מחפשים דייסון זול? כדאי שתקראו את הכתבה לפני שתקנו

מחפשים דייסון זול? כדאי שתקראו את זה

בין אם אתם מחפשים שואב דייסון ובין אם מייבש דייסון סופרסוניק, אתם ודאי מגלים מחירים גבוהים. יש צרכנים שמצאו דייסון זול, אבל שימו לב לזה

דייסון זול
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




האם אפשר למצוא בארץ או בחו"ל מוצר דייסון זול? חובבי דייסון יודעים שמדובר במותג יקר. זה נכון לגבי שואב דייסון V11 או V10, וזה נכון אף יותר כשמדובר במייבש השיער דייסון סופרסוניק (Supersonic). מחירו הרשמי של דייסון סופרסוניק בישראל עומד על 1,690 ש"ח, ואם מצאתם דייסון סופרסוניק זול בצורה קיצונית, אל תמהרו לקנות אותו. לאחרונה נחשפה רשת זייפנים שפעלה בסין ומכרה אונליין מייבש שיער דייסון מזויף בכל העולם. המוצרים נמכרו בכמויות גדולות באתרים בינלאומיים שונים, וההערכה היא שנמכרו 190,000 יחידות לפני שהנוכלים נתפסו.

דייסון זול הוא כנראה לא דייסון

אפשר בהחלט להבין מדוע צרכנים עושים מאמץ גדול לחפש את מייבש השיער של דייסון במחיר נמוך. ביחס למייבשי שיער, מייבש השיער דייסון סופרסוניק הוא מוצר יקר, וזאת בגלל הטכנולוגיה הייחודית של החברה. כאן באתר פואנטה פרסמנו סקירה של דייסון סופרסוניק.

אולם, יש מותגים שאי אפשר לקנות בזול… אייפון, למשל, לעולם לא יימכר במחיר רצפה. לכן, מוצר כמו דייסון זול צריך להדליק אצל הצרכנים מיד נורה אדומה, במיוחד אם הרכישה לא מתבצעת בחנות מוכרת אלא באתר סחר מקוון שבו יש מוכרים פרטיים מכל העולם.

מעצב הדייסון המזויף שמכרה החברה נמכר במחיר של כ-100 דולר, בעוד שהמחיר המלא של המוצר הוא כ-400 דולר. מן הסתם, צרכנים תמימים שביצעו לתומם השוואת מחירים, חשבו שהם נפלו על מבצע מעולה והזמינו את המוצר מבלי לדעת שהוא לא מיוצר בחברת דייסון הבריטית, אלא במפעל סיני בשנזן שבסין.



בסין העמידו למשפט את ארבעת הנוכלים שעומדים מאחורי הייצור ההמוני של מעצב דייסון המזויף. הטענות אליהם רבות – החל משימוש בסימן רשום של דייסון ועד הונאת הצרכנים. מעבר לפגיעה בדייסון עצמה, קיים כמובן חשש שלצרכנים ייגרם נזק מהמוצר.

הנאשמים קיבלו עונשים חמורים, הכוללים מאסר ממושך וגם קנסות כספיים של מאות אלפי דולרים.

היה לכם מעניין? שתפו את הכתבה עם חברים ופרגנו לנו בלייק, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 



קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

נגישות