פורום העסקים למען המפונים תורם שוברי שי בשווי אלפי שקלים. כך מקבלים אותם

פורום העסקים למען המפונים תורם שוברי שי בשווי אלפי שקלים. כך מקבלים אותם

בניגוד לממשלה, שמתנה את מענק הסיוע המיידי בסכום מירבי למשפחה, פורום העסקים למען המפונים נדיב יותר וגם מאפשר את הקבלה באופן מיידי לכולם ולא רק למי שגר בעוטף

תווי שי לתובי העוטף של פורום העסקים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במקום שבו ממשלת ישראל מגלה קמצנות ואזלת יד, המגזר הפרטי נכנס לפעולה ומפגין נדיבות וסולידריות מחממת לב. פורום העסקים למען המפונים, שכולל את 200 העסקים הגדולים במשק (ביניהם קבוצת פוקס, תנובה, קניוני עופר ועוד), מעניק שובר שי בסכום של 1000 ש"ח לכל ניצול או מפונה מהעוטף, ללא הגבלה למשפחה וגם לא הגבלה של 7 ק"מ מהגבול – כפי שמגבילה הממשלה. זאת, בלי ביורוקרטיה אלא באמצעות מילוי כמה פרטים ושליחת מייל (ראו בהמשך).

לשם השוואה, מענק של 1000 ש"ח זה גם הסכום ששר האוצר סמוטריץ' הקציב לכל אדם כ"מענק סיוע למפונים להתארגנות ראשונית", תוך הגבלה ל-5000 ש"ח למשפחה – ורק למי שגר במרחק 7 ק"מ מעזה. המדינה גם מייצרת תהליך ביורקרטי ודורשת עמידה בקריטריונים ופנייה יזומה דרך רשות המסים – במקום להזרים את הכספים מיוזמתה לאלתר.

>> הכי נוח לקבל את העדכונים שלנו בטלגרם. לחצו להצטרפות >

 שוברי שי לכל מטרה לכל מפוני העוטף – כך ניתן לקבלם

"לאחר דיונים רבים החלטנו שהדרך הנכונה ביותר לחלוקת הכסף היא לתת עצמאות וחירות לאלו אשר חרב עליהם עולמם לרכוש בעצמם את מה שהם רוצים וצריכים" נמסר מפורום העסקים. "אנו עושים זאת באמצעות חלוקת כרטיסים דיגיטלים נטענים בשווי של 1,000 שקל לכל נפש במשפחה". חשוב להדגיש שבניגוד ל"מענק" הממשלתי, חברי פורום העסקים לא מגבילים את הסכום המירבי שמשפחה יכולה לקבל, כך שמשפחה עם 7 נפשות יכולה לקבל שוברים ב-7000 ש"ח.

חלוקת כרטיסי הגיפטקארד החלה בחלוקה פיזית ומתקיימת גם במשלוח דיגיטלי למי ששוהה במקומות מרוחקים.

כך מקבלים את הגיפטקארד

נציג מכל משפחה (או של מספר משפחות) יוכל לשלוח מייל ל-aviab@bigcenters.co.il

בצירוף שמו, מייל, טלפון, מספר נשפות ומשפחה וצילום תעודת זהות, ואליו יישלחו התווים.

אילו חברות מרכיבות את פורום העסקים?

פורום העסקים מורכב כאמור מכ-200 בכירי החברות הגדולות במשק, ביניהן הראל ויזל בעלי ומנכ"ל קבוצת פוקס; ליאורה עופר יו"ר ובעלי מליסרון; שחר תורג'מן, יו"ר התאגדות רשתות המסחר ויו"ר בריל; יצחק אברכהן, יו"ר שופרסל; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל; חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות; נטלי משען-זכאי, מנכ"לית דסק"ש נכסים ובניין; גיל אגמון, בעל השליטה בחברת דלק רכב; ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל קרן פימי; דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי; דוד פתאל, בעלים ומייסד רשת מלונות פתאל; חיים גבריאלי, יו"ר תנובה; עומר לוי, יו״ר סמלת; חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל G City; ותמיר כהן, מנכ״ל קבוצת שיכון ובינוי.

נזכיר כי רוב החברות תורמות גם בדרכים אחרות ציוד וכספים, ולעתים מאפשרת גם לציבור לתרום באמצעותן. כך למשל, אפשר להעביר תרומת בגדים ומגבות דרך אתר טרמינל X – שמשתף פעולה עם ארגון "לתת". ניתן לבחור באחת מכמה חבילות, בסכומים שונים ושווים לכל נפש, להזמין עבור משפחות המפונים ולבצע את המשלוח ישירות אונליין.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות