לראשונה: מטא סטור - חנות של מטא (פייסבוק) נפתחת לקהל. זה מה שתמצאו בה

לראשונה: חנות של מטא (פייסבוק) נפתחת לקהל הרחב. זה מה שתמצאו בה

המטרה במטא סטור היא לתת ללקוחות להתנסות במוצרים של החברה – כמו משקפי ה-AR והמסכים שנועדו לעולם המטאוורס. כמה הם עולים?

חנות מטא סטור של פייסבוק. צילום: מתוך אתר החברה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)
הכירו את מטא סטור, החנות החדשה של מטא (פייסבוק) שנפתחת בעוד מספר ימים בקליפורניה. זוהי חנות ראשונה של תאגיד הענק הזה, והסיבה לפתיחתה היא הרצון של החברה לאפשר לציבור להתנסות במוצרים שלה – מוצרים שנועדו לשימוש במטאוורס, העולם החדש שהיא מפתחת ומשלב בין המציאות הפיזית למציאות רבודה (פרטים בכתבה מה זה METAVERSE).

במקביל, מטא גם מוסיפה לשונית "קנייה" לאתר האונליין שלה Meta.com.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

בחנות הפיזית תתאפשר ללקוחות לקבל הדגמה אינטראקטיבית של המוצרים. כך למשל הם יוכלו לנהל שיחות וידאו עם קמעונאים העובדים יחד עם מטא באמצעות המסכים שמייצרת החברה תחת המותג Portal. מדובר במסכים שהם גם מסגרת דיגיטלית וגם מאפשרים לנהל שיחות וידאו בוואטס-אפ, זום או מסנג'ר. כעת הם נמכרים בהנחה של 100 דולר ומתחילים במחיר של כ-80 דולר.

מסך Meta Portal
מסך Meta Portal

 

בנוסף, הם יוכלו להתנסות במשקפי RayBan Stories – משקפיים של רייבאן ומטא, אשר מאפשרים לצלם תמונות בנגיעה על מוטות המשקפיים ולשתף אותן דרך אפליקציית Facebook View, וכן להפעיל את הטלפון מבלי להוציא אותו מהכיס באמצעות פקודות קוליות שמתחילות במילים "Hey Facebook").

RayBan Stories - משקפיים מצלמים: שת"פ בין Meta לרייבאן.
RayBan Stories – משקפיים מצלמים: שת"פ בין Meta לרייבאן.

 

עוד הם יוכלו להיחשף לעולם של מציאות רבודה באמצעות הדגמה של משקפי ה-AR של פייסבוק, Meta Quest 2. המשקפיים, שמחירם 300 דולר, מאפשרים לשחק במשחקים שונים ולחוות בצורה חדשנית אירועים חיים.

משקפי Meta Quest 2 של פייסבוק - משקפי AR
משקפי Meta Quest 2 של פייסבוק – משקפי AR

 

בחנות, שמועד הפתיחה שלה נקבע ל-9 במאי 2022, המטרה היא להמחיש לציבור איך ייראה העולם שלו בעתיד הקרוב. "במטא סטור אנחנו רוצים שתחושו הכול, שתרגישו הכול", אומרים בחברה.

במקביל, בחברה רוצים ללמוד מהלקוחות עצמם מה הם רוצים וצריכים: "פתיחת החנות נותנת לנו הזדמנות לחוות כיצד הלקוח חש את מה שפיתחנו. מה שנלמד כאן יסייע לקבוע את האסטרטגיה הקמעונאית", מספר מרטין גיליארד, מנהל החנות.

פואנטה בטלגרם

בחנות אפשר לקנות את משקפי AR של מטה Quest 2 וגם את מוצרי PORTAL. מי שירצה לקנות את משקפי רייבאן – יופנה למשווקים הרלבנטיים.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות