סקירה: סדרת סקין פוד של ולדה לפנים. מומלץ לחובבות הטיפוח הטבעי

סקירה: סדרת סקין פוד של WELEDA לפנים. מומלץ לחובבות הטיפוח הטבעי

מי שמחפשת מוצרי טיפוח טבעיים מומלצים, בטח מכירה את ולדה. כעת סדרת סקין פוד מתרחבת עם קרם פנים ליום וללילה ושני מוצרים ייחודיים. מומלץ

סקירה סדרת סקין פוד של ולדה טיפוח טבעי לפנים WELEDA SKIN FOOD
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עם מרקם ייחודי, ספיגה מהירה וניחוח עדין – סדרת הטיפוח סקין פוד של ולדה הפכה לאחרונה למועדפת עליי. מוצרי Skin Food לפנים מיועדים לעור רגיל עד יבש, וכמובן, מיועדים למי שמחפשת מוצרי טיפוח טבעיים מומלצים של מותג אמין. מוצרי טיפוח יש בשפע, אבל רוב המוצרים המסחריים מכילים הרבה מאוד כימיקלים. רובם כוללים מרשימת מרכיבים ארוכה ולא ממש טבעית. עד כמה זה בריא לעור, למשוח עליו כל מיני חומרים שחלקם הם תוצרי לוואי של נפט…? זה נשמע די מרתיע. לכן, אני מעדיפה מוצרי טיפוח טבעיים, וכשהגיעה ל"פואנטה" הסדרה החדשה לפני מספר שבועות, שמחתי להתנסות בה.

מחירי המוצרים בסדרה נעים בין 130 ל-150 ש"ח לכל אחד מהמוצרים, ואנחנו אפילו מצאנו אותם במחיר נמוך יותר ב-KSP.

קרם יום קרם לילה חלב ניקוי  שמן סקין פוד
103
(במקום 140)
> להזמנה
111
(במקום 150)
> להזמנה
95 
(במקום 130)
> להזמנה
103
(במקום 140)
> להזמנה

סקירה – טיפוח טבעי לפנים: סדרת סקין פוד של WELEDA

ולדה הוא מותג גרמני ותיק שכל מי שמחפשת מוצרים טבעיים מכירה היטב. למעשה, עוד בשנת 1926 הפך סקין פוד, קרם ההזנה הרב תכליתי של Weleda, למוצר דגל. המוצר הפך עם הזמן לסדרה בת 4 מוצרים לטיפוח הגוף והפנים, שנחשבת לסדרה המובילה של ולדה. כאמור, לא מדובר במוצר יקר, להפך, ודווקא משום כך העובדה שיש גם סלבריטאיות כמו ריהאנה או ויקטוריה בקהאם שמשתמשות בו, מוכיח שמחיר מנופח לא מבטיח תועלת רבה יותר.

סדרת סקין פוד ולדה מבוססת על צמחי מרפא, חומצות שומן חיוניות ומרכיבים פעילים מהטבע, ולאחרונה Weleda הרחיבה אותה עם סדרה ייעודית חדשה לעור פנים רגיל עד יבש. עור יבש ונטול לחות זו תופעה נפוצה שמטרידה הרבה נשים וגברים, בחורף במיוחד, כך שמן הסתם יש קהל רחב שיתעניין במוצרי טיפוח טבעי שנותנים מענה לבעיה הזו.

הסדרה, שכוללת 4 מוצרים, מספקת את כל המכלול שדרוש לטיפוח הפנים – החל מניקוי ועד חידוש הלחות ושיקום העור: ולדה Skin Food חלב ניקוי לעור יבש, קרם יום ושמן שמיועד לגוף ולפנים.

כל המוצרים בסדרה מכילים כמובן רכיבים טבעיים: סנטלה אסיאטיקה (CICA (העשירה בחומצות שומן, ויטמינים וחומצות אמינו, שמן סאצ'ה אינצ'י המכיל כמות גבוהה של חומצה אלפא לינולאית הידועה בתכונות התחדשות התאים שלה, ותמצית עלי הזית המאופיינת בפוליפנולים בעלי תכונות נוגדות חמצון. כמו כן המוצרים מכילים גם צמחי מרפא לשיקום העור.

מחיר סדרת סקין פוד לפנים של ולדה (VELEDA SKIN FOOD)

קרם יום קרם לילה חלב ניקוי  שמן סקין פוד
103
(במקום 140)
> להזמנה
111
(במקום 150)
> להזמנה
95 
(במקום 130)
> להזמנה
103
(במקום 140)
> להזמנה

 

סקין פוד חלב ניקוי לעור יבש

ייעוד

ניקוי העור מאיפור ושיירי לכלוך תוך חידוש העור והזנה. ניתן להשתמש בחלב הניקוי גם כמסכה.

אופן השימוש

אמנם התכשיר הזה מוגדר כ"חלב ניקוי", אבל אל תצפו לחומר נוזלי לבנבן. התכשיר, המגיע בשפופרת ומכיל חומר יחסית צמיגי, אשר נמס והופך למיימי ברגע שמניחים אותו על העור ויש מגע עם המים. המרקם נעשה קרמי ונעים, כך שהעור מתנקה מבלי להתייבש. אהבתי את התכשיר הזה משום שהוא לא משאיר את העור דביק, שומני או יבש – אלא מקנה תחושה רעננה של ניקיון.

כדי להשתמש בחלב הפנים כמסכה, צריך פשוט להשאיר על העור 10 דקות ולאחר מכן לשטוף היטב.

ההתרשמות שלי

יופי של מוצר, עדין ומתאים לשימוש בכל גיל – גם לנערות וגם לנשים בוגרות. המרקם החלבי נעים יותר ממרקם של סבון פנים והסרת שאריות האיפור נעשית היטב.

סקין פוד ולדה קרם יום לעור יבש עד רגיל

קרם לחות טבעי מומלץ

קרם פנים מומלץ ליום - טיפוח טבעי של ולדה מסדרת SKIN FOOD

הקרם מעניק לחות אינטנסיבית ומתמשכת והזנה מיידית לעור.

רכיבים עיקריים

הקרם מבוסס על תמצית עלי עץ הזית, תערובת צמחי מרפא, אמנון ותמר, סקוואלן.

ההתרשמות שלי

במיוחד בימים שבהם העור מעט יבש וחסר גמישות, הקרם נותן לו מעין זריקת מרץ רעננות. הקרם נספג מהר, לא משאיר תחושת דביקות וגם לא תחושה שמנונית. מיד אחר כך אפשר לשים מייק אפ בלי בעיה. הניחוח צמחי, נעים ועדין.

סקין פוד קרם לילה לעור יבש

סדרת סקין פוד של ולדה - קרם לחות ללילה - מוצרי טיפוח טבעיים

ייעוד

הזנה אינטנסיבית במהלך הלילה. הפורמולה מכילה שמן סאצ'ה אינצ'י ומטתה לחדש את תאי עור הפנים במהלך הלילה ומעניקה זוהר לעור ותחושה רכה וקטיפתית.

רכיבים

קרם הלילה מכיל תערובת של שמן סאצ'ה אינצ'י, סנטלה אסיטיקה, אמנון ותמר וסקוואלן.

ההתרשמות שלי

הקרם אכן עשיר מאוד. הוא אמנם נספג מיד, אבל הלחות לא נעלמת וכאשר מתעוררים בבוקר עדיין מרגישים אותו על הפנים.

ולדה סקין פוד שמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים

טיפוח טבעי - שמן מסדרת סקין פוד של ולדהייעוד

השמן הזה הוא מוצר ייחודי שאהבתי במיוחד. מדובר בתרסיס שהוא למעשה שמן עדין מאוד (אולטרה לייט) שמקנה עור זוהר לפנים ולגוף. לאחר השימוש באיפור מעניק גימור זוהר וניתן לרענן את האיפור באמצעותו גם במהלך היום. במקרה הזה מדובר בתכשיר שמיועד גם לגוף, ניתן להשתמש בו גם כדי לשמור על השיזוף.

רכיבים עיקריים

המיסט מורכב משתי שכבות: לחות + שמנים צמחיים מזינים (יש לנער לפני השימוש).

ההתרשמות שלי

שמן עדין ונעים לשימוש, בניחוח טבעי ובמרקם שמצליח להפתיע. למרות שמדובר בשמן – הוא לא מותיר את העור שומני אלא רענן. הפורמולה קלה למריחה ונספגת במהירות.


את כל הסקירות שלנו הכי קל לקבל ישירות לנייד בטלגרם – הצטרפו לערוץ שלנו. לחצו כאן 🙂


 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
נגישות