Coffee 01 של המותג הסיני WEY: רכב SUV פלאג אין במחיר מפתיע

Coffee 01 של המותג הסיני WEY: רכב SUV פלאג אין שמתחיל בכ-270,000 ש"ח

דגם מעניין מצטרף לקטגוריית ה-SUV: דגם COFFEE 01 של WEY. מדובר ברכב פלאג-אין שמאפשר נסיעה של כ-800 ק"מ ללא טעינה ותדלוק ומגיע בשתי רמות גימור

WEY COFFEE 01 - רכב SUV פלאג-אין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים רכב יוקרה שהוא רכב פלאג-אין, למגוון האפשרויות מצטרף דגם Coffee 1 של המותג הסיני WEY. מדובר ברכב SUV שמאפשר נסיעה של עד 800 ק"מ (בנסיעה היברידית). הנתון הזה הוא הנתון שהיבואנית סמלת מדגישה כמעט יותר מכל: טווח נסיעה ארוך מאוד בין תדלוקים. הנתון השני שהיבואנית מתגאה בו הוא המחיר: הרכב מגיע לארץ בשתי רמות גימור, פרימיום ו-Luxury – במחיר של 270,000 ש"ח ו-300,000 ש"ח בהתאמה. הנתון השלישי שבו מתגאה היבואנית הוא ציון בטיחות של 5 כוכבים, ונתון נוסף הוא תאוצה מ-0 ל-100 תוך 5 שניות.

הרכב הוא רכב גדול עם מראה יוקרתי, וקהל היעד שהחברה מסמנת נע בין חובבי ב.מ.וו או וולבו לבין חובבי קיה סורנטו ודומיה. "הישראלים חיים עם "חרדת טווח", בשל החשש שייתקעו בלי סוללה או דלק. הרכב הזה נותן מענה לחשש הכי גדול שלהם בזכות טווח נסיעה של 800 ק"מ", אומרים בסמלת במהלך אירוע ההשקה החגיגי. אגב, המלאי בארץ עומד כעת על 200 מכוניות בלבד, כאשר בחודשים הקרובים יגיעו עוד כ-200 מכוניות.

דגם Coffee 1 של WEY: מה עוד מציע רכב הפלאג אין הסיני?

אז כאמור, דגם Coffee 01 של WEY הוא רכב פלאג אין גדול ומרשים (אורכו יותר מ-4 מטר ורוחבו יותר מ-2 מטר). הוא מגיע עם מערכת הנעה של 3 מנועים: מנוע 2.0 ליטר בנזין (עם מיכל דלק של 55 ליטר), מנוע חשמלי קדמי ומנוע חשמלי אחורי.

למערכת הנעה הספק משולב של 476 כ"ס, מה שמאפשר את התאוצה המהירה שהוזכרה קודם לכן. טווח הנסיעה החשמלי הוא עד 146 ק"מ.

לרכב יכולת טעינה AC 11KW / DC 50KW וזמן הטעינה נע בין 53 דקות בטעינה מהירה לכ-4 שעות בטעינה רגילה. עמדת הטעינה לא כלולה במחיר.

דגם coffee 01 של WEY – רכב SUV פלאג אין. צילום: היצרנית

ההבדל בין רמות הגימור של דגמי COFFEE 01 של WEY – בעיקר בעיצוב

העיצוב כולל ידיות נשלפות שקועות לפתיחת הרכב, שמשה וחלונות קדמיים אקוסטיים, גריל קדמי מעוצב, חישוקים קלים במידה "21, תאורת LED היקפית כולל פנסים קדמיים מסוג MATRIX LED, תאורה גבוהה אדפטיבית ותאורת אווירה פנימית, מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, בקרת אקלים דו-אזורית כולל פתחי אוורור אחוריים ומערכת אקטיבית לסינון רעשים (ANC).

ברמת גימור LUXURY, המושבים הקדמיים מאווררים עם פונקציית עיסוי ויש מושבים אחוריים מחוממים. יש גם גג פנורמי נפתח, וילונות שמש נשלפים לחלונות האחוריים, מערכת לחניה אוטומטית, מערכת Track-back reverse, מערכת למניעת שכחת ילד ועוד.

5 כוכבי בטיחות

כאמור, בסמלת מתגאים בכך שדגם coffee 01 של WEY עומד בסטנדרט בטיחות גבוה ומתקדם (5 כוכבי בטיחות) הכולל, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת מהירות חכמה. לרכב יש מערכת זיהוי פנים שמזהה הסחת דעת ועייפות של הנהג. יש גם מערכת התראה על שטחים מתים ובלימה אוטומטית לאחור, מערכת עזר לתמרוני חירום להתחמקות ממכשול לפנים ומערכת למניעת סטייה מנתיב.

בנוסף, יש מערכת להתערבות ומניעת התהפכות, מערכת התראה לפני פתיחת דלת, מערכת התראה על סטייה מנתיב כולל תיקון אקטיבי ו-8 כריות אוויר.

מסכים ומולטמדיה

מסך מולטימדיה רכב coffee 01 של WEY - רכב SUV פלאג אין
מסך מולטימדיה רכב coffee 01 של WEY

פואנטה בטלגרם

כאשר נכנסים לרכב, אחד הדברים הבולטים ביותר הוא מסך המולטימדיה העצום – שגודל 14.6 אינץ' (יותר גדול מטאבלט ממוצע). בנוסף, יש ברכב מסך שליטה על מערכות הרכב בגודל 9.0 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 9.2 אינץ' ותצוגה עילית בגודל 7.5 אינץ'.

בחברה מתגאים גם בסאונד, שכן הרכב מגיע עם מערכת שמע בעלת 12 רמקולים מבית INFINITY. יש גם משטח טעינה אלחוטי לסלולרי – בנוסף לשקעי טעינה.

בשלב זה  – מלאי לא גדול

המותג WEY, שקרוי על שמו של מייסד החברה, מיוצר על ידי אחת מחברות הרכב הפרטיות הגדולות בסין – חברת Great Wall. מדובר במותג הפרימיום של החברה, וגם במותג יחסית צעיר – החל משנת 2018. הדגם שמושק כאן בישראל, Coffee 01 הוא דגם חדש מאוד שהוצג בתערוכת הרכב בפריז השנה (2022).

ישראל היא המדינה הראשונה באירופה שמשווקת את המותג WEY, כאשר היבואנית סמלת מחזיקה כעת במלאי של כ-200 יחידות. בחברה אומרים שבשנת 2023 צפויה מסירה של 300-400 רכבים מדגם COFFEE 1. "אנחנו מאמינים שבשנה קלנדרית מלאה ורגילה, אפשר להגיע למסירות של כ-1000 מסירות ויותר", אומר שי פלדמן, מנכ"ל קבוצת סמלת.

הרכב מגיע עם אחריות מורחבת של 5 שנים על הרכב ו-8 שנים על הסוללה.

ומה לגבי רכב חשמלי? בסופו של דבר, הרי לא מעט ישראלים שמחפשים SUV, מחפשים SUV חשמלי. בחברה אומרים כי בעוד כמה שנים החברה תייבא גם רכבים חשמליים מלאים של המותג.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות