מבחן טעימה לבמבה PRO: במבה עם חלבון... ואיך הטעם?

מבחן טעימה לבמבה PRO: במבה עם חלבון

אסם-נסטלה מצטרפת לטרנד ומשיקה במבה עם חלבון. בדקנו מה מכילה במבה פרו והאם יש הבדל בטעם בין במבה PRO לבמבה רגילה

במבה עם חלבון - במבה פרו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה כבר כמה שנים שיש מגמה מתחזקת של מוצרי מזון עם חלבון. אנחנו מכירים מוצרי חלב עם תוספת חלבון וגם חטיפי אנרגיה, אבל חטיף מלוח עם חלבון אינו נפוץ. כעת  אסם מגדילה לעשות ומשיקה במבה עם חלבון. מדובר על אותו חטיף בדיוק, עם 18 גרם חלבון בשקית.

הבחירה להשיק במבה עם תוספת חלבון נראית ברגע הראשון מוזרה, אבל במחשבה שנייה זה לא לגמרי מפתיע. באסם-נסטלה מחדשים כל הזמן את המותג במבה, ורק לאחרונה למשל השיקו במבה אוורירית שבפיתוחה השקיעו מספר שנים (מוזמנים לקרוא כאן את סקירת במבה אוורירית במדור מבחני טעימה). עכשיו הם מותחים את המותג לכיוון אחר. באסם אומרים שהצרכן הישראלי מחפש מוצרי מזון שיוסיפו לו חלבון לתפריט היומי, ובוחרים להציע לו את החלבון הזה גם בחטיף. ״לפי נתוני סטונרנקסט, צריכת מוצרי החלבון צמחה אשתקד ב-20%״, אומרים בחברה. "במבה PRO פונה לקהל הצרכנים המחפשים לצרוך מוצרים עשירים בחלבון, לאחר שצוות הפיתוח של אסם שקד על פיתוח המוצר כך שכל שקית מכילה 18 גרם חלבון״.

לדברי עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים, באסם-נסטלה עוקבים ללא הרף אחר הטרנדים החמים ביותר והשיח שקורה ברשתות החברתיות: "במבה הוא החטיף האהוב ביותר בישראל והחלטנו לאור דרישת הקהל לתת מענה לאנשים שמקפידים על צריכת חלבון כחלק מהתפריט היומי שלהם. אנו צופים שבמבה PRO תהיה הצלחה רבה בקרב כל מי שאוהב במבה ומעוניין להוסיף חלבון לתפריט היומי".

במבה פרו – במבה עם תוספת חלבון

במבחן הטעימה של במבה פרו בהשוואה לבמבה רגילה לא הרגשנו הבדל משמעותי, אבל קיים הבדל קל. המרקם דומה מאוד. זה כמובן לא מובן מאליו, כי האתגר הוא לשנות את המתכון מבלי לפגוע בטעם.

רשימת המרכיבים בבמבה פרו
צילום: דפנה הראל כפיר

הצורה של הבמבה המחוזקת בחלבון שונה, והיא מגיעה בצורת טבעות ולא בצורת פתיתים גדולים.

אבל ההבדל המשמעותי הוא במרכיבים. הצצה ברשימת המרכיבים מגלה שבבמבה פרו יש קצת פחות בוטנים, שפינו את מקומם לטובת חלבון אפונה. כדי לשמר את טעם הבוטנים, הוסיפו כאן קמח בוטנים.

בבמבה רגילה יש בוטנים טחונים (54%), גריסי תירס, שמן חמניות, מלח, ויטמינים [ויטמין C, ויטמין B3 (ניאצין), ויטמין E, ויטמין B1 (תיאמין), ויטמין B6, ויטמין A, חומצה פולית, ויטמין B12], ברזל.

בבמבה פרו יש בוטנים טחונים (39%), גריסי תירס, חלבון אפונה (9%), שמן חמניות, קמח בוטנים (4%), ויטמינים [ויטמין C, ויטמין B3 (ניאצין), ויטמין E, ויטמין B1 (תיאמין), ויטמין B6, ויטמין A, חומצה פולית, ויטמין B12], ברזל.

אריזת במבה PRO מגיעה גם בעיצוב אחר, עם איור של משקולות על רקע סגול. תכולה: 80 גרם. ומה לגבי המחיר? באופן מפתיע אסם לא מתמחרת את המוצר הזה במחיר יותר גבוה מאשר במבה רגילה או אוורירית, והמחיר הוא כ-4.30 ש"ח לשקית.

בשורה התחתונה, לא בטוח שזה מה שתבחרו לאכול אחרי אימון – לאור כמות הקלוריות הנדיבה שיש בבמבה, אבל ייתכן שבבואכם לבחור איזושהי במבה מהמדף, תבחרו בזו שמכילה חלבון.

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות