סקירה: שיאומי Mi 9T - מצלמת סלפי נשלפת וסוללה מצוינת. תמורה מעולה בעד הכסף - פואנטה

סקירה: שיאומי Mi 9T – מצלמת סלפי נשלפת וסוללה מצוינת. תמורה מעולה בעד הכסף

שיאומי Mi 9T נמכר במחיר של מכשיר ביניים, אך מציע איכויות של מכשירי דגל. מסך איכותי, מנגנון טביעת אצבע מהיר ותכונות נוספות הופכות אותו לסמארטפון משתלם במיוחד

שיאומי Mi 9T
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה השיקה שיאומי את אחד הדגמים המסקרנים שלה – שיאומי Mi 9T. הסיבה העיקרית לעניין שעורר שיאומי Mi 9T הוא מצלמת הסלפי הנשלפת – שמהווה פתרון לבעיית המגרעת במסך שגורמת מצלמת הסלפי בדגמים אחרים. אבל מעבר למצלמה, כמו דגמים רבים של שיאומי, מדובר בסמארטפון עם חומרה חזקה יחסית, במחיר של 1,600 / 1,800 שקל. הוא מבטיח להציע מענה למי שמחפש סמארטפון טוב במחיר שפוי, האם Xiaomi עומדת בהבטחה?

שיאומי Mi 9T: מסך וזיהוי טביעת אצבע

שיאומי Mi 9T הוא סמארטפון עם מסך גדול (6.39 אינץ') ומוצלח, ברזולוציית Full HD Plus בטכנולוגיית AMOLED ביחס 19:5:9. הצבעים עשירים וחדים, והצפייה בתכנים של נטפליקס ללא ספק משתדרגת בזכות היעדר מגרעת ותמיכה בצפייה ב-HD הקיימת כאן.

במסך קיים מנגנון זיהוי טביעת אצבע שעובד מצוין – הרבה יותר טוב מזה שקיים בסמארטפונים של סמסונג, כולל סדרת גלקסי S10 וסדרת גלקסי A החדשה.



שיאומי Mi 9T: מצלמות

כאמור, התכונה הכי בולטת בשיאומי Mi 9T היא מצלמת הסלפי הנשלפת. מדובר במצלמת 20 מגה-פיקסל שנשלפת ברגע שמעבירים את המצלמה לצילום קדמי (ומשמיעה בכל פעם כזאת צליל מסוים). במהלך השקת שיאומי Mi 9T, הובטח כי המצלמה עמידה ב-300,000 פתיחות אנחנו כמובן לא יכולנו לבדוק זאת. בכל מקרה, המצלמה, המגיעה עם מפתח צמצם F2.2 וטכנולוגייה של בינה מלאכותית (AI) לזיהוי מצבי צילום באופן אוטומטי, מפיקה תמונות מוצלחות באור יום. בחדר סגור ובתנאי תאורה פחות טובים, התמונות מעט מגורענות. השורה התחתונה היא שהתמונות בסך הכול טובות מאוד, בוודאי ביחס למחיר של שיאומי Mi 9T.

שיאומי mi 9t

בגב המכשיר יש שלוש מצלמות – כפי שאפשר למצוא כמעט בכל הסמארטפונים שיצאו בשנה האחרונה, ביניהם וואווי P30 PRO, סמסונג גלקסי A70 ואחרים. המצלמה הראשית עם 48 מגה-פיקסל ומפתח צמצם של f/1.8, המצלמה השנייה היא מצלמה עם זווית רחבה, 13 מגה-פיקסל ומפתח צמצם של f/2.4, והמצלמה השלישית היא מצלמת טלפוטו עם 8 מגה-פיקסל ומפתח f/2.4.

תמונות שצולמו במצב אוטומטי באור יום מוצלחות מאוד, עם צבעים חדים ומדויקים ורמת פירוט גבוהה. בתנאי תאורה פחות טובים, קיים גירעון מסוים אבל בסך הכול התמונות טובות. צילום תמונת עומק (אפקט בוקה) בהחלט מפיק תוצאה יפה.

מצלמה שיאומי Mi 9T
צילום בשיאומי Mi 9T באור יום במצלמה העיקרית. צילום: דפנה הראל כפיר
מצלמה שיאומי Mi 9T
צילום בשיאומי Mi 9T באור יום במצלמה עם עדשה רחבה. צילום: דפנה הראל כפיר
שיאומי Mi 9T
צילום עומק בשיאומי Mi 9T. צילום: דפנה הראל כפיר

תמונות שמצולמות בלילה באמצעות "מצב לילה" הן יחסית טובות, אך סובלות מגרעון.

שיאומי Mi 9T
צילום לילה בשיאומי Mi 9T ב"מצב לילה". צילום: דפנה הראל כפיר
מצלמה שיאומי Mi 9T
צילום לילה בשיאומי Mi 9T במצב לילה. צילום: דפנה הראל כפיר

שיאומי Mi 9T: חומרה, מהירות וצליל

שיאומי Mi 9T מגיע עם ערכת שבבים סנפדרגון 730 (קצת פחות חזקה מזו של Mi 9), אבל קשה להניח שמישהו באמת יבחין בזה. הסמארטפון מגיב במהירות ועובד ללא האטה במעבר בין אפליקציות וכדומה. הדגם מגיע בשתי תצורות – האחת עם זיכרון עבודה של 6 ג'יגה ונפח אחסון של 64 ג'יגה, והשנייה עם זיכרון עבודה של 6 ג'יגה ונפח אחסון של 128 גיגה. בניגוד למכשירים מתחרים, כאן אין אפשרות להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס.

עכשיו בישראל  – הדגם המשודרג Mi 9T PRO

שיאומי מי 9T מגיע גם עם NFC, מה שישמח את משתמשי הרב-קו. מה שעד יש כאן זה שקע אוזניות רגיל – וגם זה ישמח משתמשים רבים. לעומת זאת, חסרה כאן עמידות למים.

הסמארטפון מצויד ברמקול אחד שמפיק צליל גבוה אך מעט צורם כשהוא מגיע לעוצמה רמה.

המכשיר מגיע עם אפשרות לשני כרטיסי סים.

שיאומי Mi 9T: סוללה

הסוללה של שיאומי Mi 9T היא אחד היתרונות הכי גדולים של הסמארטפון הזה. מדובר בסוללת 4000mAh שמאפשרת לסיים יום שלם של עבודה עם יתרה של 40%. הדגם הזה לא מגיע עם טעינה אלחוטית, וזה חיסרון, אבל הטעינה מהירה (המטען הכלול בערכה הוא מטען מהיר) שטוען כ-20% מהסוללה תוך 15 דקות. טעינה של חצי שעה מביאה את הסוללה לכמחצית מהאנרגיה.

שיאומי Mi 9T: בשורה התחתונה

שיאומי Mi 9T יצא לשוק בתקופה שבה יצאו לא מעט מכשירי ביניים כמו A70, A50 או A80 מסדרת גלקסי A החדשה של סמסונג, LG G8S או וואווי P30 lite, וגם מכשיר פרימיום יקר – OnePlus 7 Pro. לדעתי, שיאומי Mi 9T הוא הטוב שביניהם, במיוחד כאשר מודדים אותו בהיבט של עלות תמורת תועלת. התמונות מוצלחות, הסוללה מעולה וזיהוי טביעת האצבע מהיר ומדויק.

מחיר: שיאומי Mi 9T

מחיר: 1,600 / 1,800 שקל ל-64 / 128 ג'יגה בייבוא רשמי של היבואנית המילטון.

המכשיר נמכר בייבוא מקביל במחירים נמוכים יותר, ואפשר גם להזמינו מחו"ל.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

פואנטה

 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות