חדש: הנחה לעמיתי חבר ביינות ביתן. לא רק בשופרסל

חדש: הנחה לעמיתי חבר ביינות ביתן. לא רק בשופרסל

הנחות חבר ביינות ביתן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם עמיתי מועדון חבר, שימו לב להטבה חדשה: מעכשיו אתם זכאים לקבל הנחה ברשת יינות ביתן, מגה בעיר, ביתן מרקט, מגה מרקט, שוק מהדרין ובאתרי האינטרנט של קבוצת יינות ביתן. מדובר בהנחה של 8%-10%. זאת בנוסף להנחה לעמיתי "חבר" בשופרסל.

עם זאת, כדאי לציין שמגה בעיר היא רשת מאוד יקרה – בין היקרות ביותר לפי השוואת מחירי הסופר של משרד הכלכלה (אשר מתפרסמת כאן בפואנטה מדי חודש), כך שגם אם אתם עמיתי חבר, לא בהכרח משתלם לכם לקנות בה.

בכל אופן, אי ספק שמבחינת אפשרויות הבחירה, ההסכם מועדון "חבר" ליינות ביתן בהחלט מועיל לעמיתי המועדון, וזאת אחרי שנים של שיתוף פעולה בלעדי בין מועדון הצרכנות "חבר" לרשת שופרסל, שהקנתה גם הנחה לעמיתי חבר ברשת הפארם BE. עד כה העמיתים קיבלו הנחה בשופרסל דיל, בשופרסל אונליין וב"יש בשכונה" בגובה של 6%, ובשופרסל שלי בגובה של 9%.

ההוצאה על מזון נחשבת להוצאה הגדולה ביותר של משק בית, וכידוע, לאחרונה חלו עליות מחירים של מוצרים רבים. לכן, מי שיכול לחסוך קצת בהוצאה הזאת – בדרך כלל שמח לנצל את ההזדמנות. חברי מועדוני הצרכנות השונים בדרך כלל מקבלים הנחה של אחוזים בודדים ברשתות המזון, אבל במקרה הזה מדובר בהנחה יחסית גדולה, שתהיה זמינה לעמיתי חבר בכל הארץ – שכן קבוצת ביתן היא קמעונאית המזון השנייה בגודלה בישראל, שמנהלת מספר רשתות סופרמרקטים בפריסה ארצית רחבה.

הנחות לעמיתי "חבר" ביינות ביתן וברשת מגה: פרטים נוספים

ההנחה ניתנת כמובן במעמד החיוב בעת תשלום בכרטיס אשראי "חבר".

  • מגה בעיר: 10% הנחה (מגה בעיר היא הרשת העירונית והיקרה ביותר של הקבוצה).
  • יינות ביתן וביתן מרקט: 8% הנחה.
  • מגה מרקט: 8% הנחה (מגה מרקט היא תת רשת חדשה וזולה של הקבוצה, שמונה כרגע 3 סניפים באילת, רעננה ונתניה. בקרוב ייפתחו חנויות באור יהודה ובקריית גת).
  • שוק מהדרין: 8% הנחה (רשת שכונתית למגזר הדתי, החרדי והלאומי המונה 16 סניפים ובה ניתן למצוא כשרויות מהודרות ומחירים זולים ליד הבית.
  • מגה אונליין וביתן אונליין: 8% הנחה בשני אתרי מכירות האונליין. הזמנה באתרי האונליין מותנית במינימום קנייה בסך 200 ₪.

למרות ההנחות – כדאי לחשוב טוב איפה קונים

כאמור, מדי חודש משרד הכלכלה מפרסם השוואת מחירים חודשית. חשוב לדעת שאף אחת מהרשתות של שופרסל או יינות ביתן לא מדורגת בהשוואה הזאת כרשת הזולה ביותר.

מבין השתיים – שופרסל בדרך כלל קצת יותר זולה.

 

יש לזכור כי גם שופרסל וגם יינות ביתן מפעילות מספר סוגים של רשתות, חלקן יקרות מאוד (כמו שופרסל שלי, שופרסל אקספרס ומגה בעיר) וחלקן במחירים יותר נמוכים. בנוסף, שתיהן מפעילות אתרי אינטרנט שגם הם לא הכי זולים.

למעשה, הרשת הזולה ביותר באופן קבוע בהשוואה הזאת היא רשת רמי לוי.

לכן, כשאתם מתלבטים איפה לעשות את הקניות שלכם, כדאי שתסתכלו על התמונה הכוללת.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות