סקירה: סמסונג גלקסי A54. אנדרואיד לא יקר ולא מושלם

סקירה: סמסונג גלקסי A54. אנדרואיד לא יקר ולא מושלם

סמסונג גלקסי A54 הוא מכשיר ביניים עם סוללה טובה ומסך מוצלח, אבל יש בו פשרות שמאפשרות לו להימכר במחיר נמוך יחסית. האם הוא מתאים לכם?

סקירה סמסונג גלקסי A54
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים טלפון אנדרואיד לא יקר (יחסית), אחד הטלפונים שתמצאו בכל פינה הוא סמסונג גלקסי A54. רגע לפני שאתם מחליטים, הנה סקירה של סמסונג A54. כפי שאפשר להבין, זה אחד מהמכשירים בסדרת Galaxy A של סמסונג, שהיא סדרה עם מכשירים בינוניים מבחינת חומרה ומחיר. בסדרה גלקסי A, סמסונג בכל שנה מנסה לתת לצרכנים טלפון טוב אבל לא מעולה, במחיר שהוא יחסית נגיש. כזה הוא גלקסי A54. טוב, אבל לא מעולה. לא יקר ולא מושלם.

KSPמ-1349 ש"ח
לאסט פרייסמ-1349 ש"ח
באג1499 ש"ח

כפי שאפשר לראות – מחיר גלקסי A54 משתנה בין החנויות והשוואת מחירים מגלה פערים גדולים. המכשיר הזה הושק ע"י סמסונג ונמכר אז באתר החברה בלא פחות מ-1900 ש"ח. כיום הוא נמכר שם ב-1650 ש"ח – וזה עדיין הרבה. ב-KSP תוכלו לשלם כ-1349 ש"ח.

מעל הסדרה הזאת יש את גלקסי S23, את גלקסי S24, ואת גלקסי Z (הטלפונים המתקפלים).

מחיר גלקסי A54



 

למי מתאים גלקסי A54?

סמסונג Galaxy A54 יתאים למי שלא משתמש בטלפון לצרכי עבודה או למי שלא מייחס חשיבות למצלמות מעולות, אבל כן למי שמחפש מכשיר נוח ומהיר עם סוללה טובה. יחסית למחיר גלקסי A54 הוא לא האנדרואיד הכי טוב שתוכלו לקנות בתקציב הזה, אבל עבור מי שמאוד אוהב את סמסונג ולא מעוניין בטלפון סלולרי סיני, זה פתרון טוב.

למה הכוונה כשאומרים אנדרואיד לא יקר (שימו לב שלא השתמשנו בביטוי "טלפון אנדרואיד זול")? הכוונה היא לסמארטפון אנדרואיד שעולה פחות מ-1700 ש"ח.

כאמור, סמסונג מנסה כאן לרקוד על שתי חתונות, כלומר, להציע מכשיר שיהיה טוב, אבל לא טוב מדי, כי אם הוא יהיה טוב מדי הרי לא תהיה סיבה לקנות את המכשירים היותר יקרים שלה.

סקירה סמסונג גלקסי A54: מסך גדול עם קצב רענון מהיר

המסך הוא Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ’, ברזולוציית +FHD, עם קצב רענון 120 הרץ. סמסונג ידועה במסכים הטובים שלה, וגם המסך של גלקסי A53 הוא מסך טוב מאוד. זה אמנם לא מסך מצוין ויש חדים ממנו (סמסונג יודעת להציע מסכים טובים מזה למי שמוכן לשלם יותר), אבל עבור רוב הצרכנים, זה הרבה יותר ממספיק. אפשר בקלות להשתמש במכשיר גם באור שמש ישיר, בזכות הבהירות הגבוהה של המסך (1000 ניטים).

>> אוהבים דילים שווים? הצטרפו לקבוצה שלנו >

קצב הרענון משפיע על המהירות שבה התצוגה על המסך מתחלפת, והקצב המהיר בהחלט מורגש. אגב, באייפון 14, אפל מספקת קצב רענון של 120 הרץ רק למכשירי ה-PRO היותר יקרים. סמסונג, לעומתה, מספקת את התכונה הזאת גם במכשיר ביניים.

על המסך נמצא גם מזהה טביעת אצבע שמאפשר לפתוח את המכשיר. בדרך כללה הוא עובד טוב, אך לעתים מגמגם. תוכלו כמובן גם לבחור לנעול את המכשיר באמצעות קוד ולא להשתמש בסורק טביעות האצבע, או לא לנעול אותו בכלל.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

חומרה, אחסון וחוויית שימוש

אחד המאפיינים של מכשירי ביניים כמו סמסונג גלקסי A54 הוא שלא משולב בהם המעבד הכי חזק, וכך זה גם כאן. סמסונג שילבה כאן את המעבד שלה, Samsung Exynos 1380. הוא עובד יפה, אבל כאמור, יש חזקים ומהירים ממנו.

נפח האחסון הוא 128GB או 256GB, וזיכרון העבודה הוא 8 / 6GB RAM. יש אפשרות הרחבה עד 1TB.

המכשיר עובד מהר בדרך כלל, בעיקר בשימוש רגיל ושגרתי. בשימוש מאומץ כמוו משחק במשחקים כבדים, הוא עשוי להתחמם מעט.

מבחינת הממשק, הרי שזה הממשק המוכר והנוח של סמסונג, שבו יש מסך עיקרי שאליוו תוכלו להעביר את האפליקציות הכי שימושיות שלכם, ומסכים משניים שבהם שמורות כלל האפליקציות.

סוללה, טעינה ומטען – סקירה גלקסי A54

הסוללה כאן היא סוללה חזקה. היא מחזיקה כיום וחצי מעמד ללא טעינה בשימוש שגרתי של מעט שיחות, גלישה ברשתות חברתיות, קריאת מיילים ועוד. ההספק הוא 5,000mAh והטעינה בקצב 25W דרך כבל USB-C – אבל שימו לב, כרגיל אצל סמסונג, את המטען תצטרכו לקנות בנפרד.

>> אוהבים סקירות על טלפונים? הצטרפו לקבוצת הטכנולוגיה שלנו בפייסבוק >

ועוד משהו שהוא רגיל אצל סמסונג – קצב הטעינה יחסית איטי. טעינה מלאה מ-0% ל-100% לוקחת יותר משעה. אפשר כיום לקנות מכשירים של חברות סיניות – כמו וואן פלוס, שיאומי או רילמי, שיש להם טעינה הרבה הרבה יותר מהירה, והמטען שלהם מגיע באריזה.

מצלמות – טובות בעיקר באור יום

מצלמות גלקסי A54 הן מצלמות לא רעות, אבל גם לא מעולות. הן עושות עבודה טובה בעיקר בתנאי צילום נוחים. המכשיר מצויד ב:

  • מצלמה ראשית של 50 מגה-פיקסל, ייצוב אופטי (OIS), פוקוס אוטומטי, מפתח צמצם f/1.8
  • מצלמה עם עדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל, צילום בזווית רחבה, פוקוס קבוע, מפתח צמצם f/2.
  • מצלמת מאקרו של 5 מגה-פיקסל, עם פוקוס קבוע, מפתח צמצם f/2.4
  • מצלמת סלפי עם חיישן 32 מגה-פיקסל, פוקוס קבוע, מפתח צמצם f/2.2

הצילומים במצלמת הסלפי מוצלחים רוב הזמן, אבל שוב, פחות בלילה.

>> בואו נהיה חברים בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >

סקירת גלקסי A54 בשורה התחתונה: לחובבי סמסונג בעלי תקציב מוגבל

אז כאמור, סמסונג גלקסי A54 הוא מכשיר אנדרואיד לא יקר שמתאים למי שאוהב את סמסונג, מחפש מכשיר עם סוללה טובה ולא אכפת לו להתפשר מעט על המעבד ועל המצלמות.

למעשה, לא בטוח שהמכשיר הזה יותר משתלם מגלקסי A73 שסמסונג הוציאה בשנה שעברה, שיש לו מסך יותר גדול. את הפרטים עליו תוכלו כמובן לקרוא כאן בסקירת גלקסי A73 שפורסמה בפואנטה.

KSPמ-1349 ש"ח
לאסט פרייסמ-1349 ש"ח
באג1499 ש"ח

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. טלפון מעולה קניתי ב 1125ש באילת יש חנויות שמוכרות בתא ב 1160ש על אותו טל עם כל העדכונים והאחריות. אביזרים מסין ב 20ש

נגישות