אוזניות ג'ברה זולות? עכשיו יש דבר כזה. דגם Elite 3 הושק בישראל

אוזניות ג'ברה זולות? עכשיו יש דבר כזה. דגם Elite 3 הושק בישראל

מי שאוהב אוזניות, יודע שאוזניות ג'ברה זולות קשה להשיג. כעת החברה משיקה את JABRA Elite 3 במחיר השקה נמוך, עם הבטחה לאיכות הסאונד הגבוהה שלה

אוזניות ג'ברה זולות דגם JABRA Elite 3
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

דגם חדש של אוזניות JABRA מושק בעולם ובמקביל בישראל, והפעם לראשונה מדובר באוזניות ג'ברה זולות. מדובר בדגם Jabra Elite 3, שבהן החברה מבטיחה את אותה איכות סאונד ועיצוב מחודש, במחיר הנמוך ביותר שהוצע עד כה לאוזניות המותג בעת ההשקה. המחיר עומד על 380 ש"ח (ו-330 ש"ח בהנחת השקה) – דומה למחיר שבו נמכרות כיום אוזניות ג'ברה Elite 65T, שהושקו כבר לפני כשנתיים ומחירן ירד מאז.

זו הפעם הראשונה שג'ברה משיקה אוזניות TWS במחיר כזה, כאשר התמחור הנמוך מאפשר להבין שלא מדובר בדגם המשך לדגם היוקרתי שהושק לאחרונה (ג'ברה 85t), אלא להפך – פנייה לקהל שמחפש אוזניות אלחוטיות זולות יותר, אך איכותיות.

ההשקה מגיעה זמן קצר אחרי שסמסונג השיקה את BUDS 2 – אוזניות אלחוטיות שגם הן פונות בדיוק לקהל שלא רוצה או לא יכול להוציא מאות רבות של שקלים אוזניות TWS.

עם זאת, החברה כמובן לא נוטשת גם את אוזניות הפרימיום, והיא מכריזה על עוד שני דגמים שיושקו באוקטובר: דגם Elite 7 Pro ו-Elite 7 Active, אשר כן מהווים דור משודרג לדגם פרימיום קודם (ה-Elite 75t). בדגם פרו משולב חיישן המעביר מידע מעצם הלסת (חיישן הולכת עצם) תוך כדי שיחה ויש לו סינון משודרג של רעשי רוח, ובדגם אקטיב יש ציפוי שמעניק אחיזה מוחלטת באוזן. מחירי הדגמים הללו גבוהים יותר.

אוזניות ג'ברה זולות – מה מציע דגם Elite 3?

ההבדל העיקרי בין דגם ג'ברה Elite 3 לדגמים היקרים כמו 75t הוא בסינון הרעשים. באוזניות היקרות קיבלנו סינון רעשים אקטיבי, ואילו באוזניות ג'ברה זולות שעולות כ-350 ש"ח, קיים בידוד רעשים פסיבי. במילים אחרות – סינון הרעשים מתבסס על אטימת האוזניים ולא על טכנולוגיה.

אוזניות TWS

 

אולם, זה לא שהחברה לא מציע כאן תכונות טכנולוגיות מתקדמות אחרות. לדגם Elite 3 יש טכנולוגיית HearThrough, אשר מאפשרת לבחור כמה מהסאונד החיצוני רוצים לשמוע בנוסף למוזיקה או לשיחה.

הטכנולוגיה, שהמשתמש בוחר אם להפעיל או לא, מתבססת על ארבעת המיקרופונים המובנים באוזניה. אלה קולטים את הקולות החיצוניים ומעבירים אותם ישירות אל תוך האוזנייה.




מעבר לזה, חווית ההאזנה מועשרת ע"י אפליקציית Jabra Sound+, עם באסים וסאונד נקי למוזיקה ולשיחות טלפון.

החברה מבטיחה שהסוללה מספיקה לשימוש של עד 7 שעות שימוש, ובסה"כ 28 שעות בנרתיק הטעינה. הנרתיק עצמו נטען בטעינה מהירה ומשך המתנה של 75 ימים.

עבור מי שאוהב לרוץ בגשם, דגם Elite 3 מגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP55 (אחריות לשנתיים בכפוף להרשמה באפליקציה).

האוזניות תומכות בעוזרות האישיות שכאן בארץ פחות רלבנטיות, כמו אלקסה וגוגל אסיסטנט, וגם בסירי של אפל. בנוסף ניתן לבצע הפעלה מהירה של ספוטיפיי וגוגל.

ניתן להאזין לכל אוזניה בנפרד ובזמן הזה לטעון את השנייה.

• מה באריזה? 2 אוזניות Elite, נרתיק טעינה, כבל טעינה USB-Cל- USB-A, 3 זוגות מתאמי ג'ל בגדלים שונים, מדריך למשתמש.
• תאימות מלאה לסמארטפונים. לגבי תאימות למחשבים, טאבלטים, שעונים חכמים והתקנים נוספים – יש לברר מול היבואן של המוצר הספציפי.

רציתם אוזניות ג'ברה זולות? זה המחיר

המחיר המומלץ הוא כ-380 ש"ח, אבל לרגל ההשקה והרצון להציע לראשונה אוזניות ג'ברה זולות באופן חריג, דגם Elite 3 נמכר ב-330 ש"ח.

KSP339 ש"ח

 

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

פואנטה בטלגרם

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!




    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות