WeSki (ויסקי): ה-Booking של חבילות הסקי? האתר החל לפעול בישראל

WeSki (ויסקי): ה-Booking של חבילות הסקי? האתר החל לפעול בישראל

אתר WE-SKI מאפשר הזמנת חופשות סקי קבוצתיות במהירות. היזמים מבטיחים מחירים זולים והתאמה אישית. שווה גלישה, תרתי משמע?

צילום: אתר pixabay
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי שנוהג להזמין חופשות סקי, נאלץ להתמודד עם חבילות סגורות של פרקי זמן קבועים, וכדי להשוות מחירים עליו להתרוצץ בין כמה וכמה אתרים וסוכנויות נסיעות.

אתר חדש – WeSki – מבקש לחולל מהפכה בשיטת ההזמנות של חבילות סקי – ולהפוך את התהליך לפשוט, מהיר, גמיש ומותאם להזמנה קבוצתית.

האתר מציע ממשק מודולרי, שבאמצעותו אפשר לבנות חבילה מותאמת אישית, שמורכבת מטיסות, לינה, השכרת ציוד סקי וכדומה, עבור יעדי סקי בצרפת.

אתר WESKI – הזמנה קבוצתית

גולת הכותרת היא שאפשר לבצע הזמנה קבוצתית שבה כל אחד מחברי הקבוצה מזמין מה שמתאים לו ומשלם בנפרד. כך, אם אחד מחברי הקבוצה מעוניין להביא את ציוד הסקי שלו, הוא יכול לסמן זאת בממשק ולשלם על הובלת ציוד סקי, ואילו חבר קבוצה אחר יכול לסמן בממשק את סעיף השכרת הציוד ולשלם בהתאם.

העובדה שהלקוחות יכולים לתפור חופשת סקי מותאמת אישית ואינם כבולים לחבילה, מאפשרת לא רק גמישות בלוחות הזמנים ובמקומות הלינה, אלא גם מחיר נמוך יותר בשיעור של עד 20%.



Booking.com

"המטרה היא לחולל מהפכה בתחום חופשות הסקי בדומה לשינוי ש-booking עשתה לתחום המלונות", אומר יותם עידן, מנכ"ל WeSki ואחד ממייסדי הסטארט-אפ. "אנחנו לא גוזרים עמלה מהלקוחות, אלא רק מהספקים. לכן, המחיר שהצרכן מקבל נמוך יותר. בנוסף, הדגש הוא על החיסכון בזמן – במקום להשקיע 40 דקות ויותר, אצלנו אפשר לסיים את כל ההזמנה, כולל השוואת המחירים, ב-5 דקות".

WeSki – אתר ישראלי שמצליח בלונדון

למעשה, WeSki כבר הושק בתחילת אוקטובר בלונדון, מתוך הבנה שקהל היעד של גולשי סקי בבריטניה גדול בהרבה מזה שבישראל. עם זאת, כאמור, האתר מושק גם כאן והיזמים מאמינים שיהיה לו ביקוש גבוה, לאור העובדה שיש בישראל כ-50 אלף גולשי סקי וסנובורד. לפי נתוני החברה, שוק חבילות הסקי מהווה כ-66% מכלל העסקאות, כאשר מחצית המזמינים אינם מרוצים מהצעת חופשת הסקי הנוכחית שלהם ומבקשים יותר גמישות ושהייה ארוכה יותר.

"WeSki באה לפתור את אחד האתגרים הגדולים בתחום התיירות העולמי: מחד, חבילות חופשות הסקי שמציעים הסוכנים הינן קשיחות מבחינת התאריכים (שבת עד שבת), היעדים, ואפשרויות הלינה המוצעות בריזורט. מאידך, בניית חבילת סקי בצורה עצמאית באינטרנט, גוזלת הרבה זמן ואנרגיה ומצריכה ידע מקצועי. עוד בעיה שבאנו לפתור היא היעדר יכולת לפצל את התשלום בהתאם להעדפותיהם האישיות של חברי הקבוצה", מסבירים בחברה.

WESKI

"לכן פיתחנו פתרון שמאפשר הזמנת חופשה עם חברים, חופשה זוגית או חופשה משפחתית. האתר מציע חבילות גמישות, כולל סופשים קצרים, חופשות ארוכות, ושבוע שלם עם יציאה בכל יום. אפשר לקבוע את מספר הגולשים ואת אתר הסקי המבוקש. פיתוח משמעותי נוסף של WeSki מאפשר לחלק את התשלום בין חברי הקבוצה, וכך כל נוסע משלם על עצמו בהתאם לשירותים שהזמין, כמו השכרת ציוד, שיעורי סקי ועוד… פונקציה זו חוסכת את מחברי הקבוצה את הטרחה של לגבות את הכסף מכולם".

מאחורי הקלעים

WeSki הינו חלק מקבוצת WeTrip – מיזם תיירות שפונה לשוק העולמי של צעירים המחפשים אחר חוויות קבוצתיות.

WeTrip הוקמה ב-2016 על-ידי 4 שותפים – יותם עידן, דויד בן זימרה, בן לנג ורועי צין, ומעסיקה כיום 12 עובדים בישראל ובלונדון.

ראשיתו של המיזם בתכנית Zell , תכנית היזמות היוקרתית של המרכז הבינתחומי, אשר הפגישה בין מייסד waze אורי לוין ליזמים.

ארבעת היזמים הצליחו לגייס מיליון דולר, לאחר שהמיזם השתתף במחזור השלישי של האקסלרטור SigmaLabs, והתקבל לאחרונה לתכנית אקסלרטור יוקרתית באנגליה בשם Founders Factory, משם קיבלה החברה השקעה מחברת EasyJet, אחת מהמשקיעות בתוכנית.

בחברה מתכוונים לא להסתפק בסקי, אלא לפתח פתרונות בתפירה אישית לקבוצות שמחפשות טיולי אופניים; צלילה; גלישת גלים, פסטיבלים ועוד.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות