"הכתר" בגרסת המציאות? הארי ומייגן חתמו על חוזה עם נטפליקס

"הכתר" בגרסת המציאות? הארי ומייגן חתמו על חוזה עם נטפליקס

זה מה שנקרא עסקה שכל הצדדים מרוויחים ממנה. הארי ומייגן חתמו עם נטפליקס על חוזה לכמה שנים. כל הפרטים – באתר פואנטה

הארי ומייגן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




פחות משנה אחרי שהזוג המלכותי הארי ומייגן נפרדו בסערה מבית המלוכה הבריטי – נטפליקס חותמת איתם על חוזה. הדוכס והדוכסית מסאסקס חתמול על חוזה הפקה של מספר שנים ויפיקו עבור NETFLIX סרטים וסדרות. מדובר בסדרות מתוסרטות, סדרות דוקו סרטי תעודה, סרטים עלילתיים ותוכניות ילדים.

הארי ומייגן בנטפליקס – מהם הפרטים הידועים?

ייתכן שהארי ומייגן גם יופיעו לפני המצלמה ולא רק אחריה, אבל נכון לעכשיו מרקל, אשר כיכבה בסדרה SUITS, לא מתכוונת לחזור לשחק.

וכמה ירוויח הזוג המלכותי מהחוזה? הפרט הזה טרם נחשף.



מה שכן נמסר הוא שהארי ומייגן מחויבים להשמיע מגוון קולות בהפקות שלהם, ושהמגוון הזה יבוא לידי ביטוי גם בבחירת אנשי הצוות שאיתם הם יעבדו.

הנסיך הארי ומייגן ורעייתו מייגן הודיעו לפני מספר חודשים כי הם החליטו לעזוב את בית המלוכה. לאחרונה הם רכשו בית בקליפורניה בארה"ב ומייגן אף דיבבה את התיעודי ELEPHANTS של דיסני.

החוזה עם נטפליקס הוא צעד מאוד משמעותי עבורם – אך גם כמובן עבור נטפליקס עצמה. שני הצדדים לעסקה צפויים להרוויח גם מיחסי הציבור שהם יקבלו עבור הפרויקטים וגם מהקשרים והעוצמה שלהם.

נטפליקס בכל הכוח

מבחינת נטפליקס, זו לא הפעם הראשונה שהיא חוברת ל-POWER COUPLE. ב-2018 היא חתמה על עסקה עם מישל וברק אובמה.

בנטפליקס אמנם נהנו מגיוסי שיא של מנויים חדשים בחודשים האחרונים בזכות הקורונה, אבל בחברה לא נחים על זרי הדפנה לאור התחרות העזה מצד שירותי סטרימינג כמו דיסני פלוס (שלא פעיל עדין בארץ), אמזון פריים וידאו (פעיל חלקית בארץ) אוו אפל TV פלוס (פעיל בארץ).

לכן, אנו שומעים מצד נטפליקס בכל מספר ימים על מהלך חדש ומעניין. כך למשל, רק לאחרונה הם הודיעו על פתיחת אפשרות לצפות בנטפליקס חינם עבור מנויים חדשים.

הנה הצצה לכמה מהמהלכים של נטפליקס בחודשים האחרונים, אשר פרסמנו כאן במדור טלוויזיה באתר פואנטה חדשות צרכנות:

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 







מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות