אל על מציעה כיסאות מרווחים במחלקת תיירים בתשלום נוסף (אל על ספייס)

אל על מציעה כיסאות מרווחים במחלקת תיירים בתשלום נוסף (אל על ספייס)

כמה יעלה לכם לשבת במושב מרווח בטיסות אל על במסגרת "אל על ספייס"? תלוי לאן אתם טסים. ויש גם מי שזכאי להזמין מושבים מרווחים חינם

החזר מאל על
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמה אתם מוכנים להשקיע כדי שיהיה לכם קצת יותר מקום לרגליים בטיסה? השירות החדש של אל על, אל על ספייס (EL AL SPACE) נוגע בנקודה הרגישה של הצפיפות במחלקת התיירים בטיסות אל על ובטיסות של חברות תעופה אחרות. אל על ביטלה את מחלקת תיירים פלוס, וכעת מציעה קונספט אחר באמצעות אל על ספייס: אזור הושבה מרווח במחלקת התיירים בכל מטוסיה. מושבי אל על ספייס ממוקמים בקדמת המחלקה וביציאות החירום ואפשר להזמין אותם בטיסות לכל היעדים (החל מ-29 במרץ 2020).

אל על ספייס

ברוב המקרים, הושבה במושבי EL AL SPACE כרוכה בתוספת תשלום. אלה התעריפים:

  • $39 לכיוון לבוקרשט, סופיה, לרנקה ואתונה
  • $59 לכיוון לשאר יעדי אירופה
  • $99 ליעדים ארוכי טווח, לרבות ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, מיאמי וטוקיו

המשמעות היא שמי שרוצה לשבת בנוחות בטיסות ליעדים זולים באגן הים התיכון בשני הכיוונים, משלם עוד כ-80 דולר, מי שרוצה לשבת בנוחות בטיסות אל על לאירופה ליעדים אחרים – מייקר את ההוצאה בכ-120 דולר, ומי שרוצה לשבת בנוחות בטיסות הארוכות – מייקר את הכרטיס בעוד 200 דולר.

ניתן לבצע את התשלום גם באמצעות נקודות מועדון הנוסע המתמיד. המחירים בתוקף לרכישות עד 30.6.20 עבור טיסות הממריאות החל מ-29.3.20.

מי מקבל הושבה חינם באל על ספייס?

  • לקוחות שמזמינים כרטיסי טיסה מסוג FLEX – לפי זמינות בעת ביצוע ההזמנה
  • לקוחות היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד
  • מחזיקי כרטיס האשראי פליי קארד פרימיום – במעמד סגירת הטיסה בנמל התעופה בכפוף לזמינות
  • רוכשי כרטיס בדרגת קלאסיק (CLASSIC) זכאים להנחה – ברכישה מראש

אל על מתחרה עם חברות הלואו קוסט

נזכיר כי אל על פרסמה דוחות לא מוצלחים לגבי הרבעון האחרון, ואחת הסיבות העיקריות היא כמובן התחרות מול טיסות הלואו קוסט. לאור התחרות, אל על אף שינתה את מודל התשלום וכעת נמכרים כרטיסי טיסה לאל על בשלוש דרגות מחיר: בייסיק, קלאסיק ופלקס.

גם התשלום על המזוודה משתנה בהתאם לעונה וליעד. כל הפרטים, בכתבה שבודקת כמה עולה מזוודה באל על. עוד נזכיר כי אפשר לקבל שירות טרום טיסה באל על וכך לחסוך הרבה זמן בנתב"ג.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות