החזרת מוצרים באיקאה: צלחות, קערות וספלים עלולים להישבר בחום

החזרת מוצרים באיקאה: צלחות, קערות וספלים עלולים להישבר בחום

זהירות מכלים של איקאה שעלולים להישבר בחום – הרשת מכריסה על החזרת מוצרים (RECALL) של מגוון פריטים. כל המידע – בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם רכשתם בשנים האחרונות צלחות, קערות או ספלים של IKEA, שימו לב לאזהרה הבאה לגבי החזרת מוצרים באיקאה. בכל העולם – וגם בישראל – פרסמה IKEA הודעה על RECALL (החזרת מוצרים) של צלחות, קערות וספלים העלולים להישבר בחום. מדובר בפריטים מהסדרות HEROISK ו- TALRIKA.

באיקאה מציינים כי קיימת סכנה של שבירת המוצר במקרה של תוכן חם הבא במגע עם הכלים.

פואנטה בטלגרם

לקוחות אשר רכשו את המוצרים מתבקשים להפסיק את השימוש בהם ולהחזירם לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשל"צ, קריית אתא, באר שבע ואשתאול. כנגד החזרת המוצר יוכלו הלקוחות להחליפו במוצר דומה או לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות בחנויות.

החזרת מוצרים באיקאה: אלה המוצרים שיש להחזיר

סדרת HEROISK של איקאה

  • קערה/ 2 יח' מק"ט 40414140
  • ספל/ 2 יח' מק"ט 30426860
  • צלחת קטנה/ 2 יח' מק"ט 00421411
  • צלחת/ 2 יח' 80414143

 

סדרת TALRIKA של איקאה

  • צלחת עמוקה/ 4 יח' מק"ט 90417481
  • צלחת קטנה/ 4 יח' מק"ט 10417480
  • ספל / 4 יח' מק"ט 30417479

 

ברשת איקאה אומרים כי ההחלטה על החזרת המוצרים נובעת מזהירות, עקב חשש לשבירת הכלים כשהם באים במגע עם אוכל חם. בעקבות כך, הוחלט לבקש מהלקוחות להפסיק את השימוש בהם ולקבל כנגדם זיכוי או מוצר חליפי.

יש להניח כי החשש הזה מתבסס על תלונות של צרכנים – למרות שהרשת לא מפרטת זאת.

באיקאה אומרים כי הרשת מתייחסת לבטיחות המוצרים ברצינות רבה ומוודאת כי הם נבדקים ועומדים בתקנים הרלוונטיים.

החזרת מוצרים באיקאה – לא הפעם הראשונה

ההמלצה שלנו בפואנטה היא להתייחס במלוא הרצינות להודעה של איקאה, מפני שבדרך כלל הודעות כאלה יוצאות לאחר דיווח על תאונות כאלה ואחרות בבתי הצרכנים. כך למשל, בארה"ב שידות של איקאה נפלו על פעוטות לפני מספר שנים וגרמו למותם, כפי שפרסמנו בכתבה שידות MALM של איקאה. בשנת 2016 הרשת שילמה 50 מיליון דולר למשפחות שילדיהן הקטנים נמחצו למוות משידות שנפלו עליהם.

בשנים האחרונות איקאה פרסמה ריקול על סינר, מנורות שעלולות ליפול מהתקרה, תופים לילדים ושולחנות פגומים.

לפרטים ומידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון: 09-89288888 או באמצעות אנשי השירות בחנויות.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות