עוד ריקול באיקאה: הרשת הודיעה על איסוף שולחנות פגומים - פואנטה

עוד ריקול באיקאה: הרשת הודיעה על איסוף שולחנות פגומים

מדובר בריקול הכל העולם, בשל סכנה שפתיחת השולחן תביא לנפילת יחידת ההארכה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לא מזמן איקאה הוציאה הודעה על ריקול (איסוף מוצרים) של מנורות, וכעת איקאה מכריזה על RECALL נוסף, הפעם על שולחן נפתח מדגם GLIVARP. מדובר בריקול שהוציאה איקאה העולמית וזאת בשל הסיכון לנפילת יחידת ההארכה ממסילת השולחן.

לקוחות אשר רכשו את השולחן מתבקשים להפסיק את השימוש בו ולהחזירו לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשל"צ, קריית אתא ובאר שבע. כנגד החזרת המוצר, יוכלו הלקוחות לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות.



מדובר בשולחן נפתח מדגם GLIVARP, שמספרו הסידורי 20334700 ו- 50334708 (125/188 ס"מ ו- 75/115 ס"מ בהתאמה).

לפי הודעת איקאה, נתקבלו מספר דיווחים על נפילת יחידת ההארכה. כדי למנוע מקרים מסוג זה, מתבקשים הלקוחות אשר ברשותם השולחן להחזירו לחנות.

"קיים סיכון להתנתקות יחידת הארכה מן המסילה אשר עלולה להוביל לנפילתה", אומרת סינדי אנדרסן, מנהלת מחלקת מטבח ופינות אוכל באיקאה שבדיה. "בטיחות לקוחותינו היא בראש סדר העדיפויות של איקאה, ולכן אנחנו בוחרים לבצע ריקול לסדרה המדוברת בכל חנויות איקאה בעולם כאמצעי זהירות".

לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון 09-8928888 וכן באתר איקאה בכתובת www.ikea.co.il או באמצעות אנשי השירות בחנויות.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות