ערוץ האח הגדול חינם - אבל עם פרסומות. ההצעה של סלקום TV

ערוץ האח הגדול חינם – אבל עם פרסומות. ההצעה של סלקום TV

אם אתם מכורים לערוץ האח הגדול – תוכלו לצפות בו חינם בסלקום TV. התנאי: צפו גם בפרסומות. שיתוף פעולה חדש בין רשת 13 לסלקום מבטיח עוד תכנים בלעדיים

ערוץ האח הגדול
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מנויי סלקום TV או שאתם מתלבטים אם להצטרף, שימו לב לזה: לקוחות סלקום טיוי יקבלו גישה לצפייה בערוץ האח הגדול חינם עם פרסומות בערוץ 22. במקביל פתוחה בפניהם אפשרות לצפות בערוץ האח הגדול ללא פרסומות באמצעות רכישה נפרדת של ערוץ 26, כמו בשירותי טלוויזיה אחרים. בנוסף, ניתן יהיה לצפות בערוץ 26 ללא תשלום באפליקציית רשת 13. מדובר בסנונית ראשונה של שידור תכנים בלעדיים של ערוץ 13 בסלקום TV – במסגרת הסכם יוצא דופן שסלקום TV חתמה עם רשת 13. יש להניח שחתימת ההסכם קשורה להשקת שירות הטלוויזיה בסטרימינג Free TV, שהוא אפליקציית טלוויזיה מוזלת בבעלות קשת 12 וחברת RGE.

לראשונה בסלקום TV – צפייה עם פרסומות

כאמור, זו הפעם הראשונה שסלקום TV בפרט, ושירות טלוויזיה עם דמי מינוי חודשיים בכלל, מציע צפייה עם פרסומות בערוץ פרימיום.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!


עד היום הרעיון בהצטרפות לחבילת טלוויזיה כמו זו של סלקום TV היה שהלקוח משלם דמי מנוי ובתמורה הוא צופה בכל התוכן ללא תשלום נוסף, אלא אם כן הוא מזמין תוכן VOD פרימיום (כמו סרטי קולנוע חדשים) או ערוצי ספורט שלא כלולים בחבילת הבסיס.

מה שסלקום עושה כאן בהסכם בין סלקום TV לרשת 13 עשוי לחולל שינוי גם אצל המתתחרות, כמו פרטנר TV: צפייה בערוץ שמוגדר פרימיום באחת משתי אפשרויות: חינם עם פרסומות, או בתשלום נוסף בלי פרסומות.

נזכיר כי גם נטפליקס התחילה להציע בחו"ל חבילת Netflix עם פרסומות במחיר מוזל, והיא התגלתה כהצלחה גדולה.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

"בעונה החדשה של האח הגדול רשת 13 מאפשרת לראשונה למשתמשי אפליקציית רשת 13 בטלוויזיות החכמות לצפות ללא תשלום בערוץ 26, המשדר בשידור חי את המתרחש בבית המסוקר במדינה. במקביל, אנו יוצאים בצעד חדשני המאפשר לצופה באמצעות סלקום TV לבחור כיצד לצרוך את התוכן שלו: עם פרסום וללא תשלום דמי מנוי, או בלי פרסומות תמורת תשלום", אומר יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13.

ההסכם עם רשת 13 מבטיח תכנים בלעדיים ללקוחות סלקום TV

שיתוף הפעולה בין סלקום לבין רשת 13 כאמור לא מגיע בחלל ריק, אלא על רקע ההתפחויות בתחום הטלוויזיה. מדובר בהסכם אסטרטגי ארוך טווח בין החברות, שבמסגרתו יורחב דרמטית עולם התוכן של סלקום TV בעשרות אלפי שעות תוכן חדשות ובלעדיות ללקוחות סלקום TV.

>> אוהבים חדשות כאלה? הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה שלנו בפייסבוק >

התכנים החדשים של רשת 13, שבין בעליה נמנית ענקית המדיה הבינלאומית Warner Bros. Discovery, יצטרפו למאגר התוכן שכבר קיים היום בשירות סלקום TV, הכולל את קטלוג התוכן המלא של HBO, תכני ילדים ותוכן VOD שכולל סדרות וסרטים. בסלקום TV אומרים כי כעת יתווספו לשירות סלקום TV מגוון תכנים בינלאומיים מובילים – אבל לא מציינים איזה תוכן.

לדבריהם, פתיחת ערוץ האח הגדול ללא תשלום ללקוחות סלקום TV בערוץ 22 כשהוא נושא פרסומות – זו רק יריית הפתיחה.

סלקום תציע הטבות על תכנים שנמצאים כיום באפליקציית רשת 13 ותקדם את אפליקציית רשת 13 בממשק שלה על המסך, בשירותי הסלולר ועוד. רשת 13 מצדה תקדם את סלקום אצלה באתר.

כאמור, מדובר באסטרטגיה חדשה של רשת 13 "לייצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למסך", כפי שמגדיר המנכ"ל אלטמן. "שיתוף הפעולה עם סלקום מאפשר לרשת 13 לגוון את ההכנסות מתוכן, ומייצר לערוץ זרוע הפצת תוכן נוספת באמצעות חברת תקשורת גדולה".

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות