The Online Store: האתר שמציע מוצרי מזון והיגיינה במשלוח מהיר

The Online Store: האתר שמציע מוצרי מזון והיגיינה במשלוח מהיר

יבואנית קולגייט, ברילה ופלמוליב מתחילה לשווק ישירות לצרכנים באתר The Online Store ומבטיחה משלוח מזורז. האם משתלם? השוואת מחירים של פואנטה

קולגייט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הקורונה הביאה איתה מהלכים מעניינים שיישארו כאן גם אחרי שהיא תיגמר: יבואנים ויצרנים מוכרים ישירות לצרכנים, ועוקפים את רשתות השיווק. אתר כזה הוא The Online Store, שהקימה היבואנית שסטוביץ'. האתר משווק ישירות לצרכנים את המוצרים ששסטוביץ' מייבאת – החל ממשחות שיניים קולגייט, דרך דאודורנט ספיד סטיק ועד בשמים של גוצ'י וקלואה. אתר אחר הוא eaty – שבו משווקת תנובה אונליין את מוצריה ישירות לצרכנים ושדיווחנו עליו כאן באתר הצרכנות פואנטה.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

הצורך בשיווק ישיר לצרכנים ברור. אמנם, צרכנים רבים מוכנים ללכת לסופר אפילו באמצע הלילה כדי להימנע מהתקהלות ובודקים איזה סופר פתוח 24 שעות, אבל עדיין הביקוש גבוה – והוא אף יעלה לקראת ליל הסדר.

The Online Store: משתלם לקנות קולגייט ישירות מהיבואנית?

באתר The Online Store ניתן לרכוש, בין היתר, מוצרי מזון כמו פסטה ברילה, טונה ריו, רטבים ומוצרי מאסטר שף, מוצרי ניקיון של פלמוליב ואג'קס, מוצרי טואטליקה כמו דאודורנטים של ספיד סטיק, משחות שיניים של קולגייט ומרידול, וכן מוצרי בישום של הוגו בוס, קלווין קליין ועוד.

בשלב זה נמכרים באתר כ-100 ממוצרי הדגל של שסטוביץ', והמגוון ככל הנראה יגדל.

הדגש באתר של שסטוביץ' הוא על משלוח מהיר. החברה מבטיחה לספק את המוצרים תוך 3 ימי מסחר. עלות המשלוח כ-30 שקל בקנייה עד עד 200 שקל. בקנייה בסכום שמעל 201 ש"ח – המשלוח חינם.

איפה הכי זול לעשות קניות? היכנסו לכתבה >

בנוסף, היא מבטיחה כי על כל רכישה מעל 100 שקלים ייתרמו חמישה שקלים לארגון לתת לטובת סלי מוצרים לקשישים. כאן יש לציין כי מינימום ההזמנה באתר עומד על 100 שקל.

השאלה היא כמובן האם המחירים משתלמים והאם הצרכן יכול לקנות מוצרים מוזלים משום שפערי התיווך נחסכים. פואנטה ביצעה השוואת מחירים של כמה מהמוצרים הפופולריים שמייבאת שסטוביץ'.

משחת שיניים קולגייט טוטאל 100 מ"ל

The Online Store רמי לוי אונליין שופרסל אונליין ויקטורי אונליין סופר-פארם
15 10 15 15 14

 

ליידי ספיד סטיק ג'ל

The Online Store רמי לוי אונליין שופרסל אונליין ויקטורי אונליין סופר-פארם
20 12.50 20 17 30

 

עוגיות MERBA

עוגיות מרבה

The Online Store רמי לוי אונליין שופרסל אונליין ויקטורי אונליין
10 8 10 10

 

קרפרי מגני תחתון

The Online Store רמי לוי אונליין שופרסל אונליין סופר-פארם
18 15 15 22

 

הבדיקה המדגמית מגלה שאצל רמי לוי המוצרים של שסטוביץ' זולים יותר מאשר באתר שלה עצמה. המחירים באתר The Online Store דומים למחירי שופרסל. סופר-פארם יקרה יותר.

התוצאות לגבי רמי לוי אינן מפתיעות. לאחרונה פרסמנו כאן במדור בדיקות והשוואות כתבה ובה השוואת מחירי מוצרי ניקיון. ההשוואה העלתה שמוצרי הניקיון ברשת רמי לוי הם הזולים ביותר, במיוחד אם רוכשים את המותג הפרטי.

פואנטה

כתבה אחרת שהתבססה על השוואת מחירים של המועצה לצרכנות, הראתה שבהשוואת רשתות מזון לפסח, הסופר הכי זול היה רמי לוי.

זה הזמן להזכיר כי לא מומלץ להגיע לרשתות המזון אם ניתן להימנע מכך. צרכנים רבים תוהים אם יש סניף רמי לוי פתוח 24 שעות, אך התשובה נכון לעכשיו שלילית. לעומת זאת, עשרות סניפי שופרסל פתוחי 24 שעות.

נזכיר גם כי משרד הכלכלה הגיע להסכמה לגבי סל מוצרים קבוע ברמי לוי ובשופרסל, אשר יישלח במשלוח מהיר תוך 72 שעות.

עוד נזכיר כי המכולת השכונתית, הירקן השכונתי והאטליז השכונתי יכולים לספק פתרון טוב מאוד להצטיידות לחג ובכלל.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד מידע על קורונה בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות