יש לכם מנוי נטפליקס ולא ניצלתם אותו? החברה תפסיק לחייב אתכם

יש לכם מנוי נטפליקס ולא ניצלתם אותו? החברה תפסיק לחייב אתכם

מנוי נטפליקס הוא אמנם לא מנוי יקר, ועדיין חבל על הכסף אם לא מנצלים אותו. נטפליקס מכריזה על מהלך חסר תקדים. לא צפית? אל תשלם. פואנטה עם חדשות הטלוויזיה

סרטים מומלצים בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם יש לכם מנוי נטפליקס שלא ניצלתם, שימו לב לזה.  נטפליקס החליטה להפסיק לחייב מנויים שהצטרפו אליה אך לא צפו בתוכן במשך פרק זמן מסוים (פרטים בהמשך). הלקוחות, שחלקם מן הסתם אפילו לא זוכרים שיש להם מנוי נטפליקס, לא צריכים לעשות כלום כדי להפסיק לשלם על המנוי. הם יקבלו פנייה יזומה מצד נטפליקס ישירות באפליקציה או במייל.

מי זכאי להפסקת חיוב על מנוי נטפליקס?

לנטפליקס יש 182 מיליון מנויים ברחבי העולם. תקופת הקורונה הייתה מבחינתה תקופת שיא של הצטרפות מנויים חדשים והיא דיווחה על 16 מיליון מצטרפים ברבעון הראשון של 2020.

אולם, מבין אותם מיליונים, יש גם כאלה שאינם פעילים ואינם מחפשים כל היום סדרות טובות או סרטים מומלצים בנטפליקס. "אתם מכירים את התחושה המתסכלת הזאת שיש לכם כשאתם תופסים שאתם רשומים לשירות כלשהו ולא השתמשתם בו במשך יובלות? בנטפליקס, הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה אנשי שמשלמים על משהו שהם לא משתמשים בו", הכריזו בחברה.

נטפליקס תשלח מייל לכל מי שחלפה שנה מיום הצטרפותו לחבילה אך לא צפה בשום תוכן. במייל היא תבקש ממנו לאשר שהוא עדיין מנוי שלה. היא תנקוט פעולה דומה ביחס לכל מנוי שלא צפה בתוכן של נטפליקס במשך שנתיים: "המנויים יתחילו לראות את ההודעות הללו במייל או באמצעות תזכורות באפליקציה כבר השבוע. אם הם לא יאשרו שהם רוצים להמשיך להיות מנויים, אנחנו נבטל את ההרשמה שלהם באופן אוטומטי", נכתב בהודעת החברה.

לפי נתוני החברה, חשבונות לא פעילים בנטפליקס מהווים פחות מחצי אחוז מכלל המנויים. מדובר בכמה עשרות אלפי לקוחות שכבר נלקחו בחשבון בתחשיבים של החברה.

מנוי נטפליקס – עד 62 שקל בחודש

המהלך של נטפליקס יחסוך כמה מאות שקלים לכל מנוי נטפליקס לא פעיל.

כזכור, לאחר עליית מחירים בנטפליקס לפני שנה, כיום מחירי החבילות מגיעים עד כ-62 שקל בחודש, כך שלקוח יכול לחסוך כ-750 שקל בשנה בזכות הפנייה היזומה של החברה.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

כאן יש לציין לטובה את השיטה של נטפליקס: החברה לא דורשת ממי שלא מעוניין בשירות להשיב לה, אלא להפך. היא מבקשת ממי שלא היה פעיל ורוצה להמשיך להיות מנוי – להגיב באופן אקטיבי. כך היא יוצאת מצב שמי שלא רואה כלל את המיילים וההודעות שלה משום שהוא אינו פעיל – פשוט יימחק מהמאגר.

אין ספק שמדובר במהלך מפתיע ונדיר בקרב חברות מסחריות, אשר בדרך כלל לא טורחות לעדכן לקוחות לא פעילים וממשיכות ליהנות מכסף שזורם אליהם מדי חודש.

מותר להתחרט, ההעדפות יישמרו לזמן מוגבל

בנטפליקס מציינים כי אם מנוי שביטל את ההרשמה ישנה את דעתו בשלב מאוחר יותר, יהיה לו קל מאוד לחדש את ההרשמה.

כמו במקרה של כל ביטול, לקוחות שמחדשים את ההרשמה תוך 10 חודשים, עדיין יכולים למצוא את הפרופיל שלהם, העדפות הצפייה שלהם ורשימת המועדפים שלהם כפי שהם היו.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק. זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות באתר פואנטה






דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות