העברת הוואטס-אפ מאנדרואיד לאייפון תתאפשר מעכשיו בקלות

העברת הוואטס-אפ מאנדרואיד לאייפון תתאפשר מעכשיו בקלות

כבר לא צריך להסתבך. העברת הוואטס אפ מאנדרואיד לאייפון תתבצע בדיוק כמו המעבר ההפוך מאייפון לאנדרואיד – והיסטוריית הצ'אטים תישמר. כך תעשו זאת

העברת הוואטס אפ מאנדרואיד לאייפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עד עכשיו, אחד החסמים הכי משמעותיים בפני מי שרצה לעבור לאייפון היה הוואטס אפ. העברת הוואטס אפ מאנדרואיד לאייפון תוך שמירה על היסטוריית השיחות לא התאפשרה באופן אוטומטי, ומי שביקש לעשות זאת נאלץ להשתמש בתוכנה של צד שלישי שהייתה כרוכה בתשלום. כעת מודיע מארק צוקרברג, בעליה של חברת מטא (המחזיקה בפייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם), שהעברת הנתונים מאנדרואיד לאייפון תתאפשר בקלות. השינוי המיוחל מגיע כמעט שה אחרי שפייסבוק הכריזה על התהליך ההפוך – העברת הוואטס אפ מאנדרואיד לאייפון בקלות.

הודעה על העברת וואטס אפ מאנדרואיד לאייפון

לאור המשמעות האדירה שיש לאפליקציית Whatsapp עבור כמעט כל אחד שיש לו סמארטפון, ברור למה הקושי להעביר את היסטוריית השיחות גרם לרבים להימנע מלעבור מאנדרואיד ל-iPhone. ברחבי העולם יש יותר משני מיליארד משתמשים בוואטס אפ.

פואנטה בטלגרם


כל אחד מאיתנו נמצא בקבוצות רבות, מקבל קישורים רבים ומשתף תמונות וסרטונים שאובדנם עלול לגרום לו עוגמת נפש ואפילו נזק עסקי. לכן, לא פלא שצוקרברג בכבודו ובעצמו מצא לנכון להכריז על השינוי (דרך עמוד הפייסבוק שלו, כמובן).

אז איך תבצעו את העברת הוואטס-אפ מאנדרואיד לאייפון?

כדי שתוכלו לבצע את העברת העברת הוואטס-אפ מאנדרואיד לאייפון, יש כמה דרישות הכרחיות:

  • במכשיר האנדרואיד שלכם מותקנת מערכת הפעלה אנדרואיד 5 ומעלה ואפליקציית Move to iOS
  • במכשיר האייפון שלכם מותקנת מערכת הפעלה iOS 15.5 ומעלה
  • מספר הטלפון במכשיר החדש צריך להיות זהה למספר הטלפון במכשיר הישן
  • האייפון חייב להיות חדש או מאופס להגדרות היצרן
  • שני המכשירים צריכים להיות מחוברים לחשמל ומחוברים לאותה רשת אלחוטית. לחילופין, מכשיר האנדרואיד צריך להיות מחובר לנקודת הגישה האישית של האייפון

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

לשם העברת הואטס אפ, עליכם להיכנס קודם כל במכשיר האנדרואיד שלכם לאפליקציית Move to iOS. את הקוד שתקבלו באייפון, תצטרכו להזין באנדרואיד. לאחר מכאן תבחרו בוואטס אפ במסך העברת נתונים. באנדרואיד שלכם הקישו על "התחלה", ואז המתינו עד שוואטס אפ תסיים להכין את הנתונים לייצוא. כשהשלב הזה יסתיים, תנותקו מהוואטס אפ באנדרואיד (אל תילחצו…).

לחצו על  "הבא" וחזרו לאפליקציית Move to iOS. לחצו על "המשך" כדי להעביר את הנתונים מטלפון אנדרואיד לאייפון, ולאחר מכן המתינו עד שאפליקציית Move to iOS תאשר שההעברה הושלמה. התקינו את הגרסה העדכנית של וואסטאפ מאפסטור. פתחו את וואטסאפ והתחברו באמצעות אותו מספר הטלפון שבו השתמשתם במכשיר הישן. לאחר מכן תתבקשו להיש על "התחלה", ואז תמתינו שהתהליך יושלם.

קבצים עד 2GB וקבוצות עד 512 חברים

וואטס אפ עשתה עוד כמה שינויים מתבקשים לאחרונה. כך למשל, היא הכפילה את מספר המשתמשים שאפשר לצרף לקבוצה – כך שאפשר לצרף עד 512 איש. כך היא יכולה להתחרות טוב יותר בטלגרם למשל, שם אפשר לייצר קבוצות גדולות.

בנוסף, היא הגדילה את משקל הקובץ שאפשר להעביר ל-2GB. זה משמעותי מאוד, במיוחד עבור מי שאוהב להעביר סרטונים. המגבלה הקודמת עמדה על 100MB, מה שגרן להרבה אנשים לשלוח סרטונים מחולקים לכמה חלקים ולפגום בחוויה.

השינוי הנוסף שנעשה בוואטס-אפ היה ביכולת להוסיף תגובות באימוג'י. בחברה אומרים שהשיפור הזה מפחית הרבה מהעומס בקבוצות.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות