כרטיס גלובל סים (Global SIM) הרבה יותר משתלם מחבילת סלולר לחו"ל

כרטיס גלובל סים (Global SIM) הרבה יותר משתלם מחבילת סלולר לחו"ל

אין ישראלי שלא לוקח איתו הסלולרי כשהוא טס לחו"ל – ומעטים אלה שלא עושים חבילת גלישה. האם החלופה הזאת תספק אתכם?

גלובל סים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

חבילות גלישה מחו"ל הן הוצאה יקרה עבור כל מי שטס, וחברות הסלולר יודעות זאת וחוגגות. חבילת פלאפון חו"ל, למשל, עולה מינימום 200 ש"ח (5GB לשבועיים). אחת החלופות לרכישת חבילת גלישה היא הצטיידות בסים מקומי בארץ היעד, וחלופה אחרת היא רכישה של סים בינלאומי כאן בארץ. מה שלא כולם יודעים הוא שבפלאפון מציעים אפשרות לקנות סים בינלאומי – וזה יותר משתלם מאשר חבילת פלאפון חו"ל. מדובר בכרטיס סים בינלאומי של גלובל סים (Global SIM), וכעת לקראת עונת החופשות שנפתחת בקול תרועה עם בוא האביב וחג הפסח, כדאי שתכירו את האפשרות הזאת.

רגע לפני שנציץ במחירים, שלפי בדיקת פואנטה הם תעריפים אטרקטיביים, נזכיר שלא צריך להיות לקוחות של פלאפון כדי להצטייד בכרטיס הזה, ואפשר לקנות אותו גם דרך אתר גלובל סים ישירות.

כמה עולה כרטיס סים בינ"ל של גלובל סים (Global SIM) בפלאפון?

הנה כמה פרטים שצריך לדעת על כרטיס סים בינ"ל Global SIM

מחירי חבילות גלובל סים

  •  חבילת 1GB: כ-70 שקל
  • חבילת 2GB: כ-100 שקל
  • חבילת 5GB: כ-150 שקל

תוקף הכרטיס

בניגוד לחלק מכרטיסי הסים שנקנים בארץ בחו"ל, אשר תקפים לפעמים לשבוע או לחודש, הכרטיס הזה תקף לשלוש שנים (!) ממועד הפעלתו בפעם הראשונה, כך שאם אתם טסים יותר מפעם בשנה ולא ניצלתם אותו, תוכלו להשתמש בו שוב.

מדינות ותפעול הכרטיס

הכרטיס פועל ברוב מדינות העולם, ללא החלפה במעבר בין המדינות השונות. מרגע שהכנסתם אותו לטלפון הסלולרי שלכם, המכשיר מתחבר לרשת הסלולר המקומית. ההחלפה מתבצעת בקלות – אך חשוב להיות זהירים. יש לנעוץ סיכה (הסיכה שקיבלתם באריזת מכשיר הסלולר שלכם או כל סיכה אחרת) במגירת כרטיס הסים, להחליף בין הכרטיסים ולשמור את הכרטיס של החברה הישראלית עד תום הנסיעה. כשתמריאו חזרה לארץ, תחליפו שוב בין כרטיסי הסים).

טעינה ושירות

קיים שירות בעברית 24/7. ניתן להתקשר למספר טלפון ייעודי ללא עלות, וניתן להיכנס לאתר החברה. באתר אפשר לראות את היתרה בכרטיס ולטעון אותו.

מתלבטים לגבי גלובל סים? אל תדאגו לגבי הוואטס אפ, הוא נשאר אתכם

אחת הדאגות העיקריות שמטרידות את התיירים הישראלים היא מה יעלה בגורל הוואטס-אפ שלהם. התשובה היא שכאשר מחליפים את הסים הרגיל בכרטיס SIM בינלאומי, הלקוח שומר על מנוי הוואטס-אפ הקבוע שלו.

פואנטה בטלגרם

האם כרטיס גלובל סים משתלם?

מבדיקת פואנטה עולה שכרטיס גלובל סים הרבה יותר משתלם מהכרטיס של 019 למשל, מפני שהוא בתוקף למשך 3 שנים. המשמעות היא שתוכלו להשתמש בו שוב ושוב בנסיעות שלכם לחו"ל וגם להעביר אותו בין בני משפחה שטסים. כמובן, התעריף כאן הוא גם הרבה יותר משתלם מחבילת גלישה בחו"ל או חבילת פלאפון חו"ל של גלישה+שיחות.

אם אתם מתלבטים בין גלובל סים לבין כרטיס וורלד 8 שמשווק בדואר ישראל, היכנסו לכתבה המלאה על סים בינלאומי.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

  1. היום חוויתי שירות מעולה מגלובל סים.
    פשוט מחמם את הלב שיש חברות שחשוב להם הלקוח ולא הכסף

נגישות