יוגורט יופלה עם שיבולת שועל של תנובה - כמה שיבולת שועל יש בו?

כמה שיבולת שועל יש ביוגורט יופלה עם שיבולת שועל של תנובה?

תנובה השיקה יוגורט יופלה עם שיבולת שועל ופרי בתחתית, המוצג כארוחה קטנה. כמה שיבולת שועל באמת יש בו? היכנסו למבחן הטעימה של פואנטה

יופלה עם שיבולת שועל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




קשה להחמיץ את הפרסומת החדשה של תנובה ליוגורט יופלה עם פרי ושיבולת שועל. תנובה מגדירה את זה "ארוחה קטנה וטעימה במיוחד, פתרון אידאלי לאנשים המחפשים מענה קליל, טעים ומשביע בכל שעות היום".

כאן באתר פואנטה טעמנו לאחרונה את היוגורט החדש, והנה המסקנות:

ההבטחה – יופלה עם שיבולת שועל ופרי

כאמור, תנובה מבטיחה כאן פתרון חדש ונוח לארוחה קטנה: סדרת יוגורטים הנותנת מענה לרעב הקטן ש"תוקף" בין הארוחות. המוצרים החדשים מגיעים בגביע רחב, עם יוגורט לבן במרקם קרמי, בתוספת שכבת פרי ושיבולת שועל בתחתית.

במסגרת ההשקה מוצעים שלושה טעמים חדשים של יוגורט יופלה עם 2.4% שומן. בכל גביע 10 גרם חלבון, שאמור לתרום גם הוא לתחושת השובע:

  • יוגורט עם שכבת תות ושיבולת שועל בתחתית
  • יוגורט עם שכבת אפרסק ושיבולת שועל בתחתית
  • יוגורט עם שכבת מנגו ושיבולת שועל בתחתית

מיכל בצר, מנהלת השיווק בחטיבת החלב של תנובה, אומרת כי החברה חיפשה פתרונות לסיטואציות שבהן מתעורר רעב וצורך בארוחה קטנה, שהיא גם טעימה, גם משביעה וגם מאוזנת".

יוגורט יופלה עם שיבולת שועל בתחתית – כמה שיבולת שועל יש בו?

בואו נתחיל בדברים הטובים: היוגורט טעים וכמות הפרי בו סבירה. לא ענקית, אבל סבירה. גם המרקם מוצלח – לא דליל מדי ולא סמיך מדי.

אבל שיבולת שועל אין בו כמעט, וזה מאכזב. הכמות פשוט מזערית, כמה גרגרים מעטים. זה כמובן משפיע גם על הטעם וגם על תחושת השובע. ההבטחה לארוחה קטנה ומשביעה לא מתממשת.

בדקנו ברשימת הרכיבים מה כולל היוגורט, ומצאנו כי יש בו הרבה יותר סוכר מאשר שיבולת שועל.

רכיבים – יוגורט יופלה עם אפרסק שיבולת שועל ופרי

חלב, אפרסק מבושל (8.4%), מים, סוכר, שיבולת שועל (1%), חומרי טעם וריח, עמילן מעובד (E1442), מווסתי חומציות, צבע מאכל (רכז גזר).

מחברה כמו תנובה ניתן היה לצפות לכמות נדיבה יותר של שיבולת שועל – או לוותר עליה כליל. אבל לשווק מוצר עם הבטחה ליוגורט עם שיבולת שועל ולמכור יוגורט עם אחוז מזערי שלה, זה לא לעניין.

אם אתם רוצים להפוך את היוגורט הזה לארוחה קטנה ומשביעה באמצע היום, תצטרכו להוסיף לו שיבולת שועל בעצמכם…

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות