מבצע חובות בחברת חשמל: תשלום ללא ריבית ועמלות לזמן מוגבל

מבצע חובות בחברת חשמל: תשלום ללא ריבית ועמלות לזמן מוגבל

לאור הגידול במספר החייבים, החל לזמן מוגבל מבצע חובות בחברת חשמל. עד סוף שנת 2020 תוכלו לקבל הקלות בתשלום. היכנסו לפרטים בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם יש לכם חוב לחברת חשמל, כדאי לשלם אותו עד סוף דצמבר 2020. שימו לב למבצע חובות בחברת חשמל – מבצע חד פעמי ומוגבל בזמן עד סוף דצמבר 2020. חברת החשמל תאפשר לשלם חובות ללא ריביות ועמלות ובפריסה נוחה. מטרת מבצע הגבייה לעודד לקוחות פרטיים ועסקיים לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל מאז תחילת שנת 2020.

מבצע חובות בחברת חשמל – כל הפרטים

כאמור, בחברת החשמל החליטו על שמיטת ריביות ועמלות ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 אשר יסדירו את חובם במהלך חודש דצמבר השנה.

 

במהלך תקופת המבצע יוכל כל לקוח אשר צבר חובות החל מינואר 2020, להסדיר את חובו ללא תוספת ריביות ועמלות ובפריסת תשלומים נוחה. ביטול הריבית באופן מוחלט יתאפשר רק למי שישלם עד 3 תשלומים:

  • לקוחות חייבים אשר ישלמו עד 3 תשלומים – יקבלו פטור מלא מתשלום ריבית ועמלה על כל החוב
  • לקוחות אשר ישלמו בין 4 ל 5 תשלומים – יחויבו ב 70% מסכום הריבית והעמלה

חברת החשמל: "מבצע החובות הוא הזדמנות שכדאי לנצל"

מבצע החובות בחברת החשמל הוא פועל יוצא של הגידול בחובות עקב המשבר הכלכלי. לפי נתוני החברה, בתקופת משבר הקורונה גדלו חובות הלקוחות לחברת החשמל פי 2.

בחברה מציינים כי עם תחילת התפשטות מגפת הקורונה, במרץ 2020, הודיעה חברת החשמל כי לא תנתק לקוחות חייבים. חברת החשמל אפשרה מתן קודי חירום ללקוחות מונה תשלום מראש וסיפקה במשך שלוש תקופות שונות אשראי נוסף של 30 ימים לעסקים קטנים ובינוניים, וזאת בנוסף להסדר פריסת התשלום לחשבונות שוטפים.

חשוב לכם להישאר מעודכנים? לחצו כאן להצטרפות לקבוצת הטלגרם שלנו >

בחברה אומרים כי ההקלות ללקוחות גררו גידול בחובות לחברת החשמל.

"זו הזדמנות חד פעמית לשלם חובות שנצברו בשנת 2020, במיוחד על רקע משבר הקורונה, ללא תשלום נוסף כדוגמת ריביות", אומר אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה. "אני קורא לכל אותם לקוחות לנצל את ההזדמנות חד-פעמית ולסלק את חובם. בסופו של דבר חברת החשמל היא חברה עסקית ותשלומים אלו יאפשרו את המשך ההשקעות בתשתית ויישום תכניות הפיתוח של החברה לטובת שיפור ואמינות אספקת החשמל".

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות