נטפליקס חינם? כך תוכלו לצפות בסרטים ובסדרות ללא תשלום

כך תוכלו לצפות בנטפליקס חינם… באופן מוגבל

רוצים לראות נטפליקס חינם? החל מ"דברים מוזרים" ועד "תעלומת רצח" – החברה יצאה במהלך מפתיע. אז איפה הקאטץ'? כל הפרטים – באתר פואנטה

נטפליקס חינם
ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר בסרט "תעלומת רצח" בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בטח שמעתם כבר על סדרות בנטפליקס כמו "דברים מוזרים" או סרטים כמו "תעלומת רצח", אבל אם אין לכם מנוי, לא יכולתם לצפות בהם. כעת אם אתם מתלבטים אם לעשות מנוי לנטפליקס, כעת תוכלו להצטרף אל נטפליקס חינם. רגע לפני שאתם עוזבים את הכתבה ורצים להתקין את אפליקציית NETFLIX, חכו רגע וקראו במה בדיוק מדובר. לא מדובר בכל הסדרות או הסרטים בנטפליקס ולא במנוי קבוע… מדובר בסוג של תפריט טעימות.

נטפליקס חינם – מי, מה וכמה?

אז עכשיו כשקצת נרגעתם, הנה הפרטים שכדאי לדעת על יוזמת "נטפליקס חינם" המפתיעה. בסופו של דבר, מאות מיליוני משתמשים הרי מתים לקבל גישה אל נטפליקס חינם… הרעיון הוא לתת ללקוחות פוטנציאלים לטעום מסרטי מקור והסדרות בנטפליקס, ולהשאיר אותם עם טעם של עוד. לכן, מי שייכנס לאפליקציה יוכל כעת לצפות חינם בכמה סדרות של נטפליקס, כמו "דברים מוזרים", "העולם המופלא" או "אליטה", אבל רק בפרק הראשון.

רוצים עוד עדכונים שווים כאלה? הצטרפו לפואנטה בטלגרם >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה >

אפשר גם לצפות חינם בסרטי מקור של נטפליקס, כמו "תעלומת רצח" עם ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר, או "האפיפיורים", ובמקרה הזה הצפייה היא בסרט באורך מלא.

היתרון הוא שלא צריך להזין אמצעי תשלום כדי להירשם.

השירות זמין ב-200 מדינות, ביניהן ישראל, ואפשר להיכנס אליו דרך הקישור הזה.

מדובר ללא ספק במהלך מרשים של נטפליקס, שנובע ככל הנראה מהעובדה שהתחרות סביבה הולכת וגדלה מצד שירותי סטרימינג נוספים שקמו לאחרונה, כמו דיסני פלוס (שעדיין לא זמין בארץ) או אפל TV פלוס (שזמין בארץ).

עם זאת, הצפייה החינמית בנטפליקס לא זמינה באופן גורף: היא זמינה דרך הדפדפן בלבד. אם יש לכם סמארטפון של אנדרואיד, אתם יכולים לפתוח את הדפדפן בסמארטפון ולצפות, אך בעלי אייפון ואייפד לא יכולים (כלומר, משתמשי מערכת ההפעלה של אפל iOS).



נטפליקס חינם? גם 4 ש"ח בחודש זה לא רע

מי שלא מעוניין בתפריט טעימות אלא רוצה להתנסות בשירות במלואו יכול לקבל חודש התנסות תמורת 3.90 ש"ח בלבד, ואז להתנתק.

נזכיר כי מחירי חבילות בנטפליקס נעים בין כ-30 לכ-62 שקל בחודש, בהתאם למספר המכשירים שבהם ניתן לצפות ולאיכות הצפייה.

היה לכם מעניין? תהיו חברים, שתפו בוואטס אפ… ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה – זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה


מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות