חשבון חשמל מפרטנר במקום מחברת חשמל: אלה המסלולים וההנחות

חשבון חשמל מפרטנר במקום מחברת חשמל: אלה המסלולים וההנחות

לא רק סלולר, לא רק סיבים, לא רק טלוויזיה, עכשיו תוכלו להצטרף גם לפרטנר חשמל. PARTNER POWER מציעה שלושה מסלולים מוזלים

חשבון חשמל פרטנר פאוור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד חברה מציעה לכם לקבל הנחות בחשבון החשמל – הפעם מדובר בפרטנר, שמצטרפת לסלקום, אלקטרה POWER ואחרות. לאחרונה דיווחנו בפואנטה על כך שפרטנר תהיה ספקית חשמל, וכעת היא משיקה רשמית את שירות פרטנר חשמל – פרטנר POWER. זה אומר שתוכלו להתחבר אליה במקום אל חברת החשמל ולבחור אחד משלושה מסלולים (ראו בהמשך).



זאת, כחלק מרפורמת החשמל שסיקרנו כאן בהרחבה לאחרונה (פרטים בכתבה כך תשלמו פחות על חשמל).

חשבון חשמל מפרטנר POWER: אלה המסלולים

בדומה לפורמט שמציעים בסלקום או באלקטרה פאוור, גם פרטנר מאפשרת ללקוחות לבחור בין שלושה מסלולים שאמורים להתאים להרגלי צריכה שונים. כמובן שבמקרה שמתחרטים, אפשר להחליף בין המסלולים.

בשלב זה לא מציעים ללקוחות חבילה משולבת שכוללת חבילת סיבים פרטנר + חשמל פרטנר, אבל בהמשך החברה תציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.

אחרי שהתרגלנו לחבילת טריפל, נתרגל בקרוב לחבילת קוואטרו, שתכלול סיבים אופטיים, אינטרנט, טלוויזיה (פרטנר TV) וחבילת סלולר של פרטנר.

מסלול "הנחה קבועה כל היום"

  • 5% הנחה בשנה ראשונה
  • 6% הנחה בשנה שנייה
  • 7% הנחה בשנה שלישית

מסלול "עובדים מהבית"

  • 15% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 08:00 ועד השעה 17:00

מסלול "חיות לילה"

  • 20% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 00:00 ועד השעה 06:00.

חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 ושם לא תפספסו שום כתבה. עקבו אחרינו, לחצו כאן >


כאמור, פרטנר מעוניינת שהצרכנים יקבלו את כלל שירותי התקשורת דרכה – וגם את שירותי החשמל. לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה כי גם חברת בזק תספק חשמל, וכך גם הוט מובייל וכאמור סלקום. בסופו של דבר, רוב חברות התקשורת בישראל יציעו לצרכנים גם לשלם דרכן את חשבון החשמל.

כאן צריך להדגיש כי האחריות על אספקת חשמל תקינה עדיין מוטלת על כתפי חברת החשמל עצמה. גם במקרה של תקלה, מי שאמור לתת שירות ללקוחות זו חברת החשמל.

מה צריך כדי להצטרף לפרטנר חשמל (פרטנר פאוור)?

אין חובה להיות לקוח של פרטנר כדי להצטרף לפרטנר Power. נכון להיום, לצורך ההתחברות נדרש שיהיה ללקוח מונה חשמל חכם, אולם בקרוב אפשר יהיה להצטרף גם עם מונה חשמל רגיל. זאת, כחלק מתהליך שעובר עכשיו אישור של משרד האנרגיה ורשות החשמל.

מי שאין לו מונה חשמל חכם ואינו מעוניין להמתין לפריסה של חברת החשמל (שצפויה להימשך עוד לפחות שנה וחצי), יכול להזמין מונה חכם דרך חברת החשמל ולשלם כ-260 ש"ח.

בחודש הקרוב תאפשר פרטנר הצטרפות דיגיטלית דרך אתר החברה, ללא צורך בשיחה עם שירות הלקוחות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

 
תגובות: 0

נגישות