOKLYN 9-926/9/19

לקראת סוף החודש (26.9.2019) תעלה לשידור העונה החמישית של קומדיית המצבים ברוקלין תשע-תשע (Brooklyn Nine-Nine), העוקבת אחרי מחלק הבילוש 99 בברוקלין. נזכיר כי ביולי האחרון החלו הצילומים גם לעונה שביעית, כך שיש למה לחכות.

הפוליטיקאי (The Politician)

במרכז הסדרה עומד פייטון, צעיר שכבר בילדותו ידע שיבוא יום ויהיה נשיא המדינה. אבל קודם הוא חייב לצלוח בשלום את הזירה הפוליטית הבוגדנית ביותר: התיכון…

הסדרה תעלה לשידור ב-27/09/19.

לא ייאמן (Unbelievable)

סדרות מקור של נטפליקס בהשראת אירועים אמיתיים, על בחורה צעירה המואשמת שבדתה אונס מליבה, ושתי בלשיות מתחילת לחקור שורה של מקרים דומים להחריד. 13/09/19.

חליפות (Suits) – עונה 8

הסדרה המשפטית שעונתה הראשונה שודרה ב-2011, תעלה עם עונה שמינית בנטפליקס ב-30/09/2019.

אי מציאות (The I-Land)

עשרה אנשים מתעוררים באי מסוכן ולא מוכר, ולא זוכרים מי הם או איך הגיעו לשם. מהר מאוד הם מגלים שבמציאות החדשה של חייהם אי אפשר לסמוך על מראית עין. 12/09/19.

סרטים בנטפליקס

בתוך מוחו של ביל: לפצח את ביל גייטס (Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates)

רוצים גם אתם לשנות את העולם ולהרוויח מיליארדים? אולי תקבלו השראה מהסרט הזה – סרט דוקומונטרי מקורי של נטפליקס, אשר במרכזו ביל גייטס, ממייסדי "מיקרוסופט". גייטס מדבר בגילוי לב על הילדות, על הקריירה ועל המטרה שבוערת בעצמותיו – לשפר את חייהם של אנשים במדינות מתפתחות.

הסרט יעלה לשידור ב-20/09/19.

בצל הירח (In the Shadow of the Moon)

סרט מקורי של נטפליקס – מותחן מד"ב מהוקצע על בלש במשטרת פילדלפיה המנהל מצוד אחר רוצח סדרתי מתוחכם שמתכנן את פשעיו על פי מחזור הלבנה.

סרטים נוספים

  • הדרדסים 2: 01/09/2019
  • וואן דיירקשן: 01/09/2019
  • ריקוד מושחת: 01/09/19
  • ספיידרמן המופלא: 01/09/19
  • ספיידרמן: השיבה הביתה – 03/09/1
  • מלכת הדרום – 30/09/19

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות