סקירה: אלכו-קרם של ד"ר פישר - קרם חיטוי אלכוהולי שמכיל לחות

סקירה: אלכו-קרם של ד"ר פישר – קרם חיטוי אלכוהולי שמכיל לחות

אם הידיים שלכם כבר יבשות משטיפת ידיים ושימוש באלכוג'ל, תמצאו על המדפים כעת גם אלכו-קרם – תכשיר חיטוי אלכוהולי שמכיל לחות. אבל כמה הוא עולה? פואנטה בודקת

אלכוקרם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אמנם האנושות הגיעה כבר לירח ולמאדים, אבל במלחמה נגד הקורונה ההמלצה העיקרית למלחמה בקורונה היא שטיפת ידיים ושימוש בג'ל חיטוי כמו אלכוג'ל. למעשה, אלכוג'ל של ד"ר פישר הפך לשם גנרי לתכשירי חיטוי אלכוהוליים. ברשת כבר רצות בדיחות על העור המתקלף בידיים. זה אמנם מצחיק, אבל האמת היא שתופעת היובש בידיים מציקה להרבה מאוד אנשים, והחברה מיהרה להגיב עם מוצר חדש – אלכו-קרם (ALCO-CREAM) של ד"ר פישר – קרם ג'ל אלכוהולי המכיל לחות.

אלכוג'ל דור 2.0: אלכו-קרם מועשר בלחות

הרעיון באלכו-קרם הוא להיות גרסה משודרגת של אלכוג'ל ולהציע ג'ל 2 ב-1. כלומר, מדובר בקרם-ג'ל המכיל גם אלכוהול וגם לחות.

אלכו-קרם של ד"ר פישר משווק בשתי גרסאות, האחת מבושמת והשנייה ללא בישום. הגרסה המבושמת מגיעה עם ניחוח נעים שקצת מטשטש את ריח האלכוהול.

המרקם קליל. האלכו-קרם נספג במהירות ולא משאיר תחושת דביקות.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

בד"ר פישר אומרים כי האלכו-קרם מכיל 60% אלכוהול, כך שהוא מספק את רמת ההיגיינה המומלצת על ידי משרד הבריאות, ארגון הבריאות העולמי (WHO) והמרכז לבקרת המחלות (CDC).

התכשיר מגיע בבקבוקון מפלסטיק קשיח שניתן להכניס לתיק או להניח הפוך (על הפקק) על השולחן לשימוש מהיר. הבקבוקון עוצב כך שקל לאחוז בחלקו העליון ולשלוט בכמות הקרם. זה חשוב, כי כך נמנע מצב שהחומר נשפך בכמות גדולה מדי וניתן להשתמש במוצר בצורה חסכונית. דרושה כמות קטנה מאוד בכל שימוש.

פואנטה

אלכו-קרם: יקר משמעותית מאלכוג'ל רגיל

אבל המילכוד של הצרכנים הוא המחיר. לאחרונה הגיע משרד הכלכלה לסיכום עם רשתות השיווק, שלפיו מחיר מירבי לבקבוקון אלכוג'ל של 100 מ"ל יעמוד על כ-10 שקלים לכל היותר.

אלכו-קרם של ד"ר פישר הוא לא אלכוג'ל, אלא ג'ל-קרם – כך שהוא לא נכנס לקטגוריה הזאת, והוא הרבה יותר יקר. מחירו כ-25 שקל לבקבוקון אחד של 75 מ"ל(!).

העובדה שד"ר פישר מתמחרת את המוצר הזה במחיר הרבה יותר גבוה באה לידי ביטוי בשתי צורות: ראשית, המוצר עצמו יקר יותר, ושנית הבקבוקון מכיל פחות חומר.

אלכוג'ל אלכוקרם
100 מ"ל 75 מ"ל
10 ש"ח 25 ש"ח

 

זה מזכיר במידה מסוימת את הטריק של יצרניות המזון שעוקפות את פיקוח המחירים. הן משווקות מוצרים דומים למוצרים שיש עליהם פיקוח מחירים, ומרשות לעצמן לגבות עליהם יותר.

יש להניח שד"ר פישר השקיעה כסף בפיתוח והמוצר מכיל חומרים מעט שונים מאלכוג'ל רגיל – אבל האם זה מצדיק פער כזה גדול במחיר? במחיר כזה, יש כנראה לא מעט צרכנים שיעדיפו לקנות את האלכוג'ל ולהשתמש בקרם ידיים…

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד מידע על קורונה בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות