איך לבחור יעד לחופשה משפחתית

איך לבחור יעד לחופשה משפחתית

כאשר מדובר בחופש לכל המשפחה, ובמיוחד אם יש ילדים קטנים, טבריה או אילת הן יעד לחופשה משפחתית שבה תוכלו לעשות הכול

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חופשה משפחתית היא דבר נחוץ ומבורך מדי פעם, ובטח אחרי השנתיים הקשות שבהן הקורונה שיבשה את כל התוכניות. חופשה היא הזדמנות טובה להירגע, לנוח, לתת לילדים לשחק וליצור זיכרונות מתוקים ובעיקר לטעון מצברים. קיימים כמובן יעדים פוטנציאליים רבים עבור חופשה משפחתית בארץ, אך כמה מהם "בטוחים" ומומלצים במיוחד להבטחת חופשה מוצלחת.

מהם היעדים המומלצים עבור חופשה משפחתית בארץ? היכן וכיצד נבטיח חופשה משפחתית משתלמת מבחינה כלכלית?

יעדים מומלצים לחופשה משפחתית בארץ

קיימים כאמור כמה וכמה מוקדי עניין ותיירות בארץ אליהם ניתן לצאת לחופשה. אך כאן נרצה להתמקד ולהמליץ על שניים מובילים מרשימת היעדים הזו – טבריה בצפון ואילת בדרום.

טבריה

עיר התיירות הצפונית הממוקמת על אגם הכנרת, מציעה כיום מבחר בתי מלון מפנקים מכל הסוגים ורמות האיכות. לטבריה חופים משלה, טיילת מלאת עניין, שירותי תיירות מגוונים וכמה וכמה בתי מלון מפנקים ומהנים במיוחד. בסביבה תמצאו מגוון אפשרויות לטיולים ברכב או באוטו, וכמובן חופים הכנרת במרחק נסיעה קצר, חלקם חופים שקטים ופסטוראליים במיוחד. מיותר לציין כי גם עבור הילדים לא חסר עניין ביעד כמו טבריה. מי מאיתנו לא זוכר מילדותו את הביקורים בכנרת?.

אילת

על אילת אין צורך להכביר במילים, כמובן. בירת התיירות הבלתי מעורערת של דרום הארץ היא אחת מערי התיירות המיוחדות והמרהיבות ביותר בעולם. הנוף עוצר הנשימה של הרי אדום הפוגשים את הים האדום, החיים התת מימיים העשירים כל כך של ים סוף ושלל האטרקציות, מוקדי העניין והמסעדות הפועלים כולם בעיר – כל אלו ועוד מאפיינים נוספים רבים של אילת הופכים אותה ליעד מתבקש מאליו לחופשה משפחתית.

לבחור את היעד גם על פי מחירים ומבצעים – חופשה למקדימים להזמין

עבור רבים מאיתנו גם המחיר של החופשה המשפחתית מהווה פקטור בבחירת היעד, וכאן כדאי להכיר את האפשרות של הזמנה מוקדמת. בתי מלון רבים מציעים מבצעים משתלמים ביותר בתמורה להזמנה מוקדמת – סגירה של ההזמנה כמה חודשים מבעוד מועד, במקום בימים או בשבועות שלפני החופשה עצמה. הזמנה מוקדמת מספקת לבתי המלון ולרשתות התיירות יתרונות מסוימים, והתמורה שהם מציעים ללקוחות כתמריץ היא מחירים נמוכים ומשתלמים במיוחד.

חופשה למקדימים להזמין תוכלו למצוא כמובן גם עבור יעדי התיירות המובילים של ישראל, בפרט אילת וטבריה, עליהן הומלץ לעיל.

מבחינתכם, במידה ואתם מעוניינים ליהנות מהאפשרות של מחירים נוחים במיוחד לחופשות בהזמנה מוקדמת, מה שצריך לעשות הוא לקבוע מבעוד מועד תאריכים מסוימים (או טווח תאריכים מסוים) בהם תרצו לצאת לחופשה. עכשיו, כמה חודשים טובים לפני התאריכים האלו, התחילו לחפש אחר מבצעים למקדימים להזמין, ובפרט בדקו ברשתות התיירות הגדולות. זה ייתן לכם מספיק זמן גם על מנת לקבוע חופש מהעבודה בתאריכים אלו, וגם על מנת לארגן את החופש של הילדים ולסגור את כל הפינות. לתאריך החופשה המשפחתית המשתלמת שלנו נגיע מוכנים, מאורגנים ומלאי ציפייה…

שתהיה חופשה מהנה!

> גלשו להזמנת דילים לטבריה בפתאל על הזמן >>
> נופשים באילת? גלשו להזמנת דילים לאילת >>

1
נגישות