טיסות ארקיע לחו"ל ולאילת מתחדשות. כמה תעלה חבילה לרודוס?

ארקיע חוזרת לטוס: בקרוב טיסות לאילת ולחו"ל. ומה עם החזר לצרכנים?

ממש בקרוב ייצאו טיסות ארקיע לכמה יעדים בחו"ל ולאילת. בינתיים, צרכנים רבים ממתינים לכספם. כל הפרטים – בפואנטה

טיסות ארקיע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אחרי כחצי שנה ללא טיסות, ארקיע חוזרת לטוס. טיסות ארקיע לחו"ל יתחדשו כבר ב-2 באוקטובר וטיסות לאילת בארקיע ייצאו החל מ-11 באוקטובר. כך, החברה תוכל להציע כבר בסוכות טיסות וחבילות נופש – בדומה למה שישראייר עושה מרגע שהוכרז על שמיים פתוחים. נזכיר כי מדינת ישראל נתונה כידוע לסגר, אבל לנתב"ג מותר להגיע ולחו"ל מותר לטוס.

כאן במדור תיירות באתר פואנטה אנחנו עוקבים מקרוב אחר כל ההתפתחויות בתחום התיירות ומעדכנים את גולשינו בכל פרט.

טיסות ארקיע לרודוס, טיסות ארקיע לכרתים וטיסות ארקיע לבלגרד

לפי הודעת ארקיע, החברה תציע בסוכות טיסות וחבילות נופש ל 3 יעדים בינלאומיים: טיסות לרודוס, טיסות לכרתים וטיסות לבלגרד.

זאת, למרות שכרגע שלוש המדינות שמוכנות להכניס לשטחן ישראלים הן יוון, קרואטיה ובולגריה. בלגרד, בירת סרביה, כלולה אמנם ברשימת היעדים שארקיע פותחת כבר בימים הקרובים, אבל כדאי לברר לפני ההזמנה אם בכלל מכניסים למדינה ישראלים.

פואנטה

המחירים לאוקטובר מחירים מתחילים בכ-240 דולר לטיסה וכ-350 דולר לחבילת נופש. כך למשל, חבילת נופש לרודוס תעלה כ-1,470 דולר לזוג עבור טיסה + חמישה לילות במלון חצי פנסיון בתאריכים 2-7 באוקטובר.

בהמשך החודש ייצאו גם טיסות ארקיע לאתונה ולסלוניקי.

בחברה אומרים שיעדים נוספים ייפתחו ככל שיפתחו מדינות נוספות ירוקות לישראלים. עם זאת, חשוב לזכור מהי ההגדרה של מדינות ירוקות: מדינות ירוקות הן כאלה שמי שחוזר מהן לא נדרש לבידוד. הן לא בהכרח מדינות שמוכנות להכניס ישראלים לשטחן. רשימת המדינות הירוקות מתעדכנת בכל שבועיים. חשוב לעקוב כדי לדעת מה צפוי לכם והאם הנופש שאתם רוצים להזמין בכלל רלבנטי לכם. כך למשל, בעדכון האחרון קרואטיה הפכה ממדינה ירוקה למדינה אדומה, כך שאם תטוסו לשם תצטרכו לחזור ל-14 ימי בידוד. לפרטים נוספים היכנסו לרשימת המדינות הירוקות.

לדברי עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, החברה ערוכה להפעלת המטוסים ליעדי הנופש במהלך חג הסוכות: "בימים אלו אנו נמצאים בעיצומה של הכשרת צוותי הקרקע והאוויר והתאמת נהלי משרד הבריאות. פתחנו מחדש את מרכז ההזמנות, שישוב ויפעל במתכונת מצומצמת. החברה תפעיל בקווים את מטוסי האמבראר 195 והאיירבס 321 NEO החדשים של החברה, המצוידים במערכות סינון ואוורור מהמתקדמות בעולם". ברלוביץ' מציין כי מי שיזמין באתר ייהנה ממחיר מוזל.

בדיקת קורונה פרטית לטסים לחו"ל

נזכיר כי כדי להיכנס למדינה כלשהי בחו"ל, תידרשו ככל הנראה להציג בדיקת קורונה באנגלית. בפני הנוסעים יש כמה אפשרויות: בדיקת קורונה פרטית בבית חולים או בדיקת קורונה במעבדה פרטית. יש מעבדות ששולחות נציגים לבית הלקוח ויש כאלה שמצריכות הגעה.

לאחרונה החלה ישראייר להציע בדיקת קורונה ביתית בשיתוף הדסה מדיקל. כמה היא עולה? היכנסו לכתבה על בדיקת קורונה ביתית.

ומה לגבי בדיקת קורונה בנתב"ג? גם זה יקרה בקרוב, וזה לא יהיה יקר… אבל יש מגבלות אחרות. היכנסו לכתבה בדיקת קורונה בנתב"ג.

טיסות ארקיע לאילת – 5 טיסות יומיות

כאמור, טיסות ארקיע לאילת ייצאו החל מ-11 לאוקטובר. החברה תוציא 5 טיסות יומיות במטוסי לנמל התעופה רמון. המחיר יתחיל בכ-100 ש"ח לכיוון.

לדברי ברלוביץ', בקו לאילת ייעשה שימוש ב-3 מטוסי אמבראר 195 אשר נרכשו לאחרונה ע"י ארקיע, המכילים 122 מושבים. מטוסים אלה יגובו במהלך סופי השבוע במטוסי האיירבס 321 החדשים: "עשינו סקרים והתאמנו את שעות הטיסה במיוחד לצרכי הסקטור העסקי, תושבי אילת וקהל הנופשים עם פתיחת המלונות".

מה עם ההחזר לצרכנים?

ההודעה על כך שארקיע חוזרת לפעילות צריכה לשמח גם את הצרכנים שממתינים להחזר כספי מהחברה. זאת, משום שהמשמעות היא שאחרי חודשים ארוכים שבהם פשוט לא ניתן היה להשיג את נציגי החברה בשום ערוץ, כעת יהיו חייבים להיות נציגי שירות שישיבו לפונים הרבים. בנוסף, יש ודאי צרכנים שירצו לממש את הכרטיס שבוטל ולהזמין טיסות ארקיע ליעדים שנפתחו.

כידוע, יש ישראלים רבים מאוד שזועמים על ההתנהלות של ארקיע בחודשים האחרונים. כזכור, החברה הייתה מצויה לא רק במשבר בגלל הקורונה וסגירת השמיים, אלא גם במשבר פנים-ארגוני בין העובדים להנהלה. לאחר חודשים ארוכים שלמו"מ, נחתם הסכם שכולל הפחתה בשכר העובדים ופיטורים של כ-130 איש. בנוסף, החברה תיקח הלוואה כדי לזרז את שיקומה.

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, על פי החוק שאושר בכנסת, ארקיע חייבת להחזיר כסף ללקוחות שטיסותיהם בוטלו כבר בחודש אוקטובר 2020 – וזאת אחרי ארכה שניתנה לחברות התעופה הישראליות אל על, ישראייר וארקיע.

יש להדגיש כי מדובר בלוח זמנים שרק מתחיל באוקטובר – משום שמועד השבת הכספים תלוי במועד שבו הטיסה הייתה אמורה לצאת. ההחזר יבוצע תוך 90 יום מהיום שבו הטיסה הייתה אמורה לצאת או ב-1 באוקטובר, המאוחר מביניהם.

היה לכם מעניין? שתפו חברים! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד כתבות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות