סקירה: אוזניות TWS ג'ברה Elite 7 Active - אוזניות לספורטאים, אבל לא רק

סקירה: אוזניות TWS ג'ברה Elite 7 Active – אוזניות לספורטאים, אבל לא רק

יוצאים לאימון עם אוזניות? אם אתם מחפשים אוזניות לספורטאים, שווה להשקיע בדגם ג'ברה Elite 7 Active. כל הפרטים בסקירה בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם מחפשים אוזניות לספורטאים, דגם Elite 7 Active שג'ברה הוציאה לא מזמן ייתן לכם מענה טוב. למעשה, אוזניות TWS ג'ברה Elite 7 אקטיב אשר הושקו לאחרונה הן דוגמה להבדל בין מה שיכולה להציע חברה שזו התמחותה, לבין מה שמציעות חברות כמו אפל וסמסונג. ג'ברה משיקה במהלך השנה דגמים שמתאימים לשימושים שונים, ואחד הבולטים שבהם הוא הדגם הזה, אשר עונה להגדרה "אוזניות לספורטאים", או "אוזניות אלחוטיות לריצה". הוא מהווה דגם משודרג לדגם המצוין ג'ברה 75T ACTIVE.

אגב, הדגם הזה בהחלט נותן מענה גם ללא-ספורטאים, כך שאתם לא חייבים להיות חובבי ריצה או רוכבי אופניים כדי ליהנות ממנו. במקביל אליו הוציאה החברה שני דגמים נוספים, האחד הוא דגם יקר (Elite 7 Pro) והשני הוא דגם ג'ברה Elite 3, שלראשונה מאפשרת לקנות אוזניות אלחוטיות זולות של JABRA במחיר של כ-300 ש"ח.

אז מה הופך את ג'ברה Elite 7 Active לאוזניות אלחוטיות שחברת JABRA מייעדת במיוחד לספורטאים ולמי שסובל מחוסר יציבות של דגמי אוזניות TWS? והאם שווה לכם להשקיע את הכסף דווקא בדגם הזה?

בראש ובראשונה, השימוש בסוג מיוחד של סיליקון נוזלי, אשר החברה מכנה "ShakeGrip" ומגדירה אותו כ"מהפכני וחדשני" בזכות יכולתו להעניק תחושת רכות מצד אחד ויציבות בתוך האוזן מצד שני.

ומה לגבי שאר התכונות, ובעיקר, איכות הצליל? הנה סקירת אוזניות לספורטאים ג'ברה Elite 7 אקטיב.

מה מציעות אוזניות לספורטאים ג'ברה Elite 7 אקטיב?

אוזניות לספורטאים
אוזניות הן אמנם מוצר קטן, אבל בתוך המוצר הקטן הזה יש לא מעט טכנולוגיות. אנחנו כצרכנים דורשים מאוזניות אלחוטיות לא מעט, החל מצליל איכותי, דרך אחיזה טובה באוזן ועד ממשק נוח. כשמדובר באוזניות לספורטאים, אנחנו מעוניינים גם בעמידות לזיעה ולמים ובתכונות נוספות.

אוזניות לספורטאים ג'ברה Elite 7 Active כוללות את התכונות הבאות:

  • אפליקציית Jabra Sound+ שבה ניתן לשלוט בכל התכונות
  • אחיזה משופרת באוזן בשל השימוש בחומר ShakeGrip: התרכובת הייחודית של סיליקון נוזלי, המחזיק את האוזניות בצורה יציבה גם בעת אימוני כושר, ספורט, ריצה ואימונים
  • חיישן המזהה רוח
  • 6 מיקרופונים
  • 5 מצבי סינון רעשים
  • ממדים קטנים ב-16% מהדגם הקודם Elite 75t
  • משקל מזערי של 5.5 גרם
  • עמידות למים ולאבק בתקן IP-57 (אחריות לשנה או לשנתיים לאחר הרשמה באפליקציה)
  • 9 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 42 שעות שימוש ללא ANC
  • 5 דקות טעינה לשעת שימוש
  • שימוש באוזניה ימנית או שמאלית בנפרד

נטרול רעשי רוח באוזניות לספורטאים Jabra Elite 7 Active

עניין הרוח הוא אתגר בכל אוזניות, אך כאשר המשתמש מבצע פעילות ספורטיבית – זו יכולה להיות בעיה הרבה יותר רצינית. בדגם הזה יש 4 מיקרופונים וחיישן VPU (Voice Pick Up) בכל אחת מהאוזניות. חיישני ה-VPU מופעלים אוטומטית כאשר ישנה רוח ברקע, ועושים שימוש בטכנולוגיית bone conduction להעברת הקול. הקולות נקלטים ומנותחים על ידי אלגוריתמים, וכך רעשי הרקע מתבטלים ואפשר לנהל שיחה ללא רעש הרוח.

סינון רעשים – 5 מצבים של ANC

מצד אחד, כשאנחנו שומעים מוזיקה אנחנו רוצים לשמוע אותה היטב. מצד שני, לא תמיד אנחנו רוצים להיות מנותקים לגמרי. האוזניות האלה מציעות סינון רעשים אקטיבי (ANC) ב-5 דרגות, כך שאפשר לשלוט ברעשי הרקע במגע אצבע ולהחליט מהי רמת הרעש החיצוני שרוצים לשמוע.

קיימת כאן גם טכנולוגיית HearThrough, שמאפשרת לבחור כמה מהסאונד החיצוני רוצים לשמוע בנוסף למוזיקה או לשיחה. הטכנולוגיה עושה שימוש במיקרופונים המובנים באוזניה על מנת לקלוט את הקולות החיצוניים ולהעביר אותם ישירות אל תוך האוזניה. פשוט לוחצים על כפתור והטכנולוגיה מופעלת.

סאונד

בסופו של דבר, זה חשוב לדבר בטלפון בלי לשמוע את הרוח וזה חשוב שהאוזניות לא נופלות, אבל הכי חשוב זה לשמוע מוזיקה עם צליל איכותי. את זה אתם בהחלט מקבלים כאן, ויש כמובן גם יכולת להתאים את הסאונד לפי ההעדפות האישיות בעזרת האקוולייזר באפליקציה.

סוללה

גם אם אתם רצים הרבה הרבה זמן, תוכלו להיות רגועים מבחינת הסוללה. טעינה אחת מאפשרת שימוש של עד 9 שעות. גם אם תשכחו לטעון את האוזניות, טעינה של 5 דקות תאפשר לכם להשתמש באוזניות במשך שעה. כמובן שחשוב לטעון את הסוללות במלואן, כאשר טעינה מלאה ממצב של סוללה ריקה לחלוטין נמשכת עד 150 דקות.

סה"כ מתאפשרות כאן 35 שעות עם נרתיק הטעינה עם ANC פעיל ועד 42 שעות ללא ANC.

קיימת טעינה אלחוטית בתקן Q. האוזניות נטענות בתוך המארז, כאשר יש חיווי באמצעות נורית לד קטנה. המארז מגיע עם כבל USB C.

שימוש באוזניה אחת

במצב מונו, ניתן להשתמש בכל אוזניה בפני עצמה. זה מתאים לשימוש כאשר רוצים להיות מחוברים לסביבה במהלך השיחה או האזנה. אפשר גם להאריך כך את משך השימוש, כאשר בזמן השימוש באוזניה אחת, האחרת נמצאת בטעינה.

סירי, תתקשרי ל…: אוזניות לספורטאים עם גישה מהירה לעוזרת הקולית

אנחנו בישראל עדיין לא מכורים לעוזרות קוליות, אבל זה כנראה בעיקר משום ששירותי גוגל אסיסטנט ואלכסה של גוגל לא פועלים בעברית. עם זאת, יש כבר לא מעט משתמשי אייפון שאוהבים להשתמש בסירי של אפל – וכמו באוזניות רבות אחרות, זה אפשרי גם באוזניות האלה. כך, אם אתם באמצע ריצה רוצים לבצע שיחה, תוכלו לעשות זאת בלחיצה על כפתור, להפעיל שירותים ואפליקציות, לבדוק את מזג האוויר או להפעיל שיר בספוטיפיי. את ההגדרות אפשר למצוא באפליקציית Jabra Sound+.

אוזניות לספורטאים ג'ברה: כך תדעו אם האוזניה ממוקמת היטב

כאמור, אוזניות לספורטאים חייבות לשבת היטב בתוך האוזן. באוזניות Elite 7 Active ג'ברה שילבה את טכנולוגיית MyFit. התכונה הזו באפליקציית Jabra Sound+ בודקת את ההתאמה של כל אוזניה כדי לעזור לקבוע את המיקום הטוב ביותר שלה וגודל ה- EarGel. ההתאמה חשובה להשגת חווית שמע טובה וביטול רעשים אקטיבי (ANC).

פואנטה בטלגרם

כשמפעילים את MyFit, מושמעים צלילים באוזניות כדי לזהות אם יש דליפת קול מה-EarGels. אם MyFit מזהה דליפת קול, המשתמש מתבקש להתאים את האוזניות, לשנות את גודל ה-EarGel, או לעשות את שניהם כדי לשפר את האטימה.

מחיר אוזניות לספורטאים ג'ברה

מחירן הרשמי של אוזניות אלחוטיות JABRA ELITE 7 ACTIVE הוא כ-650 ש"ח, אבל אפשר למצוא אותן גם בפחות. אם לא מתחשק לכם להיות כמו כולם, תוכלו לבחור בגוון מנטה ירקרק ולא באוזניות השחורות הרגילות…

KSP649 ש"ח
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות