איך לבחור חברת ניקיון ואחזקה?

איך לבחור חברת ניקיון ואחזקה?

כדי לא להתאכזב ממדרגות מלוכלכות ושירות לקוי, חשוב שתשימו לב לכמה פרטים לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון ואחזקה לבניין

חברת ניקיון ואחזקה לבניין

(תוכן מקודם)

ניקיון ואחזקה ברמה גבוהה נדרשים בכל בניין, על מנת לאפשר לדיירים או לעובדים סביבה נעימה, לשמור עליו כחדש ולמנוע תקלות עתידיות שיקר מאוד לטפל בהן. אלא שלעתים אנחנו מגלים שבחרנו חברת ניקיון ואחזקה שאינה עומדת בסטנדרטים הנדרשים למשימה. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור בחברה מקצועית שלא תאכזב אתכם.

חברת ניקיון ואחזקה – למה זה חשוב?

ראשית, נחדד עוד סיבה שבגללה ההתקשרות עם חברת ניקיון ואחזקה חשובה לבניין, מעבר לתחושה הטובה של הדיירים ומניעת תקלות. מדובר כמובן בערך הדירות בבניין עצמו. מלבד זאת, במידה שיהיו ליקויים בבניין אשר לא יתוקנו, ואורח כלשהו ייפצע בשטח הבניין – אתם תהיו חשופים לתביעות.

באופן כללי, בין אם מדובר בדירת מגורים ובין אם במקום עבודה, חברת ניקיון ברמה גבוהה אינה מותרות.

לחברת ניקיון ותחזוקה גדולה עם מוניטין יש כמה יתרונות:

ניסיון רב יותר

חברה גדולה היא כזאת שסביר להניח צמחה עם הזמן, כך שמאחוריה ניסיון רב שנים במתן שירותי ניקיון ואחזקה גם לבניינים בסדר הגודל שלכם.

הכול תחת קורת גג אחת

כאשר בוחרים בחברה גדולה, כל עבודות הניקיון והתחזוקה מסופקות על ידי נותן שירות אחד, ללא פיזור העבודות בין נותני שירותים שונים.

עובדים זמינים יותר

חברה גדולה תעסיק הרבה עובדים כך שתמיד יהיה מי שישלח אליכם ולא יהיו חיסורים. רק כך הבניין שלכם לעולם לא יישאר ללא ניקיון ואחזקה.

ציוד מתקדם

חברה גדולה תחזיק בכל הציוד הנדרש על מנת לבצע ניקיון בניינים ותחזוקה שלהם ברמה גבוהה, לרבות מכונות שטיפה וטיאוט, מכונות פוליש, שואבי אבק תעשייתיים וחומרים כימיים ייעודיים לכל מטרה.

בררו לגבי תעודות ורישיונות שהחברה מחזיקה בהם

כמובן שגודל החברה לא באמת יכול תמיד להעיד על האמינות והמקצועיות שלה, כך שעל מנת להיות בטוחים שמדובר בנותן שירות איכותי, כדאי מאוד לברר גם לגבי ההסמכות שניתנו לו, כגון רישיון לקבלן שירות בתחום הניקיון, תעודת חבר בארגון הניקיון ועמידה בתקני ISO רלבנטיים, ביניהם 9001, 14001.

ודאו שמדובר בחברה שמעסיקה עובדים קבועים

זהו היבט חשוב מאוד כשבוחרים חברת ניקיון ואחזקה לבניין. מדוע? כי חשוב שהעובדים בבניין יכירו את המקום ולא יצטרכו ללמוד בכל פעם מחדש למה חשוב לשים לב. העובדים גם עוברים הכשרות כל העת על מנת שיוכלו לבצע כל משימה שעומדת על הפרק, החל מעבודות ניקיון שגרתיות דוגמת שטיפת רצפה עם חומרים מתאימים ועד עבודות יותר מורכבות דוגמת סנפלינג חלונות או ניקיון חניונים. לעובדים קבועים גם הרבה יותר אכפת, הם ישמחו לתת שירות וזה יורגש בשטח.

חפשו חברת ניקיון ואחזקה שלא מעניין אותה רק הכסף שלכם

חברת ניקיון ואחזקה נדרשת לספק לכם רמת שירות גבוהה גם מצד העובדים וגם מצד מנהל העבודה שאחראי על הבניין שלכם ומנהלי החברה עצמם. מנהלים של חברה שכזאת לא ייעלמו לאחר חתימת החוזה וקבלת הכסף אלא יתנו לכם מענה מהיר לכל שאלה או בקשה, מבלי שתצטרכו להמתין יותר מדי.

הם גם ידאגו לתפעל מערך פיקוח על העובדים ויגיעו לביקורות תכופות בשטח על מנת לוודא שהכול מתבצע כמו שצריך ובדיוק כפי שביקשתם. על מנת לוודא זאת בקשו לקבל מספר טלפון ישיר של מנהל שיהיה זמין עבורכם תמיד ושימו לב האם אתם נתקלים בסירוב או לא.

1
נגישות